Tworzy mi się zły plik .ASC 2366 2

O temacie

Autor Rejmen

Zaczęty 15.01.2014 roku

Wyświetleń 2366

Odpowiedzi 2

Rejmen

Rejmen

Użytkownicy
(Gordon)
posty66
Propsy16
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • (Gordon)
Mam mały problem.
Chcę stworzyć nową zbroję. Mam model, i teksturę. Zapisałem sobie w pliku .blend szkielet (wycięty z innego .ASC). Robiłem już różnie, na początku tylko dopasowałem zbroję do szkieletu i importowałem do .ASC. Teraz zrobiłem rigging (zaznaczyłem szkielet, model, ctrl+p i bone). I nadal mam zły plik .ASC, nie ma tam ani linku do tekstury, Wcale nie ma Materialsów, a jak importuję go (.ASC nie .Blend) do Blendera, to mam sam szkielet. No i co ja źle robię?
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Musisz go eksportować w *.ASC, geniuszu... 
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Rejmen

Rejmen

Użytkownicy
(Gordon)
posty66
Propsy16
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • (Gordon)
No raczej, przecież nie do .txt :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry