Problem ze Śniącym 2072 2

O temacie

Autor nocnymocny

Zaczęty 30.11.2013 roku

Wyświetleń 2072

Odpowiedzi 2

nocnymocny

nocnymocny

Użytkownicy
posty65
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam! Mam taki mały problem - po wstawieniu Śniącego do Gothic II, nie atakuje bohatera. Wiem, że miana gildii nie jest rozwiązaniem. Co mam zrobić, aby zaczął on atakować. Pozdrawiam serdecznie.   
 
https://www.youtube.com/watch?v=5HdbLar5Thg

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Sniacy nie atakuje, jedynie rzuca kula ognia, sproboj MDS przeniesc.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

Problem ze Śniącym
#2 2013-11-30, 15:26(Ostatnia zmiana: 2013-11-30, 15:32)
Śniący nigdy nie atakował gracza. Był napisany skrypt do tego, że jeśli gracz zbliży się na ileś metrów bohater zostaje uśpiony na chwilę lub, że lecą w niego kule ognia
Spoiler
Cytuj
/*************************************************************************
**   TA                                                 **
*************************************************************************/
func void ZS_Sleeper()   // Immobile
{
    PrintDebugNpc      (PD_MST_FRAME, "ZS_Sleeper");
   
   Npc_PercEnable      (self,   PERC_ASSESSPLAYER,   B_Sleeper_AssessSC);
    Npc_SetPercTime      (self,   0.5);

   AI_AlignToWP      (self);                     // SN: Monster am Start am Wegpunkt ausrichten
};
func int ZS_Sleeper_loop()
{
   if (SLF_FIRE == TRUE)
   {
      AI_TurnToNpc(self,hero);
      
      if (Npc_GetStateTime(self) > 5)
      {
         Wld_PlayEffect("SPELLFX_SLEEPER_FIREBALL", self, hero, 2, 150, DAM_FIRE, TRUE); //Projetil = TRUE (trifft alle)
         Npc_SetStateTime(self,0);
      };
   };
   return 0;
};
func void ZS_Sleeper_end()
{
    PrintDebugNpc      (PD_MST_FRAME, "ZS_Sleeper_end");
};


func void B_Sleeper_AssessSC ()
{
   if    (Npc_GetDistToNpc(self,hero) < 800)
   &&   !Npc_IsInState(hero,ZS_MagicSleep)
   {
      B_FullStop      (hero);
      AI_StartState   (hero,   ZS_MagicSleep, 0, "");
   };
};

/*************************************************************************
**   TA       Temple Keeper                                          **
*************************************************************************/

func void ZS_Keeper()   // Immobile
{
    PrintDebugNpc      (PD_MST_FRAME, "ZS_Sleeper");
   
   Npc_PercEnable      (self,   PERC_ASSESSPLAYER,   B_Keeper_AssessSC);
    Npc_SetPercTime      (self,   0.5);

   AI_AlignToWP      (self);                     // SN: Monster am Start am Wegpunkt ausrichten
};
func int ZS_Keeper_loop()
{
Ai_Wait (self,1);
};
func void ZS_Keeper_end()
{
    PrintDebugNpc      (PD_MST_FRAME, "ZS_Keeper_end");
};


func void B_Keeper_AssessSC ()
{

var int possibility;
   possibility = Hlp_Random (2);


   if    (Npc_GetDistToNpc(self,hero) < 400)
   &&   !Npc_IsInState(hero,ZS_MagicSleep)
   {
      /*B_FullStop      (hero);
      if (possibility == 0)
      {   
         AI_StartState   (hero,   ZS_MagicSleep, 0, "");
      }else
      if (possibility == 1)
      {   */
         AI_Teleport (hero,"TPL_390");
         
         //Wld_PlayEffect("spellFX_Stormfist", self, hero, 3, 100, DAM_FLY, TRUE); //Projetil = TRUE (trifft alle)
      //};
         
   };
};
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry