Pomoc z nowymi teksturami 2777 5

O temacie

Autor Halk_Hogan_PL

Zaczęty 25.04.2014 roku

Wyświetleń 2777

Odpowiedzi 5

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Witam
Pracuję nad wielkim modem, a dokładnie - http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1348272-Ank%C3%BCndigung-Gothic_2-Reworked-Mod / http://modbase.pl/download/mody-gothic-2-noc-kruka/pobieranie-gothic-2-reworked-mod-pobieranie .
No i mam taki jeden problem, przerobiłem model. nałożyłem własne tekstury, wszystko w kerraxie wyeksportowałem, mesh jest ok, nowe tekstury w tga dałem do folderu z teksturami (pliki z data mam .disabled) ale jak wchodzę do gry to zamiast nowych tekstur to jest tekstura jakby kamienia albo czasami jakaś inna. Co jest nie tak? Dodam że wcześniej robiłem inny model i sobie jakoś poradziłem bo nowa tekstura jest ok, ale teraz coś jest nie tak. Pomoże ktoś?  :)
 

Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio

Johntsy
RaveN Studio

Pomoc z nowymi teksturami
#1 2014-04-26, 09:15(Ostatnia zmiana: 2014-04-26, 09:21)
Ta tekstura kamienia oznacza, że twój model nie posiada textury, spróbuj wrzucic texture do Gothic2/_work/Data/Textures/Npc/Armors ja tam zawsze wrzucam nawet nowych budynków :) Jeśli nie to znaczy, że nie umiesz texturować :P

PS: co oznacza nowe high poly meshes modele w twojej modyfikacja będa miały wiecej trójkątów czy zwiększyłeś limit w co wątpie.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Tekstury z rozszerzeniem *.tga wrzuć do folderu textures. Tekstury z rozszerzeniem *.tex do folderu textures/_compiled.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Ta tekstura kamienia oznacza, że twój model nie posiada textury, spróbuj wrzucic texture do Gothic2/_work/Data/Textures/Npc/Armors ja tam zawsze wrzucam nawet nowych budynków :) Jeśli nie to znaczy, że nie umiesz texturować :P

PS: co oznacza nowe high poly meshes modele w twojej modyfikacja będa miały wiecej trójkątów czy zwiększyłeś limit w co wątpie.

Ok sprawdze zaraz, wrzuce do Armors.
High poly meshes czyli modele bardziej szczegółowe (więcej polygonów), nie oglądałeś zdjęć? :)
Jeśli byś wiedział albo ktoś inny jak zwiększyć limit to bardzo by sie przydało.  :D

Tekstury z rozszerzeniem *.tga wrzuć do folderu textures. Tekstury z rozszerzeniem *.tex do folderu textures/_compiled.

Wiem o tym  :)



EDIT: Dalej nie działa, czasami jes tekstura "kamienia" a czasami ta nowa tekstura, którą dodałem do innego obiektu. Nie tworzy nawet pliku .tex. A tak w ogóle to jest jakiś bezpośredni conwerter tga do tex? Bo zawsze wrzucam tga i usuwam oryginalny tex i gra sobie sama kompiluje do .tex.

Mogę dodać że używam 3ds Maxa 2014 i w wyeksportowaniu niby wszystko jest ok, pokazuje materials: 7 - 3 oryginalne + 4 moje no i powinno być ok ale nie jest.
A tak wogóle to te nowe tekstury można dodać do jakiegoś własnego folderu w katalogu textures? Czy musi być gdzieś ustalone już gdzie mają być?
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Cytuj
A tak w ogóle to jest jakiś bezpośredni conwerter tga do tex?
Tak, GoMan.
Cytuj
Jeśli byś wiedział albo ktoś inny jak zwiększyć limit to bardzo by sie przydało.
Limit poly możesz zmienić edytując silnik gry (ZenGin), co ci się raczej nie uda. Jeżeli nie umiesz, albo nie możesz znaleźć kogoś, kto ci to zrobi, to sobie daruj. Jak zwiększysz ilość poly w dosłownie każdym modelu, to gra zacznie się dławić i stracisz zupełnie fps, albo modele zaczną być niewidzialne. Wystarczy zrobić tekstury wysokiej jakości.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Cytuj
A tak w ogóle to jest jakiś bezpośredni conwerter tga do tex?
Tak, GoMan.
Cytuj
Jeśli byś wiedział albo ktoś inny jak zwiększyć limit to bardzo by sie przydało.
Limit poly możesz zmienić edytując silnik gry (ZenGin), co ci się raczej nie uda. Jeżeli nie umiesz, albo nie możesz znaleźć kogoś, kto ci to zrobi, to sobie daruj. Jak zwiększysz ilość poly w dosłownie każdym modelu, to gra zacznie się dławić i stracisz zupełnie fps, albo modele zaczną być niewidzialne. Wystarczy zrobić tekstury wysokiej jakości.

Spoko wiem, że jest limit dla tego robię to z umiarem, może pomyślę nad tym zwiększeniem limitu ale to raczej ciężka sprawa.
Na razie interesują mnie te nowe tekstury, cały czasz nie mogę się uporać z tym problemem, pomoże ktoś?


EDIT: Zaintrygowałeś mnie tym zwiększeniem limitu poly, aż zacząłem kombinować jak edytować go  :P
Może ktoś zna się albo chociaż wie jak przerobić silnik gry? Bo w plikach typu "notatnik" nie da rady.





EDIT2: Problem z teksturami rozwiązany, Johntsy pomógł mi we wszystkim za co wielce mu dziękuję.  :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry