Stół warsztatowy - problem z animacjami 2617 1

O temacie

Autor Zucklov

Zaczęty 23.02.2014 roku

Wyświetleń 2617

Odpowiedzi 1

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Pobrałem z
http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=367&cat=20&page=3&order=0
stół warsztatowy, wraz z animacjami do niego. Na zasoby do tego składają się 4: Werkbank_DB.asc (interaktywny mesh), Werkbank_DB_Ani.asc (animacje dla stołu), Werkbank_DB_HumAni.asc (animacje dla ludzi dla stołu) i WERKBANK_DB.mds, który definiował animacje z Werkbank_DB_Ani.asc, jego treść:
Model ("WERKBANK_DB")
{

meshAndTree ("WERKBANK_DB.ASC")

aniEnum
{
ani ("S_S0" 1 "S_S0" 0.0 0.0 M. "werkbank_db_ani.ASC" F 15 15)
ani ("T_S0_2_S1" 1 "S_S1" 0.0 0.0 M. "werkbank_db_ani.ASC" F 15 15)
ani ("T_S1_2_S0" 1 "S_S0" 0.1 0.1 M. "werkbank_db_ani.ASC" R 15 15)
ani ("S_S1" 1 "S_S1" 0.0 0.0 M. "werkbank_db_ani.ASC" F 15 45)
}
}
Jednak osoba udostępniająca była tak cholernie "miła", że nie podała rejestracji animacji dla ludzi, więc napisałem je sam i dodałem do Humans.mds:
ani ("t_werkbank_db_Stand_2_S0" 1 "s_werkbank_db_S0" 0.1 0.0 M. "Werkbank_DB_HumAni.ASC" F 0 15)
ani ("s_werkbank_db_S0" 1 "s_werkbank_db_S0" 0.0 0.0 M. "Werkbank_DB_HumAni.ASC" F 15 15)
ani ("t_werkbank_db_S0_2_Stand" 1 "" 0.0 0.1 M. "Werkbank_DB_HumAni.ASC" F 0 15)
ani ("t_werkbank_db_S0_2_S1" 1 "s_werkbank_db_S1" 0.0 0.0 M. "Werkbank_DB_HumAni.ASC" F 15 15)
ani ("s_werkbank_db_S1" 1 "s_werkbank_db_S1" 0.0 0.0 M. "Werkbank_DB_HumAni.ASC" F 15 45)
ani ("t_werkbank_db_S1_2_S0" 1 "s_werkbank_db_S0" 0.1 0.1 M. "Werkbank_DB_HumAni.ASC" R 15 15)
Oczywiście jednak nie działa. Może ktoś pomóc?
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Rojer

Rojer

Użytkownicy
posty7
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Wyjaśni mi tutaj ktoś szczegółowo co zrobić aby można było wykonać animacje bo jedynie stół się tylko podświetla i nic więcej :c
 
:):):):):):):):):)


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry