Pytanie o ID bramy - otwieranie przez NPC 2076 2

O temacie

Autor Maciej

Zaczęty 6.12.2013 roku

Wyświetleń 2076

Odpowiedzi 2

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Witam , ogólnie chciałem zrobić by NPC zamykał bramę np obok starej kopalni. No i tu jest problem bo nie wiadomo co wstawić do skryptów w rutynach . Chciałem podejrzeć jak to zrobiono w starym obozie , niestety w skryptach brama i nazwa voba nazywa się inaczej ;\   Oraz wstawianie nazwy voba do skryptów nic nie daje. Jak mogę podejrzeć ID bramy ?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
ID bramy nie ma tu nic do mówienia najważniejszy jest przełącznik nie pamiętam dobrze ale z tego co zerknąłem w skryptach to tak NPC musi mieć jedną z dwóch rutyn TA_GuardWheelClosed lub TA_GuardWheelOpen. A przełącznik musi być normalnie połączony z brama i mieć schemeName ustawione takie jak w innych przełącznikach. Mozesz też wspomóc się rutynami obiektów na których działają wszystkie świeczki, ogniska czy pochodnie w obozie.

Wld_SetObjectRoutine (20,00,"NAZWABRAMY",1);//OTWIERANIE
Wld_SetObjectRoutine (05,00,"NAZWABRAMY",0);//ZAMYKANIE

ale tego nie testowałem może zadziała ale nie jestem pewny.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jakoś się udało , dzięki , można zamknąć 
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry