Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION 553026 1517

Ankieta

Podoba Ci się nowa koncepcja Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION?

Tak, może wyjść z tego ciekawy mod graficzny.
67 (76.1%)
Nie, nic dobrego z tego nie wyjdzie.
10 (11.4%)
Nie mam zdania.
11 (12.5%)

Głosów w sumie: 88

O temacie

Autor Halk_Hogan_PL

Zaczęty 25.05.2014 roku

Wyświetleń 553026

Odpowiedzi 1517

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Trochę za duży ten sztylet jak na mój gust. 
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Skróć może rękojeść sztyletu. Jest ona za długa.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Rdza i zadrapania nie występują ot tak wszędzie. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Ogólnie ładnie, ale dwie sprawy.
  • W sztyletach rękojeść jest dłuższa od ostrza, skróć uchwyt.
  • IMO textura ostrza zardzewiałego toporu nie podoba się, ale rękojeść jest wyjebista.

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Ekstra, ten poprawiony sztylet z bardziej złotą rękojeścią możesz lekko jeszcze przerobić i zrobić coś bardziej drogocennego. Ot jako dodatkowy skarb czy cenny item. A jeśli chodzi o topory to może teksturę na ostrzu dasz trochę mniej "popękana" za to lekko bardziej zardzewiałą. Ogólnie super efekt.
W grze występuje również złoty sztylet, oryginalnie ma on jako wygląd plik 3D zwykłego sztyletu. Można by było jakoś ozdobić ten sztylet, pozłocić a potem zmienić w skryptach wygląd tego sztyletu na złoty. :)

Trochę za duży ten sztylet jak na mój gust.
Wielkość jest odpowiednia. :ok:

Skróć może rękojeść sztyletu. Jest ona za długa.
Skróciłem  :)

Rdza i zadrapania nie występują ot tak wszędzie.
A czy na wszystkich broniach co pokazałem ona jest? Chyba nie. Na toporze drwala może rzeczywiście przesadziłem i ostrze nie powinno być takie zniszczone/zardzewiałe ale na zardzewiałym toporze na pewno musi. :)

Ogólnie ładnie, ale dwie sprawy.
  • W sztyletach rękojeść jest dłuższa od ostrza, skróć uchwyt.
  • IMO textura ostrza zardzewiałego toporu nie podoba się, ale rękojeść jest wyjebista.
Tak jak wyżej: skróciłem
Zobaczę jeszcze co z ostrzem a za rękojeść dzięki. :)

Oto screeny z poprawionego sztyletu:
Gothic 2 Reworked Mod
Gothic 2 Reworked Mod

Pomijając odpowiedzi:

Odbiegając troszkę od broni w zwarciu postanowiłem popracować nad łukami, a konkretnie na razie nad jednym - krótkim łukiem. Oto efekty: :)

Gothic 2
Gothic 2 Reworked Mod

Gothic 2
Gothic 2 Reworked Mod

Oczywiście zmienione zostały animacje. :)

Gothic 2
Gothic 2 Reworked Mod

Gothic 2
Gothic 2 Reworked Mod

Gothic 2
Gothic 2 Reworked Mod

Pozdrawiam i mam nadzieję, że się podoba. :P
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Imo poza modelem wersja łuku oryginalna powinna wyglądać jak była.

Nie wiem czy to rozpoznajesz, i czy w ogóle masz jakieś rozpoznanie w świecie rzeczywistym, chodzi przynajmniej o to że nie jest to łuk z drewna tylko bardziej oryginalnie gałąź uformowana w łuk, różni się to tym że drewno jest duużo bardziej jednolite, tak jak w oryginale. Natomiast jeśli chodziło o podkreślenie starości łuku tymi pęknięciami i temu podobnymi, to taka broń nie byłaby zdatna do użytku.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Jak dla mnie wyglada bomba.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Witcherr

Witcherr

Użytkownicy
posty94
Propsy8
  • Użytkownicy
Łuk wygląda super.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Tekstura łuku i jego model w szczegolnosci mi sie podobaja :ok:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Rejmen

Rejmen

Użytkownicy
(Gordon)
posty66
Propsy16
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • (Gordon)
Przepiękny sztylet, kupiłbym taki w realu. Łuk, popieram, zbyt poniszczony jak na tak silną broń.
 

Doktorszalonym

Doktorszalonym

Użytkownicy
Mnie to nie zachwyca.
posty337
Propsy161
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Mnie to nie zachwyca.
A ten sztylet nie jest aby krzywy?(w sensie rękojeść jakoś tak wygląda jakby nie była na środku) może to tylko taka chujowa perspektywa ale tak mi się widzi. 

Poza tym wszystko wygląda fajnie. 
 
W tym kraju są zasady,
Ten kraj ma to w zwyczaju:
Równo ścinać wszystkie głowy wystające zza połowy,
Mam fatalne maniery,
Koszmarne mam zwyczaje,
Lecz kiedy grają tego kraju hymn,
Ciągle jeszcze wstaje.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
A ten sztylet nie jest aby krzywy?(w sensie rękojeść jakoś tak wygląda jakby nie była na środku) może to tylko taka chujowa perspektywa ale tak mi się widzi. 

Poza tym wszystko wygląda fajnie. 

Chujowa perspektywa, tez na poczatku mialem takie samo wrazenie i przez minute sie glowilem jak on to mogl zjebac. Juz jeblem posta na pol strony ale po tym zobaczylem, że na jedna strone ostrza pada cień i tak to wygląda.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Imo poza modelem wersja łuku oryginalna powinna wyglądać jak była.

Nie wiem czy to rozpoznajesz, i czy w ogóle masz jakieś rozpoznanie w świecie rzeczywistym, chodzi przynajmniej o to że nie jest to łuk z drewna tylko bardziej oryginalnie gałąź uformowana w łuk, różni się to tym że drewno jest duużo bardziej jednolite, tak jak w oryginale. Natomiast jeśli chodziło o podkreślenie starości łuku tymi pęknięciami i temu podobnymi, to taka broń nie byłaby zdatna do użytku.
Powtarzam jeszcze raz, że mod nie ma głównie na celu urzeczywistnić Gothica tylko upiększyć jego grafikę przy zachowaniu jakiegoś stopnia rzeczywistości. Według mnie łuk ciekawie wygląda z takiego podniszczonego drewna a szczególnie gdyż jest to najsłabszy łuk i taki wygląd nie zaszkodzi. Wątpię żeby kogoś obchodziło to że łuk jest pęknięty. :)

A ten sztylet nie jest aby krzywy?(w sensie rękojeść jakoś tak wygląda jakby nie była na środku) może to tylko taka chujowa perspektywa ale tak mi się widzi.

Poza tym wszystko wygląda fajnie.
Cytuj
A ten sztylet nie jest aby krzywy?(w sensie rękojeść jakoś tak wygląda jakby nie była na środku) może to tylko taka chujowa perspektywa ale tak mi się widzi.

Poza tym wszystko wygląda fajnie.

Chujowa perspektywa, tez na poczatku mialem takie samo wrazenie i przez minute sie glowilem jak on to mogl zjebac. Juz jeblem posta na pol strony ale po tym zobaczylem, że na jedna strone ostrza pada cień i tak to wygląda.
Z początku też tak mi się wydawało ale to wina perspektywy i cienia na ostrzu.
Tutaj SS z góry:
Gothic 2 Reworked Mod

Jak widać wszystko jest idealnie proste i proporcjonalne. :)


POZA TYM:

Kilka przerobionych pomniejszych broni: (nie wiem czy dobrze postąpiłem z laską ale na razie niech tak zostanie  :D)

Gothic 2
Gothic 2 Reworked Mod

Przerobiony łuk wierzbowy:

Gothic 2
Gothic 2 Reworked Mod

Zestawienie 2 pierwszych łuków i ich różnice:  :)

Gothic 2
Gothic 2 Reworked Mod

Prezentacja łuków:

Gothic 2 Reworked Mod
Gothic 2 Reworked Mod

Pozdro  :)
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Gothic 2 Reworked Mod
#1253 2014-10-02, 20:17(Ostatnia zmiana: 2014-10-03, 10:35)
Imo poza modelem wersja łuku oryginalna powinna wyglądać jak była.

