Returning 2.0 740682 1769

Ankieta

 Która gildia powinna zostać najbardziej rozbudowana?

Paladyni
81 (16.2%)
Magowie Ognia
28 (5.6%)
Magowie Wody
27 (5.4%)
Guru
28 (5.6%)
Strażnicy świątynni
43 (8.6%)
Łowcy Smoków
58 (11.6%)
Nekromanci
102 (20.4%)
Bandyci (być może jako gildia)
53 (10.6%)
Najemnicy orków (być może jako gildia)
80 (16%)

Głosów w sumie: 500

O temacie

Autor panzpis

Zaczęty 26.11.2013 roku

Wyświetleń 740682

Odpowiedzi 1769

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A ja utrudniłbym trochę z tym cudownym winkiem... Po dotarciu do Fortu Azgan i wykonaniu zadania z kurierem dostawy wina ( oddaniu obydwu flaszek, cwaniaczki! ), dowiadujemy się o możliwości samodzielnego wykonania tego trunku! Niestety, potrzebny główny składnik, winogrono, jest teraz bardzo rzadkim towarem... ( usunąłbym z ekwipunku wszystkim handlarzom, magom, itp). Od któregoś z alchemików (np. Sagity) dowiadujemy się, że tak jak słoneczny aloes, tak i winogrono lubi żyzną glebę. No to odwiedzamy naszego słynnego trola, łykamy  winogrono i ... stwierdzamy, że to stanowczo za mało do naszych przepisów ( mogą być nadal u Constantino). Teraz śmigamy do znajomego ogrodnika ( ten za siedzibą Hagena) i dowiadujemy się o trudnej sztuce hodowli winorośli... W okolicach farmy, np Sekoba wynajmujemy sobie małe poletko do uprawy. Kiedy zbliża się termin winobrania - pojawiają się amatorzy, złodzieje/bandyci, którzy zapowiadają, że chcą przejąć następnego dnia nasze plony! Sami jesteśmy bez szans, ale wynajęty ochroniarz albo dobry znajomy może nam pomóc uratować zbiory. Może bezrobotny Wilk?! Kiedy wreszcie mamy składniki, okazuje się (informacje od Constantino), że produkcja na zwykłym stole alchemicznym to nie taka prosta sprawa! Do naszej produkcji jest potrzebny sprzęt z prawdziwego zdarzenia. Taki jak jest w starej winiarni?! Właśnie, żeby już kończyć (albo i nie...) oczyszczamy teren, nieproszonych gości w naszej bimbrowni i działamy! To byłyby trudno zdobyte flaszki, więc i statystyki powinny nam mocno podnieść...

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?
http://themodders.org/index.php?topic=20866.0
Czy połączenie tej modyfikacji z returnem2.0 to dobry pomysł? 
 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

mateuszzxcv

mateuszzxcv

Użytkownicy
posty483
Propsy58
  • Użytkownicy
panzpis genialny pomysł. Ja to wogle bym chciał żeby wróciła stara Kolonia, połączyć całe G1 i G2 na zasadzie że G1 zmieścić w 3 rozdziały ze wszystkimi zadaniami i to samo zrobić z G2 + mod Returning. Wtedy nikt nie mógł by powiedzieć że rozdzialy sa krótkie lub nudne ale to chyba nie możliwe...
Tu padł pomysł (chyba Twój) z tym światem Demonów w Światyni Śniacego i ruch oporu w VII rozdziale (nie pamiętam autora). Proponuję wybrać co ciekawsze pomysły i przedstawić Ruskim i jak sie spodobaja to myśleć nad kolejnymi zeby sie nie okazało ze to wszystko idzie na marne
 

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?
Cytat: mateuszzxcv
panzpis genialny pomysł. Ja to wogle bym chciał żeby wróciła stara Kolonia, połączyć całe G1 i G2 na zasadzie że G1 zmieścić w 3 rozdziały ze wszystkimi zadaniami i to samo zrobić z G2 + mod Returning. Wtedy nikt nie mógł by powiedzieć że rozdzialy sa krótkie lub nudne ale to chyba nie możliwe...
Tu padł pomysł (chyba Twój) z tym światem Demonów w Światyni Śniacego i ruch oporu w VII rozdziale (nie pamiętam autora). Proponuję wybrać co ciekawsze pomysły i przedstawić Ruskim i jak sie spodobaja to myśleć nad kolejnymi zeby sie nie okazało ze to wszystko idzie na marne
Zawsze moim marzeniem było przejść gothic 1 i gothic 2 podczas jednej gry. Ale to nierealne i niepotrzebne. Jeśli chodzi o wysyłanie do Ruskich to poczekam jeszcze z tydzień. Później również będzie można podawać pomysły, ale chodzi o to, żeby  tyson nie dostał 10 stron do przetłumaczenia naraz i to samo z Rosjanami - 10 stron propozycji to zdecydowanie za dużo. Postaram się to wysyłać partiami po kilka propozycji. Jeszcze mała ciekawostka odnośnie nowego świata - nie będzie w nim żadnego NPC ani zadania ! Ma to być odskocznia od zadań typu przynieś, podaj, pozamiataj. Jak to wyjdzie w praktyce - czas pokaże. 
 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
http://ifotos.pl/zobacz/tarczepng_nqrqaqa.png/  na filmiku Returning 2.0 widac tarcze z Dark Sagi no a dwa miecze to chyba całkiem inne animacje.
 

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?
Być może zostanie dodana także umiejętność orkowa broń (znana z Dark Sagi) ale to zależy od tego czy zostanie dodana gildia najemnik orków. Nowe umiejętności walki prawdopodobnie  bedą rozdzielone na gildię :
- najemnicy - walka dwoma mieczami
- paladyni - walka z tarczą
- strażnicy swiatyńni - miecze runiczne
- najemnicy orków - orkowa broń.
 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
Cytat: panzpis
Być może zostanie dodana także umiejętność orkowa broń (znana z Dark Sagi) ale to zależy od tego czy zostanie dodana gildia najemnik orków. Nowe umiejętności walki prawdopodobnie  bedą rozdzielone na gildię :
- najemnicy - walka dwoma mieczami
- paladyni - walka z tarczą
- strażnicy swiatyńni - miecze runiczne
- najemnicy orków - orkowa broń.
Nie, nie, nie :P To dalej Gothic 2 i fabularnie cholernie ciężko wcisnąć tam Najemników Orków. Ja wiem, że Opiekunowie itp., to też trochę nie pasuje fabularnie i VII rozdział, ale jako tako ciągłość zachowuje. A gildia Najemnika Orków? To mogłoby być ciekawe, ale jak z zakończeniem? Takie samo, czy już inne? :P
 

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ludzie bez przesady to mimo wszystko ma być gothic 2,jakoś mi się nie widzi orkowy najemnik w g2 a zwłaszcza w podstawce
 

Ventrue

Ventrue

DreamVader
Herr Mannelig
posty1127
Propsy597
ProfesjaNierób
  • DreamVader
  • Herr Mannelig
Miały być pomysły, a nie jakieś napierdalania spamem. Oj, bo się zrobi czystki.
 

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?
Dzięki Ventrue. A jeśli chodzi o najemników orków, to będzie coś jak z bandytami, albo w Dark Sadze tzn udajemy najemnika. Ale to jest narazie w planach, więc spokojnie. Z drugiej strony jak Rosjanie coś obiecują, to wychodzą najlepsze mody do Gothica.
 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Cytat: panzpis
Dzięki Ventrue. A jeśli chodzi o najemników orków, to będzie coś jak z bandytami, albo w Dark Sadze tzn udajemy najemnika. Ale to jest narazie w planach, więc spokojnie. Z drugiej strony jak Rosjanie coś obiecują, to wychodzą najlepsze mody do Gothica.
fajnie jak by zrobili to jako odzielna gildie, tak jak sekciarzy, super by sie grało :D
 

mateuszzxcv

mateuszzxcv

Użytkownicy
posty483
Propsy58
  • Użytkownicy
Nie wiem czy to jeszcze akutalne ale mam parę pomysłów odnosnie gildii złodziei. Jak dla mnie jest tych zadań za mało.
1. Gdyby dodać np. napad na dom w Górnym Mieście? Naszym zadaniem bylo by okraść np. Lutero ale zeby nie było za łatwo to dostał od kogoś cynk ze szykuje sie na niego napad i zamiast iść spać to przez cały czas siedzi w fotelu i czeka na zlodzieja. W tym celu mozemy opłacić np. tego goscia co siedzi w knajpie w dzielnicy portowej, tego co szuka pracy (zapomniałem imienia). Placimy mu 50 golda i każemu mu powiedzieć Lutero, że przed bramą miasta czeka pewien czlowiek z bardzo cenną i rzadko spotykaną mixtura w bardzo kozystnej cenie. Lutero idzie to sprawdzić (oczywiscie to tylko podpucha) a w tym czasie my zabieramy fanty, meldujemy gildii i zadanie zaliczone.
2. Joe został zamkniety w więzieniu. Naszym zadaniem bedzie go odbić. Możemy przekupic Strażnika, uśpić Lorda Andre i wyprowadzić Joe, lub wykorzystać goscia imieniem Maxi, opłacamy go a on leci do Lorda Andre z wiadomością że zostały wysłany przez Hakona który ma dla niego specjalny miecz. Andre leci to sprawdzic, w tym czasie usypiamy strażnika i wyprowadzamy Joe
 

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?
Cytat: mrdragothic
Cytat: panzpisDzięki Ventrue. A jeśli chodzi o najemników orków, to będzie coś jak z bandytami, albo w Dark Sadze tzn udajemy najemnika. Ale to jest narazie w planach, więc spokojnie. Z drugiej strony jak Rosjanie coś obiecują, to wychodzą najlepsze mody do Gothica.fajnie jak by zrobili to jako odzielna gildie, tak jak sekciarzy, super by sie grało
To ma być  gildia główna. Co powiecie na zadania od bandytów:
Pomoc dla Grima ( bandyta w drodze na farmę Lobarta ). Musimy ostrzec Grima przed Cavalornem i Malethem. Mówi nam, że bandytom przydałby się ktoś taki jak my. Daje nam informacje o obozie bandytów.
Dostać się do obozu bandytów
Pacho ( strażnik obozu bandytów ) chce dowodu na nasze dobre zamiary. Musimy zabić strażników miejskich, którzy kręcą się w okolicy.
Zabić pełzacze w  kopalni. 
Musimy oczyścić kopalnie z pełzaczy. Pomaga nam Herek. Po zabiciu ostatniego pełzacza, che przywłaszczyć sobie nasze zasługi i atakuje nas.
Uruchomić kopalnię.
Musimy zwerbować kopaczy do pracy.
a) Guy stracił kilof. Musimy mu dać kilof..
b) Jesse chce 10 smażonych mięs, bo praca w kopalni jest męcząca.
c) Kyle 
Rozkazy dla bandytów. 
Dexter chce przekazać informację bandytom za farmą Sekoba. Ci chcą abyśmy skontaktowali się z Fernando w celu dostawy broni. 
Zmiana warty.
Dexter nas wykorzystał. Nie jesteśmy już mu potrzebni, więc chce nas zabić. Jednak daje nam szansę. Możemy odejść. ( Fabuła z NK jest nie zmieniona ). Po wyjściu z chaty Dextera zaczepia nas Świstak, który daje nam propozycję. Możemy zabić Dextera, a wtedy Świstak zostanie przywódcą obozu. Idziemy do Grega i mówimy mu, że wiemy gdzie jest Dexter i chcemy go zabić. Zabijamy Dextera i jego popleczników. Greg dogaduje się ze Świstakiem i wymieniają się informacjami. Świstak zostaje przywódcą obozu.
Umowa z paladynami.
Świstak chce dostarczać rudę paladynom w zamian za ułaskawienie. Zanosimy propozycję Hagenowi, który się zgadza.
Umowa z najemnikami.
J.w.  tylko, że tym razem chodzi o dostawy jedzenia. 
Zadania poboczne 
Rączka jest członkiem gildii złodziei. Po pokazaniu mu sekretnego gestu, prosi nas o odnalezienie jego amuletu, który zostawił w skrzyni na wyspie ( tej ze skarbem gildii złodziei ). 
Baal Taran prosi nas o dostarczenie mu informacji o pozostałych członkach bractwa. Musimy porozmawiać z Lesterem, Baalem Orunem i Cor Angarem w GD.
Jak coś jest niejasne, czy niedopracowane to pisać. Jak ktoś ma inne propozycję to niech je poda w tym temacie.

 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Ten bandyta w pobliżu Cavalorna to nie jest moim zdaniem Grim, owszem był kopaczem w Starym Obozie jednak wygląda zupełnie inaczej. Bezi tylko przytacza mu sytuacje która wydarzyła się w Kolonii aby pokazać mu że nie jest naiwny. Poza tym ten bandyta trzymał się z dala od kłopotów, a Grim był z lekka awanturnikiem, chciał przypodobać się Bloodowynowi więc wykonywał jego rozkazy. Jakbyśmy mieli sięgać głębiej to stawiam że to jest po prostu jeden z bezimiennych Kopaczy z SO. 
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Przecież grim to nie ten bandyta koło calavorna :facepalm:   panzpis bez obrazy ale już przesadzasz ze znajomymi z g1 których wstawiasz na chama
Ożyw jeszcze gomeza i magów z g1. Przecież nie wszyscy z g1 przeżyli , część została bandytami albo paladyni ich zabili.  Moja propozycja jest taka żeby  dać po po prostu NPC nowych
 

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?
Cytat: Mac Dun
Przecież grim to nie ten bandyta koło calavorna    panzpis bez obrazy ale już przesadzasz ze znajomymi z g1 których wstawiasz na chama
Ożyw jeszcze gomeza i magów z g1. Przecież nie wszyscy z g1 przeżyli , część została bandytami albo paladyni ich zabili.  Moja propozycja jest taka żeby  dać po po prostu NPC nowych
Może i trochę przesadzam, ale Gomez i magowie ogna występują w returningu:D Zawsze szkoda mi tego bandziora, bo niby mu pomagamy a potem wargi go zabijają. Ale imiona są mało ważne, skupmy się na zadaniach.
 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy

Abaddon

Returning 2.0
#96 2013-12-07, 14:02(Ostatnia zmiana: 2013-12-07, 14:48)
Dla sprostowania Gomez i Magowie Ognia występują jako duchy, później jednak przynosimy im spoczynek.
Przemyślałem nieco pomysł z Khorinis w 7 rozdziale co zrobić z poszczególnymi obywatelami:
Matteo - uległ woli orkom, jest jednym z najemników jednak para się handlem w swoim sklepie.
Rupert - nie żyje.
Bosper - przeżył i jest jednym z rebeliantów w kanałach.
Regis - jeden z najmeników - patroluje on dolne miasto.
Harad - kowal rebeliantów w kanałach.
Briam - niewolnik który wykuwa broń dla Fiska który jest handlarzem bronią w dolnym mieście.
Gritta - niewolnica przywódcy orków w ratuszu, myje tam podłogę na piętrze.
Elvrich - jeden z niewolników pracujący przybijający gwoździe na placu świątynnym.
Thorbem - niewolnik zmuszony do tworzenia mebli w orkowym stylu dla orków w górnym mieście, nadzoruje go jeden z orków.
Constantinp - niewolnik pracujący na placu świątynnym.
Pablo - pzywódca rebeliantów.
Coragon - zarządca żywnością w obozie rebeliantów w kanałach.
Valentino - ucieka wraz z Baal Parvezem niezależnie czy pomogliśmy mu zostać nowicjuszem, przebywa w Nowym Obozie Bractwa.
Hakon - zarządca bronią  u rebeliantów.
Jora - niewolnik pracujący w porcie.
Zuris - niewolnik pracujący na placu wisielców.
Sara - nie żyje.
Baltram - zarządza żywnością wśród niewolników.
Hanna - niewolnica orków w ratuszu górnego miasta, gotuje.
Abuyin - orkowie boją się jego daru przewidywania przeszłości, zamknęli go w lochach w koszarach.
Rangar - orkowy najmenik patrolujący plac targowy.
Właściciel ziemski - nie żyje.
Ulf - przebywa w klasztorze Magów Ognia.
Herold - nie żyje, jego ciało wisi na szubienicy na placy wisielców.
Tom - orkowy najemnik patrolujący dzielnicy portową.
Miguel - orkowy najemnik, przejął pracownie Constantina zostając alchemikiem najmeników.
Thorus - orkowy najmenik który chcę się wyrwać z Khorinis, patroluje górne miasto.
Scatty - trenuje najemników w koszarach. Potem ucieka z naszą pomocą na farmę Onara.
Cavalorn - najemnik orków, nie chcę on dla nich pracowac, zrobił to aby przeżyć ucieka z Scattym i Thorusem, przed tym siedzi na ławce w koszarach.
Renagru - najemnik handlujący cennymi przedmiotami w koszarach.
Wulfgar, Andre - uciekli z Hagenem.
Mortis - niewolnik, za dnia pracuje w kuźni w koszarach, w nocy zamykany w więzieniu.
Ruga - nie żyje, wisi na placu wisielców na szubienicy obok Herolda.
Halvor - orkowy najmenik, patroluje plac świątynny.
Peck - wydaje broń najemnikom w koszarach, orkowy najemnik.
Boltan - niewolnik pracujący w porcie.
Gespard(czy jakoś tak, gość który przejął gospodę Hanny) - orkowy najemnik, trenuje walkę pod okiem Scatty;ego w koszarach.
Fernando - zajął dom Zurisa na placy targowym, orkowy najemnik oraz handlarz.
Gerbrandt - zajął dom Bospera w dolnym mieście, handlarz oraz najemnik.
Raynar(ten co skupował rzadką broń) - buntownikw kanałach, wciąż możemy mu skupować broń.
Sędzia - wisi na szubienicy w górnym mieście.
Lariius - podobnie jak sędzia.
Gallahad - siedzi w więzieniu w koszarach.
Lutero - niewolnik pracujący w górnym mieście.
Paladyni z ratusza - część przebywa z Hagenem w forcie, część nie żyje, odnajdujemy ich ciała.
Ogrodnik - wciaż pełni tą samą funkcje, tylko że dla orków.
Salandrol - niewolnik pracujący na placu wisielców.
Maxi - niewolnik pracujący w porcie.
Nigel - niewolnik pracujący w górnym mieście.
Erol - niewolnik pracujący w górnym mieście, jak wiadomo w pobliżu jego domu znajduję się obóz wojenny orków więc uprowadzili go.
Edda - kucharka u rebeliantów.
Carl - pomocnik Harda w kanałach, rebeliant.
Moe - najemnik orków, mieszkaniec portu.
Nadja - uratowana przez Bromora, jedna z buntowniczek.
Bromor - buntownik, trenuje walkę bronią w kanałach.
Borka - orkowy najemnik, przejął burdel, zmusza Sonje i Vanje do niewolniczej pracy oraz wykorzystuje je seksualnie.
Martin - uciekł do Jarkendaru, wysłany do biblioteki uczonych w kanionie, spotykamy jego zombie zamiast Riordiana.
Farim - buntownik, uciekł łodzią i schronił się w kanałach.
Cardiff - uległ orkom i wciąż prowadzi gospodę w porcie.
Wąż - kowal niewolnik, pracuje w kuźni Carla pod nadzorem orków.
Joe - najemnik, przebywa w koszarach.
Geyvern(czy jakoś tak) - niewolnik na placu świątynnym.
Brahim - uciekł z Garvelem łodzią, związany z zadaniem dla buntowników polegającym na zaprowadzeniu rozbitków z wyspy złodziei do kanałów.
Garvel - rozbitek na wyspie złodziei.
Monty - rozbitek na wyspie złodziei.
Alrik - buntownik, tranuję walkę w kanałach.
Alwim - nie żyje.
Lucy - nie żyje.
Fellan - rtozbitek na wyspie złodziei.
Orlan - niewolnik w porcie, jego karczma została złupiona przez orków.
Snaf - kucharz najemników w koszarach,
Rukhar - nie żyje.
Gravo - przebywa na farmie Onara.
Lobart - niewolnik na swojej farmie.
Vino - orkowy najemnik na farmie Lobarta.
Maleth - niewolnik na farmie Lobarta.
Hilda - niewolnica na farmie Lobarta.
Fenia - rozbitek na wyspie złodziei.
Obywatele - połowa z nich nie żyje, część jest niewolnikami, buntownikami i najemnikami.
Straż Miejska - większość nie żyje, część jest buntownikami.
Rycerze - oprócz tych co ciekli do fortu, nikt nie przeżył.
Farmaerzy z Martwej Harpii i Farmy Lobarta - niewolnicy na farmie.
Cornelius - przywódca orkowych najemników w koszarach.
Snipes - niewolnik na placu wisielców.




 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Ja to bym wstawił watek z Panami Cienia mamy ich w grze 4 + archola w 6 rozdziale :P

Kuźnia Cieni
Quest zasadniczo tylko dla wojów :P
Zleca go kowal naszej gildii w 4 rozdziale jeśli mamy szpon beliara wspomina ze mogą istnieć inne bronie o przydatnych właściwościach pochodzące od mrocznego boga i ze to wśród jego sług powinniśmy szukać wskazówek :P

Nasze Cele To Inubis, Dakat, Senga i Kadar 
Kazdy z nich ma recepturę na nowa bronią która możemy sami wykuć ( bronie dobre ale nie jakieś super takie jakby ulepszenie przeskoków zeby było cos dobrego przed urkiem i panem smoków :P )
Gdy mamy jedna recke czytamy ja okazuje się ze to nie możliwe i idziemy do xardasa mówi ze jest spisana w jerzyku demonów jeśli już mamy jeżyk demonów lenga to ten aspekt questa jest pomijany i z przetłumaczona recka idziemy do kowala gildii po 2 dniach okazuje się ze niema szansy aby wykuć broni i wspomina ze musimy znaleźć kuźnie cienia bo tylko w niej można wykuć mroczne bronie :P

Kuznie znajduje jakze ogrinalne w dolini cienia :P pilnowana przez Pana cienai dajmy mu na imie Vein  po jego pokonaniu czytamy ksiazke ktora miał Arkany cienia uczy nas jak kowalstwa a dokładnie daje opcja kucia broni cienia :P ( dodatkowo w equ miał pancerz pana cienia staty takie jak są w returnie już kiedyś je podawałem taki w miarę good pancerz chociaz te które mamy dostępne  na 4 rozdział po ulepszeniu sa lepsze )

I możemy wykuć broni po wykuciu jednej możemy się pochwalić kowalowi gildii i zakończyć zadanie ofc dalej możemy wykuć pozostałe 3 jeśli tego nie zrobiliśmy :P

Recki
Inubis - Lodowa Zguba ( 1h, Zasieg 100,  Siła 140 i 180 Dmg Szansa na bryłę lodu przy ataku )
 Dakat - Zmierzch ( 2h, Zasięg 150, Siła 175 i 230 Dmg 5% szansy ze Tchnienie smierci )
Senga  - Ostrze Upadłych ( 2h Zasięg 150, Siła 160  i 190 Dmg Szansa Strach przy ataku )
Kadar - Przeklęte Wygnanie ( 1h Zasięg 100, Siła 150 i 200 Dmg Szansa na kradzież energi )
Archol - Władca Cieni ( ostrze jest zepsute i trzeba naprawić przy kuźni cienia  Miecz jest 1h lub 2h zależy od naszego zaawansowania Wymaga on od nas aż 2k hp żeby go nosić Dmg 250 3% na fale smierci )

To wizja tego questa  i można by go dodać albo chociaz podsunąć pomysł ruskim :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?
Panowie cienia są mało wykorzystani. W modzie guild jest dodane ciekawe zadanie od Marduka polegające na zabijaniu panów cienia. Ja bym dodał jeszcze pana cienia tam gdzie w G1 był Gor Boba.
 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
jescze by trzeba było Khorinis w 7 Rodziale zrobic takie, zeby Najemnicy Orkow mieli tez swoje tereny.
 


0 użytkowników i 9 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry