Edit: LOL! Jak dam taki skrypt:
FUNC VOID Equip_HKnife()
{
Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK)+10);
//Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK)+5);
};
FUNC VOID UnEquip_HKnife()
{
Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK)-10);
//Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK)-5);
};
to mi rosną procenty w broni jednoręcznej. WTF?!
Edit2: Stworzyłem taki skrypt:
FUNC VOID Equip_HKnife()
{
if (Npc_GetTalentValue (self,NPC_TALENT_SNEAK) == 5) && (Npc_GetTalentSkill(self,NPC_TALENT_1H) == 0)
{
Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK)+5);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H, Walka_Nowy);
//Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK)+5);
}
else
{
Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK)+5);
};
};
FUNC VOID UnEquip_HKnife()
{
if (Npc_GetTalentValue (self,NPC_TALENT_SNEAK) == 10) && (Npc_GetTalentSkill(self,NPC_TALENT_1H) == 1)
{
Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK)-5);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H, 0);
}
else
{
Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK)-5);
//Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK)-5);
};
};
W moim zamierzeniu było zrobienie tak, że:
1)Jeśli mamy wyuczone 5% walki bronią i założymy ten nóż to zyskujemy poziom nowicjusza i 5% trafienia krytycznego(czyli mamy 10% wraz z trzymaniem broni w jednej ręce - to akurat działa)
2)Jeśli zdejmiemy nóż przy tej premii to mamy 5% trafienia krytycznego i wracamy do trzymania broni w dwóch rękach(to akurat mi nie działa).