Nie wiem czy to rozpoznajesz, i czy w ogóle masz jakieś rozpoznanie w świecie rzeczywistym, chodzi przynajmniej o to że nie jest to łuk z drewna tylko bardziej oryginalnie gałąź uformowana w łuk, różni się to tym że drewno jest duużo bardziej jednolite, tak jak w oryginale. Natomiast jeśli chodziło o podkreślenie starości łuku tymi pęknięciami i temu podobnymi, to taka broń nie byłaby zdatna do użytku.

Miałeś choć raz taki łuk w rękach, czy tylko tak sobie pierdolisz?

EDIT: Tak myślałem  :ok:
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
ciekawie wygląda z takiego podniszczonego drewna a szczególnie gdyż jest to najsłabszy łuk i taki wygląd nie zaszkodzi. Wątpię żeby kogoś
obchodziło to że łuk jest pęknięty.
jeżeli jest popękany, jest suchy, jeżeli jest suchy, złamie się.

 

Doktorszalonym

Doktorszalonym

Użytkownicy
Mnie to nie zachwyca.
posty337
Propsy161
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Mnie to nie zachwyca.
Zajebiście, tylko ta laska chujowa. Moja prababcia miała podobną. 
 
W tym kraju są zasady,
Ten kraj ma to w zwyczaju:
Równo ścinać wszystkie głowy wystające zza połowy,
Mam fatalne maniery,
Koszmarne mam zwyczaje,
Lecz kiedy grają tego kraju hymn,
Ciągle jeszcze wstaje.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
No coz... w koncu dlatego, to laska. Aczkolwiek ja bym zmienil jej model, gdyz w sredniowieczu raczej takiego ksztaltu nie uzywali. Raczej coś na kształt oryginalnego modelu, z wieksza glówka i dluzszym kijem.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Witam!
Miałem krótką przerwę i nic nowego nie pokazywałem ale mam dobre newsy: wczoraj wziąłem się do roboty i podczas przerw oglądania KSW :D pracowałem nad kuszą. Efekty poniżej:

Gothic 2
Gothic 2 Reworked Mod
Gothic 2
Gothic 2 Reworked Mod
Gothic 2
Gothic 2 Reworked Mod
Gothic 2
Gothic 2 Reworked Mod
Gothic 2
Gothic 2 Reworked Mod
Gothic 2 Reworked Mod
Gothic 2
Gothic 2 Reworked Mod


Zajebiście, tylko ta laska chujowa. Moja prababcia miała podobną.
No coz... w koncu dlatego, to laska. Aczkolwiek ja bym zmienil jej model, gdyz w sredniowieczu raczej takiego ksztaltu nie uzywali. Raczej coś na kształt oryginalnego modelu, z wieksza glówka i dluzszym kijem.
Dzięki za opinie, zmienię na coś bardziej średniowiecznego. :)

Mam nadzieję że się podoba, powinno. :P

Pozdrawiam  :)
 

Doktorszalonym

Doktorszalonym

Użytkownicy
Mnie to nie zachwyca.
posty337
Propsy161
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Mnie to nie zachwyca.
Wygląda fajnie. Tylko strasznie razi w oczy krótki bełt :P  Leci props.  
 
W tym kraju są zasady,
Ten kraj ma to w zwyczaju:
Równo ścinać wszystkie głowy wystające zza połowy,
Mam fatalne maniery,
Koszmarne mam zwyczaje,
Lecz kiedy grają tego kraju hymn,
Ciągle jeszcze wstaje.

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold

Dreamerion
RaveN Studio

Gothic 2 Reworked Mod
#1259 2014-10-06, 16:11(Ostatnia zmiana: 2014-10-06, 16:39)
Ładne te nowe tekstury, tylko zauważyłem, że kolorystycznie trochę się zlewają - i nowa książka, i łuk, stół, krzesło oraz kusza - wszystkie są w podobnej tonacji kolorystycznej, która zapewne w założeniu miała być ciemna, brudna, klimatyczna, i jest, tylko brakuje jakiejś różnorodności w kolorystyce.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry