Gothic II - Dziedzictwo [Wstęp do wątku fabularnego] 16868 26

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 14.01.2014 roku

Wyświetleń 16868

Odpowiedzi 26

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Nigdy nie zrozumiem o co ludzie mogą się jeszcze przyczepić. Poprawione.
 

MagnatPlayer

MagnatPlayer

Użytkownicy
posty104
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A co mi tam! Robię odkop.
Cytuj
Stopniowe przejęcia mniejszych i większych wiosek z czasem doprowadziły do upadku miasta, które zdawało się przez długie lata być fortecą, jaką wielu śmiałków zbyt pochopnie porównywało do Gothy
Na Khorinis nie ma ani jednej wioski.
Cytuj
(...) dzielne oddziały paladynów, najemników, magów ognia i wielu innych, którzy w obliczu zagrożenia stanęli ramię w ramię, by do ostatniej kropli krwi walczyć o długo upragnioną wolność.
Nie przypominam sobie, żeby w/w byli zniewoleni.
Cytuj
Orkowie stopniowo, na swój własny sposób zaczęli odbudowywać szczątki miasta
Jak można odbudowywać szczątki?

Część napisana kursywą już jest w miarę w porządku, ale interpunkcja nadal kuleje.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Witam, 
W RaveN Studio cieszymy się gdy osoby oczekujące na modyfikację okazują zainteresowanie i starają się wspomóc, chociażby radą, rozwój modyfikacji. 
Akcja Dziedzictwa odbywa się w przyszłości, po przegranej wojnie na Khorinis, stąd niektóre rzeczy mogą wydawać się niezgodne fabularnie. Jednak bez obaw, wszystko będzie wytłumaczone w dialogach oraz  dokumentach możliwych do znalezienia w trakcie gry. Mamy tutaj całkiem niezłe pole do popisu ponieważ Piranha Bytes nie opisywały tych wydarzeń zbyt dokładnie, właściwie poprzestali na paru wspominkach; jak na przykład rozmowa z Thorusem w trzeciej odsłonie serii. 
Określenie wiosek, zostało tutaj użyte jako skrót myślowy. Mowa tutaj o farmach Akila, Bengara, Sekoba oraz Onara, 

Szczątki miasta odbudowuje się wykorzystując fundamenty oraz materiały użyte w oryginalnej budowie miasta. 

Mam nadzieję że rozwiewa to Twoje wątpliwości oraz zastrzeżenia, w przeciwnym wypadku, zapraszam do dyskusji, ja oraz pozostali członkowie RaveN Studio, chętnie odpowiemy na wszelkie pytania. 
Pozdrawiam, 
Sawik

PS. Chciałbym jeszcze zwrócić uwagę, że podczas układania fabuły do modyfikacji uwzględnione zostały wyłącznie historie z ręki Piranha Bytes.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Chciałbym jeszcze zwrócić uwagę, że podczas układania fabuły do modyfikacji uwzględnione zostały wyłącznie historie z ręki Piranha Bytes.
Dopiero pod takowe zostały podpinane, tudzież wmieszane te, które wymyślili fani oczekujący moda lub my, jak np dokładniejszy opis historii upadku Khorinis, o którym w g3 była tylko wzmianka, jak już wcześniej Sawik napisał.
 

MagnatPlayer

MagnatPlayer

Użytkownicy
posty104
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
1. Farma/gospodarstwo a wioska to różnica. Gdyby te wszystkie domki farmerów były w bliskim sąsiedztwie, można byłoby mówić o wiosce.
2. Nie odbudowuje się szczątek miast, odbudowuje się miasto.
3. W poprzednim poście zauważyłem jeszcze jedno uchybienie, które nie zostało skomentowane.

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
2. Nie odbudowuje się szczątek miast, odbudowuje się miasto.
Masz rację. Odbudowuje się miasto. Ze szczątek można zrobić rekonstrukcję miasta i raczej o to mi chodziło.
 

MagnatPlayer

MagnatPlayer

Użytkownicy
posty104
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
2. Nie odbudowuje się szczątek miast, odbudowuje się miasto.
Masz rację. Odbudowuje się miasto. Ze szczątek można zrobić rekonstrukcję miasta i raczej o to mi chodziło.
Rekonstrukcja Khorinis à la Ur-Shak?


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry