No to ostatni na dzisiaj spam ode mnie
Wieczny łowcazleca: Alfred w 4 rozdziale
Opowiada nam on o myśliwym lepszym niż Falk, Ben czy TY.
Odnajdujemy myśliwego. Jest on na cmentarzu w wielkim lesie i jest szkieletem.
Rozmawiamy z nim i prosimy o myśliwski zakład. On się zgadza. Musimy zabić 10 wargów w ciągu 6h ( w tyle zabija je typek, warhi pojawiają się w lesie)
Wygrywamy i dostajemy order który niegdyś dostał i idziemy pochwalić się myśliwym.
Myśliwska prośbaPo wykonaniu zadania: wieczny łowca myśliwy prosi nas o pomoc. Mówi nam:
Polowałem kiedyś z moim przyjacielem benem(kto to?). Pewnego razu znaleźliśmy dziwne zwierze. Ben chciał na nie zapolować a ja nie. Rozdzieliliśmy się. Proszę znajź go i powiedz mu że nie żyję.
Wykonujemy zadanie: Poszukiwania
Wracamy do szkieleta i mówimy mu i sytuacji. Prosi nas o odesłanie do piekła bo sam nie może opuścić doliny. Wyciągamy miecz i atakujemy szkieleta. Ten do nas zagaduje i mówi że to nic nie da. Opowiada też że słyszał kiedyś opowieści że magia 4 sfer ma moc ponad ponad magię boską.
Udajemy się więc do Vatrasa, Isgarotha lub miltena ofc możemy się przejść do pyrokara ale ten ma ważniejsze rzeczy do roboty, Xardasa, Balla Oruna.
Spotykamy się z nimi i szkieletem w słonecznym kręgu i magowie odprawiają rytuał. Po obrzędzie dziękujemy magom.
Koniec
Zadania w obozie w lesie:
Girrion zniknął(4roz)
Zleca: Gor na Bar
Mówi nam że nie ma kowala który wyszedł na chwilę z obozu. Udajemy się na poszukiwania zguby.
Idziemy najpierw spytac paladynow czy nie widzieli girriona. Mowią że nie. Udajemy sie do draxa i pytamy go czy nie widział Girriona. Mówi tak:
,,Girrion był tu przez chwile a potem wyruszył do obozu bractwa."
Szukamy chłopa w tym obozie.
Znajdujemy go w chacie Cor Caloma. Zabijamy poszukiwaczy.
Niestety zlowrogi wplyw poszukiwaczy zaczał na niego dzialać i girrion zaczyna się przemieniać.
Teraz uciekamy. Udajemy się do baala Netbeka. Wracamy z ballem netbekiem do Girriona. Baal odczarowuje Girriona i wracamy do obozu w lesie.
Rozmawiamy z baalem
Potem girrionem
A na koniec gor na barem
Plan
Po zadaniu^
Udajemy sie do Girriona i pytamy czego szukał w obozie na bagnie.
Mówi nam że planu legendarnej broni. Udajemy sie do obozu i przeszukajemy skrzynie w kuźni.
Planu tam nie ma.
Wracamy do girriona i mówimy mu o tym. Opowiada nam ze widział, jeszcze przed powstaniem lasu, w obozie orków!
Udajemy sie do ur-thralla i pytamy czy nic nie wie o planie broni.
Ten informuje nas że ostatnio jeden zostal przechwycony przez dowodce orkowego drakaru.
Udajemy sie do kapitana. Zabijamy go i rabujemy skrzynie. W środku jest plan. Odnosimy go Girrionowi.
Fort azgan
Zadania typu podaj pozamiataj
Jedzonko
Paladyn Carriz ma problem. Lubi sobie dobrze zjeść a racje jakie dają w forcie są za małe prosi o tuzin smażonego mięsa
Chrąszcze
Paladyn Clark ma problem z chrąszczami. Zamieszkały one w jego chacie ale on sie ich boi i sam ich nie stępi. Zabijamy robale i dostajemy nagrode.
Poszukiwacze w okolicy
Zadanie zleca varus w 4 rozdziale prosi o pozbycie sie 5 poszukiwaczy chodzących po okolicy gdyż nie udaje sie to jego ludziom.
Statek
Zadanie zleca varus
Mowi nam ze w okolicy jest statek. Plyniemy na statek. Okazuje sie ze to statek orkow. Zabijamy orki i kapitana. Wracamy do varusa i otrzymujemy nagrode.
Luba lanc'ego
Lance prosi nas o przekazanie swego pierścienia damie ktora widzial w khorinis i w której sie zakochał. To jest hanna. Zanosimy pierścień i oddajemy go lancemu.
Zmiana pracy
Reyn prosi nas o pogadanie z varusem na temat zmieny miejsca pracy. Udajemy sie do lorda i przekazujemy prośbę.
Varus się zgadza. Reyn od teraz poluje razem z artem i reszta.
Zastepstwo dla Reyna
Zleca varus po wykonaniu zadania: miejsca pracy.
Mamy znalezc zastepce dla reyna. Biegamy po obozie i pytamy. Paladyn Carriz sie zgadza.
Informujemy varusa.
Dłuższe zadania:
Nieproszeni goście
Varus oznajmia nam że w okolicy pojawili sie dziwni ludzie.
Udajemy sie to sprawdzić. Spotykamy 3 typów na plazy. Rozmawiamy z nimi i dowiadujemy sie że nie wierzą w innosa i rozbili sie na wyspie (wrak już jest

)
Bali sie pojść do paladynów.
Wracamy do varusa i on karze nam zaprosić tych ludzi do fortu. Idziemy więc a wtedy jeden z nich ucieka. Gonimy go z pozostałymi. Dobiegamy do jaskini( pomiedzy plaza i schodami) zabijamy gobliny i rozmawiamy z uciekinierem. Ten przemienia sie w pana cieni Arlena.
Zabijamy go z pomocą dwóch pozostałych ludzi. Rozmawiamy z nimi i pytamy jak to mogło się stać.
Oni na to że nie wiedzą.
Odprowadzamy ich do fortu i gadamy z varusem.
Zagadka morderstw
Zadanie zleca varus tydzień po wykonaniu zadania nieproszeni goście.
Informuje nas on ze w forcie giną ludzie. Zginęło już 2 paladynów. Pytamy imiennych paladynow czy wiedzą cos w tej sprawie. Oczywiście nic nie wiedzą

Przy rozmowie z ostatnim z nich dowiadujemy się ze varus nas szuka.
Udajemy sie do niego. Informuje nas ze zginął kolejny paladyn. Wysyła nas do pyrokara z prośba o radę.
Lecimy. Pyrokar mówi że nic nie wie o tych rzeczach. Wysyła nas do Xardasa.
Xardas mówi ze jest to zaskakujace. I że wie za mało żeby coś stwierdzić.
Radzi nam udać się do Kreola.
Kreol pomaga nam mówi tak:
,, Jeśli pan cieni przebywa dlugo w otoczeniu ludzi to ludzie stają się panami cienia."
Czy działa to też na paladynów? - Pytamy
Nie, paladyni mają łaskę innosa i te brednie. Wynocha stąd trujesz powietrze.
Udajemy sie do fortu i informujemy varusa o sytuacji. Paladyn nakazuje sprowadzić pyrokara. Udajemy sie wiec do niego i informujemy go o sytuacji. Pytamy czy potrafi odczynić urok. On na to że potrafi. Wracamy do fortu azgan.
Varus rozkazuje przyprowadzić rozbitków. Pyrokar używa magii i wskazuje że jeden z rozbitków jest panem cieni. Paladyni go zabijają.
Varus nam dziekuje.
Koniec