Gothic II Respawn mod 15136 20

O temacie

Autor Sapharan

Zaczęty 1.02.2014 roku

Wyświetleń 15136

Odpowiedzi 20

Sapharan

Sapharan

Użytkownicy
of Razielim
posty82
Propsy12
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • of Razielim
Na początku chciałbym przeprosić jeżeli utworzyłem temat w niewłaściwym miejscu. Nie jestem pewien gdzie należy go umieścić.

Przejdźmy do moich pytań/problemów. Znalazłem niemiecki mod Respawn mod, który, jak sama nazwa może podpowiadać, sprawia, że potworki się respawnują pod jakimiś warunkami, nie tylko przy nowych rozdziałach. Szukałem czegoś takiego od dawna, ale jest pewien problem. Mod jest po niemiecku. Myślałem, że może gdzieś istnieje spolszczenie. Mam Gothica 2 po polsku, jednak gdy uruchamiam modyfikacje, teksty w całej grze: dialogi, nazwy przedmiotów, nazwy npc, cały dziennik, wszystko jest po niemiecku. Wyjątkiem jest dubbing, który nadal jest po polsku i nazwy kilku statystyk. Może to jest problem z ustawieniami w plikach ini.. Nie wiem. Chciałbym prosić o pomoc w rozwiązaniu tego problemu, lub, jeżeli ktoś chętny się znajdzie, o spolszczenie tej modyfikacji.

P.s. Jeżeli któryś z Panów Moderatorów uważa, że temat jest w złym miejscu, prosze nie strzelać do mnie, i poprostu przenieść temat w odpowiednie miejsce. Z góry przepraszam.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Problem polega na tym, że mod zawiera zmodyfikowane skrypty (dodany respawn). Gothic nie jest grą jak wiele innych gier, które się moduje. To nie jest tak, że wrzucisz plik z modem, a po włączeniu tego moda "wstrzyknie" do gry jedną funkcję. To jest tak, że wtedy Gothic korzysta w całości ze skryptów moda. A skoro mod był robiony przez Niemców to i dialogi, nazwy przedmiotów itd. muszą być po niemiecku.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sapharan

Sapharan

Użytkownicy
of Razielim
posty82
Propsy12
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • of Razielim
Ehh.. Tego się obawiałem. Mogłem się domyślić. A wątpie żeby ktoś tutaj stworzył taką modyfikację specjalnie dla jednej osoby..
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Mozna to spolszczyc i wypuscic dla wszystkich. O ile znajdziesz chetna grupe na to.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

gothic1210
  • Gość
Jeżeli mod o którym mówicie dodaje tylko respawn to wystarczy do zwykłych polskich skryptów przenieść te kilka linijek kodu odpowiedzialnych za regularne spawnowanie przeciwników. Dajcie link do tej modyfikacji. Rzucę okiem.
 

Sapharan

Sapharan

Użytkownicy
of Razielim
posty82
Propsy12
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • of Razielim
 

gothic1210
  • Gość
Wstępnie przejrzałem pliki moda. Działa to tak, że jest jeden nowy dialog z Bosperem. Jeżeli mamy wyższy niż 9 poziom możemy włączyć u niego respawn potworów. A dalej wszystko jest już w monologu spania i możliwe, że została zmodyfikowana funkcja b_monster_respawnen. Ja nie moduję g2, bo nie mam go na dysku, ale można w łatwy sposób zrobić spolszczenie. Trzeba ściągnąć polskie skrypty do g2, dokleić do nich spolszczony dialog z Bosperem, zmodyfikować monolog spania tak jak w tamtym modzie i ewentualnie podmienić funkcję b_monster_respawnen. Pptem skompilować skrypty, zrobić paczkę i gotowe. :D Może kaczka wam to zrobi, bo on to pewnie ma rozpieprzonego g2 na dysku. :D 
 

Sapharan

Sapharan

Użytkownicy
of Razielim
posty82
Propsy12
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • of Razielim
Hmm. Bardzo by mnie to ucieszylo gdyby ktos to zrobil  ;D
 

gothic1210
  • Gość
Jeżeli ci baaardzo zależy to się poświecę i zainstaluję GII.  :ok:
 

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Da radę to uruchomić na modzie returning plus rebalance 2.1 ?
 

gothic1210
  • Gość
Nie.
 

Sapharan

Sapharan

Użytkownicy
of Razielim
posty82
Propsy12
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • of Razielim
Da radę to uruchomić na modzie returning plus rebalance 2.1 ?

Z tego co się już dowiedziałem na temat moddingu gothica, to nie było by możliwe, o ile ktoś by podjął się wyzwania "wklejenia" skryptów z respawnmoda do returning. Szczerze wątpię żeby ktoś to zrobił. Zdecydowanie zbyt dużo roboty. Zresztą po co dodawać cokolwiek do i tak już wyśmienitej modyfikacji?

Jeżeli ci baaardzo zależy to się poświecę i zainstaluję GII.  :ok:

Jeżeli to nie jest problem dla Ciebie to będę wdzięczny :)
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Nie zapominajcie, że w tych spolszczonych skryptach jest też sporo "resztek" niemieckich tekstów :D
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

gothic1210
  • Gość
Jakie teksty na przykład? Nie ma w pełni spolszczonych? 
 

Sapharan

Sapharan

Użytkownicy
of Razielim
posty82
Propsy12
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • of Razielim
A jeszcze sie zastanawialem. Czy da rade edytowac oryginalny skrypt tak zeby przy kazdym rozdziale spawnowalo sie wiecej npc niz zwykle?
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Tak, ale po tym jak przejrzałem pliki moda to musisz zrobić "nowe" wilki, np. wolf_068, dodać je do funkcji b_monster_respawnen w postaci warunku sprawdzającego, czy wilk nie żyje, czyli
if (Npc_IsDead (wolf_068))
{
Wld_InsertNpc (wolf_068, "WAYPOINT_W_SWIECIE");
};
@Outlander
Nie zauważyłem wcześniej xD Np. prawie cały dialog z Riordianem w Jarkendarze jest po niemiecku, pojedyncze teksty, np. Cassii uczącej kradzieży kieszonkowej, jedna kwestia z Ramonem, nazwa Wodza Hordy w Jarkendarze, nazwa strażnika domu sędziego... Jest tego od cholery, nie pamiętam wszystkich. Trzeba zagrać i sobie zapisywać jakie postacie mają niespolszczone kwestie i potem poprawiać.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Sapharan

Sapharan

Użytkownicy
of Razielim
posty82
Propsy12
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • of Razielim
Jakiś progres co do spolszczenia tej modyfikacji? Nie żebym pośpieszał, ile czasu będzie potrzeba, tyle poczekam :)
 

RookWood

RookWood

Użytkownicy
posty22
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Prace nad spolszczeniem tego niemieckiego Respawn Moda nadal trwają czy umarły śmiercią naturalną?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Jak ktoś chce u siebie zrobić respawn potworów, to na WOGu jest już gotowa funkcja w temacie LeGo.
http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1023720-Skriptpaket-LeGo/page18?p=18317833&viewfull=1#post18317833
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

RookWood

RookWood

Użytkownicy
posty22
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może pytanie banalne ale gdzie i konkretnie, którą funkcję mam wkleić? Niestety niemiecki to dla mnie czarna magia a z modowaniem Gothica i skryptami nie mam nic wspólnego. I jeszcze jedno pytanie: Czy ta funkcja będzie działała w Gothic I?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry