Gothic II NK: Quest Pack 114051 249

O temacie

Autor Zucklov

Zaczęty 5.04.2014 roku

Wyświetleń 114051

Odpowiedzi 249

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko

Zucklov
Quest Pack Team

Gothic II NK: Quest Pack
2014-04-05, 16:31(Ostatnia zmiana: 2017-05-03, 14:53)


Spoiler
Mam nadzieję, że tym razem admin nie usunie...

Co to jest?
W założeniu i początkowej fazie tworzenia miała to być niewielka modyfikacja naprawiająca bugi i rozbudowująca m.in. rutyny postaci. Z czasem jednak została wzbogacana o zadania oraz coraz to większe nowości, aby w końcowym rezultacie dać graczowi możliwość przejścia gry na nowo, z możliwie najmniejszą ilością bugów i dającą mu jeszcze więcej godzin zabawy w starym, dobrym Gothic II Noc Kruka.

Na chwilę obecną dodano:
  • Rozbudowanie rutyn tak naprawdę wszystkich postaci, które tego potrzebowały, a co za tym idzie - ogólna estetyka światów, navmeshowanie (czyli Waynet), interior design pustych pomieszczeń i inne.
  • Nowy, rozbudowany wątek, którego ukończenie jest wymagane do możliwości ukończenia gry
  • Nowy świat związany z tym wątkiem
  • Oprócz ww. wątku został także dodany inny, związany z konszachtami w Khorinis
  • Cała masa zadań pobocznych, dłuższych lub krótszych
  • Górnicza Dolina, którą znamy z G1, jednak utrzymana w klimacie zniszczonej, targanej wojną ziemi (dzięki Caesum)
  • Cztery nowe umiejętności: krasomówstwo, łuczarstwo, kucharstwo i górnictwo (kto by się spodziewał)
  • Starzy znajomi z Kolonii - nie zawsze przyjaźnie nastawieni
  • Stare nowe zbroje znane nam z Gothic I
  • Podwyższony poziom trudności
  • Niektóre potwory zostały podzielone na gatunki, np. leśny ścierwojad, śnieżny ścierwojad, pustynny ścierwojad; niektóre są zupełnie nowe, np. kot szablozębny; a niektóre to nawet nie potwory, np. koza, żółw.
  • Wprowadzony respawn potworów
  • Nowości z pakietu LeGo, czyli m.in. trialogi, kolory nazw NPC w zależności od nastawienia, plamy krwi na ekranie przy trafieniu
  • Ogólne poprawki bugów.

Co zostało do zrobienia:
1. Overhaul craftingu
2. Dokończenie dwóch nowych wątków
3. Poprawa balansu
4. Nowe, alternatywne zakończenie

Pojawiło się parę innych, ciekawych pomysłów w naszym teamie, które mam nadzieję też zrealizujemy.

Nabór do teamu trwa: http://themodders.org/index.php?topic=21648.0

Screenshoty:
Spoiler
























































Autor chwilowo zawiesił prace nad modyfikacją.

 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Daje propsa i czekam na moda :ok:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Tituf

Gothic II NK: Quest Pack
#2 2014-04-06, 18:57(Ostatnia zmiana: 2014-04-06, 19:03)
Ja też bardzo chętnie zagram... ciekaw zakończenia! A nowe pomysły to pewniak, czy faza rozmów i planowania?
A! sorry za moją ślepotę... ale co jest na screenie  po wyrazie GOTHIC?
To mi na II nie wygląda tylko na jakąś pałkę...

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Gothic II NK: Quest Pack :s
Co do nowych questów - bardziej rozmowy i planowanie, dlatego nie ujawniam, o co dokładnie chodzi.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

theblues

theblues

Użytkownicy
posty134
Propsy46
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Ja też bardzo chętnie zagram... ciekaw zakończenia! A nowe pomysły to pewniak, czy faza rozmów i planowania?
A! sorry za moją ślepotę... ale co jest na screenie  po wyrazie GOTHIC?
To mi na II nie wygląda tylko na jakąś pałkę...
Trochę dziwną czcionką to pisałem najwyżej do jutra to poprawię.
 
– Nazywam się...
– Nie interesuje mnie twoje imię.

Intel Core i7-4770K @ 4.5 GHz + bequiet! Dark Rock 3
MSI Z87-G43
GoodRam 8GB 1333MHz CL9
MSI Radeon R9 290 Gaming 4GB DDR5 512bit

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
ile zadań około będzie wprowadzać mod?
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Myślisz, że ja lub ktokolwiek inny to liczy? Tak samo jest z NPC. Pierwsze zmiany zaczęły powstawać kiedy byłem w gimnazjum (4 lata temu), większość tego czasu nic nie robiłem, nie zwracam uwagi na takie szczegóły.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

gothic1210
  • Gość
Jeżeli chodzi o zadania, to można to sprawnie policzyć otwierając w notepadzie Story_globals.d. Z boku jest numeracja linijek. Problem byłby gdybyś nie miał tych zmiennych jedna po drugiej tylko wymieszane :D Oczywiście pomijam fakt, że jest to tak jak pisałeś nieistotne. Z drugiej strony to ciekawa statystyka :D
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Nie no, oddzieliłem zwykłe globale od MIS-ów. Wyszło na razie 20 zadań. Mało, bo trzeba onavmeshować nowy świat, dać npc itd, poza tym nie ukończyłem wątku inkwizycja i rozbójnicy (po co ukrywać ich istnienie, widać na screenach), inkwizytorzy są prawie gotowi, oprócz tego czekam na nowe propozycje od scenarzysty odnośnie wątku z konszachtami w Khorinis. Ostatnio większość czasu spędziłem na doskonaleniu skryptów nowych talentów, robieniu brudnej roboty z tym głupim światem i poprawiania błędów z właśnie tego gimnazjalnego czasu (kiedy byłem chujowym modderem, moje obozy były zrobione na odpierdol a dialogi bez sensu).
Co do nowości dodanych w tym czasie to pojawiło się zatrucie (skrypt by Xardas47), słabsze dla krwiopijców, mocniejsze dla jaszczurów i ognistych jaszczurów, słabsze zabiera 5hp/sek, mocniejsze 10hp/sek, oba trwają przez 5 sekund. Na początkowym etapie gry to zatruwanie jest zabójcze.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

theblues

theblues

Użytkownicy
posty134
Propsy46
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Ja też bardzo chętnie zagram... ciekaw zakończenia! A nowe pomysły to pewniak, czy faza rozmów i planowania?
A! sorry za moją ślepotę... ale co jest na screenie  po wyrazie GOTHIC?
To mi na II nie wygląda tylko na jakąś pałkę...
Ta praca jest lepsza niż ta na początku pierwszego posta ?

 
– Nazywam się...
– Nie interesuje mnie twoje imię.

Intel Core i7-4770K @ 4.5 GHz + bequiet! Dark Rock 3
MSI Z87-G43
GoodRam 8GB 1333MHz CL9
MSI Radeon R9 290 Gaming 4GB DDR5 512bit

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
jak dla mnie- OK!

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Drugi Returning, tylko na mniejszą skalę :lol:
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Drugi Returning, tylko na mniejszą skalę

Nie.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Jak to nie? Coś typu rozszerzenia to jest właśnie Return! Dodatkowe misje, wątki... Możliwość przejścia podstawki także jest... No pomyśl...
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch

Tizgar

Gothic II NK: Quest Pack
#14 2014-04-07, 17:20(Ostatnia zmiana: 2014-04-07, 18:21)
Returning to mod trudnosciowy z bardzo zmieniona mechanika, już pomijam ze return w dużym stopniu to zlepek kilku większych modów połączonych w jedno, tak aby miało to w miarę logiczne sens
Return również narzuca swój watek nie można go pominąć, pełna ingerencja w fabule główną, jak z QP będzie to narazie nie wiem to ekipa powinna się wypowiedzieć :P


@down: All clear moje nie dopatrzenie :/
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Na chwilę obecną dodano:
[...]
  • Nowy, rozbudowany wątek, którego ukończenie jest wymagane do możliwości ukończenia gry
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
już pomijam ze return w dużym stopniu to zlepek kilku większych modów połączonych w jedno, tak aby miało to w miarę logiczne sens

Do tego return wykorzystuje światy z innych modów  :lol:
 

siewka181

siewka181

Użytkownicy
PomiotBeliara
posty411
Propsy68
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • PomiotBeliara
czemu w każdym modzie do g2 powiększa się poziom trudności skoro ten standardowy dla wielu jest wyzwaniem i juz w nim używają kodów a dla niektórych jest idealny.
Jak dla mnie powinien być wybór standardowego i trudniejszego a tak to spoko mod się zapowiada ;d cos jak cm + qp do g3.
 
JAK NAZYWA SIĘ CHOROBA NA KTÓRĄ CIERPIĄ WYZNAWCY ADANOSA ?
WADA NOSA :d
Motyw do Google Chrome by ja: https://www.mychrometheme.com/t/94h6ywsfrpdltksaofn965n3e
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
To podwyższenie poziomu trudności to sprawa względna. Ktoś może odebrać respawn jako darmowy exp, kogoś może on wnerwiać (mój jest w pełni konfigurowalny), ktoś może lubić naukę punktów życia, ktoś nie, et cetera, et cetera. Choć lekkie wzmocnienie początkowych potworów na pewno nastąpi. Zatruwanie jest zabójcze na początku gry (o czym wspominałem), więc wymusza to na graczu pewną dozę ostrożności i uwagi, żeby nie atakować stada jaszczurów na początku gry.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
I tak do poziom trudności trzeba podejście z dystansem, nie trafisz tak żeby dogodzić każdemu :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry