Robiąc nowy model z nową texturą:
1. Wrzucasz nowy model do folderu meshes>dalej gdzie chcesz(gothic sam odnajdzie go).
2. Wrzucasz texture .tga do folderu TEXTURES>dalej gdzie chcesz(gothic sam odnajdzie go).
Potem po załadowaniu tego modelu textura automatycznie przerobi się na .TEX
Jeśli chcesz podmienić istniejącą texture to usuwasz jej odpowiednik .TEX i podmieniasz .TGA, potem gothic zrobi swoje.
Na końcu zrób plik TEXTURES.VDF z nowymi texturami, enjoy.
2. Jak zaznaczam convert textures w gothicstarter_mod to coś się jebie i wyskakują błędy + ten access coś tam
To jest zbędne.
Zapisuje przy kliknięciu exit, bo po kliknięciu Save Mesh wyskakuje that works only in etidorcomlipedmode czy coś takiego.
WORLD>Compile world>Zaznaczasz editor mode, potem zmieniasz otexturowanie na jakie chcesz i możesz spokojnie zapisać swój mesh.