Z góry dzięki, jutro się tym pobawię na laptopie 

Post połączony: 2014-03-03, 16:10
Wybaczcie, że robię double posta jednakże chcę by pan up widział że mam pewien kłopot.
Otóż zrobiłem tak:
PROTOTYPE Mst_Default_Skeleton(C_Npc)         
{
   name                     =   "Szkielet";
   guild                     =   GIL_SKELETON;
   //REAL ID IN INSTANZEN!
   level                     =   25;
//----------------------------------------------------------   
   attribute   [ATR_STRENGTH]      =   100;
   attribute   [ATR_DEXTERITY]      =   100;   
   attribute   [ATR_HITPOINTS_MAX]   =   300;
   attribute   [ATR_HITPOINTS]      =   300;
   attribute   [ATR_MANA_MAX]       =   200;
   attribute   [ATR_MANA]          =   200;
   protection   [PROT_BLUNT]      =   35;
   protection   [PROT_EDGE]         =   50;
   protection   [PROT_POINT]      =   100; //SN:besonders resistent gegen Pfeile
   protection   [PROT_FIRE]         =   15;
   protection   [PROT_FLY]         =   0;
   protection   [PROT_MAGIC]      =   35;      
//----------------------------------------------------------
   damagetype                   =   DAM_EDGE;
//   damage      [DAM_INDEX_BLUNT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_EDGE]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_POINT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_FIRE]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_FLY]      =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_MAGIC]   =   0;
//----------------------------------------------------------
   fight_tactic               =   FAI_HUMAN_RANGED;
//----------------------------------------------------------
   senses                  = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
   senses_range            = 3000;
   aivar[AIV_MM_Behaviour]      = PACKHUNTER;   
   aivar[AIV_MM_PercRange]      = 2000;
   aivar[AIV_MM_DrohRange]      = 1500;
   aivar[AIV_MM_AttackRange]   = 1500;
   aivar[AIV_MM_DrohTime]      = 0;
   aivar[AIV_MM_FollowTime]   = 5;
   aivar[AIV_MM_FollowInWater] = FALSE;
Oraz 
INSTANCE SkeletonScout      (Mst_Default_Skeleton)   
{
   aivar[AIV_MM_REAL_ID]         =    ID_SKELETONSCOUT;
   aivar[AIV_MM_REAL_ID]         =    ID_SKELETONSCOUT;
   name                     =   "Szkielet zwiadowca";
   guild                     =   GIL_SKELETON;
   Set_SkeletonScout_Visuals();
   CreateInvItems (self, ItRw_Bow_Long_03, 1);
   CreateInvItems (self, ItAmArrow, 100);
   level               =   30;   
   protection   [PROT_BLUNT]      =   50;
   protection   [PROT_EDGE]         =   80;
   protection   [PROT_POINT]      =   50;
   protection   [PROT_FIRE]         =   10;
   protection   [PROT_FLY]         =   0;
   protection   [PROT_MAGIC]      =   50;      
   fight_tactic   =   FAI_HUMAN_RANGED;   
   //-------- Talente ----------
   Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,1);
   Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,1);
No i właśnie...
Szkielet Scout powinien zatem używać łuku, a ten młot go nosi tylko na plecach i nie próbuje nim walczyć... leci na wroga na pięści. 
Jak się w niego przełączam to mogę wyjąć łuk i go używać.