Gothic II NK: Quest Pack - poszukiwana pomoc 17360 25

O temacie

Autor Zucklov

Zaczęty 28.03.2014 roku

Wyświetleń 17360

Odpowiedzi 25

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Po ostatnich cyrkach robię selekcję, więc bez problemu :D
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Danylostaros

Danylostaros

Użytkownicy
Reavaren Ghost
posty22
Propsy4
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Reavaren Ghost
Czy, skrypter jest jeszcze wolne? Bo jak tak to bardzo chętnie pomogę umiem podstawy skryptów oraz robić questy wszystkie od zabica do zaprowadzenia bohatera do celu.Oraz mogłbym zacząć w każdym momencie bo mam dużo czasu np. W 1 dzień moge zrobić 10 postaci o różnych rutynach i zrobić  dla każdej troche dialogów
 
Tworzysz modyfikacje,a nie masz pomysłu na zadania ?
Chętnie pomogę ci w tym problemie.Napisz do mnie na priv lub na gadu gadu jak wolisz :).

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
bo oddaje się towarzyszowi poprawnie, ale już zabiera nie.
Nie wiem czy nie rozwiązałeś problemu, ale możesz po prostu usunąć przedmiot sojusznikowi i stworzyć nowy w swoim eq.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Rozwiązał, pisałem z nim na gg. Ale liczą się chęci :ok:

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Czasem zapominam odpisywać w tym dziale. Co się dziwić, skoro większość teamu ma teraz wolne :D
System dawania sojusznikowi przedmiotów polegał na systemie handlu - tylko wszystkie przedmioty kosztowały 0 sztuk złota i było to de facto dawanie. Problem polega na tym, że daje się za darmo, ale odzyskuje od sojusznika już za normalną cenę, testowałem to także na handlarzach i wszystko działa z kupowaniem u innych poprawnie. Wiem, jak można by to rozwiązać, tylko nie znam się na adresach w pamięci na tyle, żeby znaleźć adres odpowiadający za kupowanie przedmiotów.
Danylostaros, napisz na pw albo gg.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Marco Zielak

Marco Zielak

Użytkownicy
Aktor Dubbingowy (Amator, pracuję za darmo)
posty9
Propsy2
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
  • Aktor Dubbingowy (Amator, pracuję za darmo)
 
Jeśli prowadzisz pracę nad dubbingiem jakiejś modyfikacji  i potrzebujesz ciekawej barwy głosu mam nadzieję że bierzesz pod uwagę mój występ.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry