"Krzaczki" w tekstach 2314 3

O temacie

Autor Zucklov

Zaczęty 28.02.2014 roku

Wyświetleń 2314

Odpowiedzi 3

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Zauważyłem, że w dodanych przeze mnie funkcjach pojawiają się tzw. "krzaczki", czyli zamiast polskich liter są jakieś dziwne znaki.
Zaznaczam, że dzieje się tak TYLKO w funkcjach, czyli np. mam dialog powtarzalny, więc postanowiłem zrobić go funkcją
func void B_Tashman_Drunks ()
{
AI_Output (self, other, "DIA_Tashman_Drunks_09_00"); //Koło sklepu rybnego Halvora widziałem dwóch dziwnie zachowujących się kolesi.
AI_Output (self, other, "DIA_Tashman_Drunks_09_02"); //Powinniśmy złożyć im wizytę, nie sądzisz?
AI_Output (self, other, "DIA_Tashman_Drunks_09_03"); //Chodź za mną. Może tam jeszcze są.
};
I zamiast normalnych tekstów mam krzaczki. To samo jest w nauce nowych umiejętności (robię je funkcją) i tak dalej. W normalnych dialogach się nie pojawiają.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

gothic1210
  • Gość
Notepad++ > Format > Konwertuj do ANSI
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A sprawdź, czy masz takie samo kodowanie znaków w plikach dialogów i funkcji.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko

Zucklov
Quest Pack Team

"Krzaczki" w tekstach
#3 2014-02-28, 19:45(Ostatnia zmiana: 2014-02-28, 21:41)
W fukncjach było "ANSI as UTF-8", w dialogach "ANSI", czyli chyba macie rację. Jeszcze jedno: da się to zrobić "masowo", czy muszę zmieniać każdy plik? Bo trochę tego jest, a w niektórych plikach dialogów zawierałem funkcje (np. tą wyżej).
Żmudna robota, ale przekodowałem po kolei. Chyba można zamknąć.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry