Wypalanie normal mapki 2821 3

O temacie

Autor Kuba90

Zaczęty 6.12.2013 roku

Wyświetleń 2821

Odpowiedzi 3

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Mam problem z wypaleniem normalmapki z modelu "HighPoly" do Lowpoly , pokazują mi się różne artefakty(?) oto jak to wygląda :
https://dl.dropboxusercontent.com/u/25345874/normal.png
jak ustawie bias na więcej to wypla mi tylko część normlki :
https://dl.dropboxusercontent.com/u/25345874/normal2.png
A tu podgląd modelu HP :
https://dl.dropboxusercontent.com/u/25345874/model%20hp.png

Jakieś pomysły ?
dodam ,że nigdy z tym się nie spotkałem
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Jaki program, 3ds Max? Tę skrzynkę od projekcji zmniejsz/zwiększ. Dawno w tym nie siedziałem, więc już nie pamiętam jak to tam wygląda.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Ah zapomniałem ,że w blenderze. Tak więc dowiedziałem się ,że Algorytm normal-tangent "patrzy" ortogonalnie, czyli "nie widzi" face'ów prostopadłych do "płaszczyzny patrzenia".
Więc wypaliłem displacement map i użyłem jako normalki , ale jednak wolałbym się dowiedzieć jak temu zaradzić ,żeby mi poprawnie normalki wypalało.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Nie możesz z blendka wyeskportować do xnormala ? 
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry