Zdekompilowanie animacij aligatora w GI 3219 5

O temacie

Autor Vincent93

Zaczęty 8.12.2013 roku

Wyświetleń 3219

Odpowiedzi 5

Vincent93

Vincent93

Użytkownicy
posty103
Propsy82
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jestem blisko powstawania jednej z modyfikacji do Gothic I. Prace są już na ukończeniu jednak twórca moda ma problem z  zdekompilowaniem animacji aligatora. Czy ktoś mógłby napisać jak sobie z tym poradzić ?  :P
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
To jakiś kiepski ten twórca :facepalm:
Pisz, że TY nie wiesz a nie pi#rdol za przeproszeniem.

P.S. nie ma aligatora w G1, jest w Mrocznych Tajemnicach :D
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
w Gothic 2 NK tez jest, pewnie chce przeniesc.
 

Vincent93

Vincent93

Użytkownicy
posty103
Propsy82
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Właśnie kolega chce przenieść te aligatory po prostu i ma buga. Poza tym nie jest to taka prosta sprawa z tego co wiem.  A z tym twórcą moda to akurat prawda - ja tylko sprzedałem parę pomysłów do tego moda sam natomiast nie dotykałem się nigdy modowania. Jeśli ktoś zna rozwiązanie tego problemu to bardzo proszę o odpowiedź  :ok:.
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Przenosisz animację, teksturkę, i piszesz skrypt. :D Wszystko jest jak na tacy w G2 :P

EDIT: W razie problemów pisz na gg
 

Vincent93

Vincent93

Użytkownicy
posty103
Propsy82
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry