Spacer i GS_Mod. 2713 4

O temacie

Autor Ememens

Zaczęty 5.03.2014 roku

Wyświetleń 2713

Odpowiedzi 4

Ememens

Ememens

Użytkownicy
posty18
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy

Ememens

Spacer i GS_Mod.
2014-03-05, 20:08(Ostatnia zmiana: 2014-03-05, 20:14)
Siema, mam dwa problemy.

1. Spacer, pomimo otwarcia .3ds, wybrania .tga, ustawienia go w addon, matSTONE(w moim wypadku ) i kliknięcia set as default- w grze dale jest oryginalna tekstura z gothica.

( w skrócie importowałem model kerraxem, wykonałem mark sheam, unwarp itd.. załadowałem zdj i dałem pack image po czym exportowałem jako inny plik)

Zapisuje przy kliknięciu exit, bo po kliknięciu Save Mesh wyskakuje that works only in etidorcomlipedmode czy coś takiego.

2. Jak zaznaczam convert textures w gothicstarter_mod to coś się jebie i wyskakują błędy + ten access coś tam.

Post połączony: 2014-03-05, 20:14
DODAJĘ zSpy

http://pastie.org/8876888
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Usuń z Data/Textures/_compiled oryginalną teksturę przedmiotu i wstaw tam swoją z zakończeniem -C i w formacie .TEX.
Po co konwertujesz tekstury? To zbędne przy podmianie...
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Ememens

Ememens

Użytkownicy
posty18
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Usuń z Data/Textures/_compiled oryginalną teksturę przedmiotu i wstaw tam swoją z zakończeniem -C i w formacie .TEX.
Po co konwertujesz tekstury? To zbędne przy podmianie...

Stary, ale ja robię nowy przedmiot na modelu innego, rozumiesz? : D
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
To i tak dodaj nową teksturę z tym zakończczeniem i w .TEX do folderu _compiled.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Spacer i GS_Mod.
#4 2014-03-06, 14:25(Ostatnia zmiana: 2014-03-06, 14:31)
Robiąc nowy model z nową texturą:
1. Wrzucasz nowy model do folderu meshes>dalej gdzie chcesz(gothic sam odnajdzie go).
2. Wrzucasz texture .tga do folderu TEXTURES>dalej gdzie chcesz(gothic sam odnajdzie go).
Potem po załadowaniu tego modelu textura automatycznie przerobi się na .TEX
Jeśli chcesz podmienić istniejącą texture to usuwasz jej odpowiednik .TEX i podmieniasz .TGA, potem gothic zrobi swoje.
Na końcu zrób plik TEXTURES.VDF z nowymi texturami, enjoy.

Cytuj
2. Jak zaznaczam convert textures w gothicstarter_mod to coś się jebie i wyskakują błędy + ten access coś tam
To jest zbędne.

Cytuj
Zapisuje przy kliknięciu exit, bo po kliknięciu Save Mesh wyskakuje that works only in etidorcomlipedmode czy coś takiego.
WORLD>Compile world>Zaznaczasz editor mode, potem zmieniasz otexturowanie na jakie chcesz i możesz spokojnie zapisać swój mesh.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry