[G1]Pytanie/a związane z premią do walki. 11765 52

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 11.12.2013 roku

Wyświetleń 11765

Odpowiedzi 52

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Wyskakuje błąd
U:PAR: Syntax error: FIGHTER(line 4152)
Czyli "fighter = Hlp_GetNpc(pc_fighter);"
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
    FUNC VOID Equip_HKnife()
    {
var C_NPC fighter;
fighter = Hlp_GetNpc(pc_fighter);
    if (Npc_IsPlayer(self))
    {
    B_GiveprocentSkill (self,NPC_TALENT_1H,5,0,fighter);
    };
};

    FUNC VOID UnEquip_HKnife()
    {
var C_NPC fighter;
fighter = Hlp_GetNpc(pc_fighter);
    if (Npc_IsPlayer(self))
    {
   B_GiveprocentSkill (self,NPC_TALENT_1H,-5,0,fighter);
    };
A teraz?

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Na końcu brakowało
};
ale dodałem go do skryptu. Teraz nie mogę założyć broni, a wyskakuje napis "Wzrosła twoja umiejętność..." , ale nie przekłada się to na faktyczny stan. Czyli nie ma błędów, ale dalej nie działa.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Mozesz mi podac skrypty funkcji "B_GiveprocentSkill" ?
Albo poszukaj moze plik o nazwie B_GiveprocentSkill i jak jest to wklej cala zawartosc

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
http://turbobit.net/v392n1gebd25.html
Dodaje plik, bo za długie to by było. Jeśli używasz notepad++ to od 125 linii jest ta funkcja.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Tutaj masz przerobione (usunalem tylko kilka linijek skryptu, ktory kazaly sciagac bron :/ "zrob tez kopie zapasowa").
http://speedy.sh/SkNxg/B-GIVESKILL.D
A skrypt z 1 postu wczesniej nie zmieniaj

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Przy pierwszym założeniu wyskakuje tekst "Ten nauczyciel nie nauczy cię więcej niż 0", a po zdjęciu "Wzrosła twoja umiejętność...", ale nie ma to odzwierciedlenia w grze. Następne założenia i ściągnięcia to tekst z tym wzrostem.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Nie poddam sie :F zobacz to:
    FUNC VOID Equip_HKnife()
    {
Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_1H, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_1H)+5);
mnozenie();
    };

    FUNC VOID UnEquip_HKnife()
    {
Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_1H, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_1H)-5);
mnozenie();
    };

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Moze to:
  FUNC VOID Equip_HKnife()
    {
var C_NPC fighter;
fighter = Hlp_GetNpc(pc_fighter);
    if (Npc_IsPlayer(self))
    {
mnozenie();
    B_GiveprocentSkill (self,NPC_TALENT_1H,5,0,fighter);
    };
};
    FUNC VOID UnEquip_HKnife()
    {
var C_NPC fighter;
fighter = Hlp_GetNpc(pc_fighter);
    if (Npc_IsPlayer(self))
    {
mnozenie();
   B_GiveprocentSkill (self,NPC_TALENT_1H,-5,0,fighter);
    };
};

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
To samo co wcześniej czyli:
Cytuj
Przy pierwszym założeniu wyskakuje tekst "Ten nauczyciel nie nauczy cię więcej niż 0", a po zdjęciu "Wzrosła twoja umiejętność..."
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
To zobacz:
    FUNC VOID Equip_HKnife()
    {
    if (Npc_IsPlayer(self))
    {
    B_GiveprocentSkill (self,NPC_TALENT_1H,5,0, NULL);
    };
};
    FUNC VOID UnEquip_HKnife()
    {
    if (Npc_IsPlayer(self))
    {
   B_GiveprocentSkill (self,NPC_TALENT_1H,-5,0, NULL);
    };
};

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Edit: LOL! Jak dam taki skrypt:
FUNC VOID Equip_HKnife()
{
Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK)+10);
//Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK)+5);
};

FUNC VOID UnEquip_HKnife()
{
Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK)-10);
//Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK)-5);
};
to mi rosną procenty w broni jednoręcznej. WTF?!
Edit2: Stworzyłem taki skrypt:
FUNC VOID Equip_HKnife()
{
if (Npc_GetTalentValue  (self,NPC_TALENT_SNEAK) == 5) && (Npc_GetTalentSkill(self,NPC_TALENT_1H) == 0)
{
Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK)+5);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H, Walka_Nowy);
//Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK)+5);
}
else
{
Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK)+5);
};
};

FUNC VOID UnEquip_HKnife()
{
if (Npc_GetTalentValue  (self,NPC_TALENT_SNEAK) == 10) && (Npc_GetTalentSkill(self,NPC_TALENT_1H) == 1)
{
Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK)-5);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H, 0);
}
else
{
Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK)-5);
//Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_SNEAK)-5);
};
};
W moim zamierzeniu było zrobienie tak, że:
1)Jeśli mamy wyuczone 5% walki bronią i założymy ten nóż to zyskujemy poziom nowicjusza i 5% trafienia krytycznego(czyli mamy 10% wraz z trzymaniem broni w jednej ręce - to akurat działa)
2)Jeśli zdejmiemy nóż przy tej premii to mamy 5% trafienia krytycznego i wracamy do trzymania broni w dwóch rękach(to akurat mi nie działa).
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry