Mofyfikacja ovobowanego świata, Blender 1087 2

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 15.02.2014 roku

Wyświetleń 1087

Odpowiedzi 2

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zrobiłem mapke, ovobowałem troche, wstawiłem NPCtów i teraz chciałbym kontynuować prace nad tworzeniem nowego terenu. Jak to zrobić by niestracić vobów i tego wszystkiego co zrobiłem w spacerze ?
 

deckdogz123

deckdogz123

Labirynt
posty162
Propsy10
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
Stwórz tego zena i połącz je ze soba w spacerze z pomocą Macros.
 
Są to moje niektóre prace ! ! !

Nie zajmuje już się modingiem tak jak kiedyś. Od czasu do czasu LvL Designer. Chętnie pomagam.

http://ariathan.wrzuta.pl/wrzucone/obrazy

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Dołączę się do pytania.
Mam zen miasta Khorinis, który był w większym stopniu obvobowany przez moją osobę. Dałem jego oryginalny model(mesh) do generalnej przeróbki po tym vobowaniu i dostałem przerobiony mesh - brak statku, rozbudowane i zniszczone/przemieszczone miejsca w mieście itd.
Co muszę zrobić, żeby przerobiony mesh Khorinis połączyć razem z tamtymi vobami z oryginalnego zena, którego vobowałem, żeby jednocześnie mieć voby wstawione przez siebie w tym nowym meshu, a żebym nie musiał vobować tego ponownie?
Sam Macros połączy mi tylko zeny - oryginalny i nowy, przerobiony przez grafika, ale przypuszczam, że będą one nachodzić na siebie. Jestem już lekko zakręcony jeżeli o to chodzi, a zależy mi na czasie i bezbłędnej operacji.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry