Returning 2.0 742600 1769

Ankieta

 Która gildia powinna zostać najbardziej rozbudowana?

Paladyni
81 (16.2%)
Magowie Ognia
28 (5.6%)
Magowie Wody
27 (5.4%)
Guru
28 (5.6%)
Strażnicy świątynni
43 (8.6%)
Łowcy Smoków
58 (11.6%)
Nekromanci
102 (20.4%)
Bandyci (być może jako gildia)
53 (10.6%)
Najemnicy orków (być może jako gildia)
80 (16%)

Głosów w sumie: 500

O temacie

Autor panzpis

Zaczęty 26.11.2013 roku

Wyświetleń 742600

Odpowiedzi 1769

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Jak dobrze pamiętam w TM był to ester egg. Jak przyciskając K przeszedłeś i szedłeś do końca miałeś loadscreen "Tak się wżera poziomki" w .mod znalazłem nawet ten world i jego model, chociaż w gameplay'u mi crashował ;_; :P to taka ciekawostka.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Ventrue

Ventrue

DreamVader
Herr Mannelig
posty1127
Propsy597
ProfesjaNierób
  • DreamVader
  • Herr Mannelig
Luk, kiedy skończysz poprawki?
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Jutro. Mówiłem mam końcówkę, a dzisiaj skończyłęm konkurs chyba(jak przedostanę się do woja to rozkładam się krzyżem w kościele). Dzisiaj kunic
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Ventrue

Ventrue

DreamVader
Herr Mannelig
posty1127
Propsy597
ProfesjaNierób
  • DreamVader
  • Herr Mannelig
Z deka spojler.
Może niech wywalą wątek z nieumarłym Riordianem, przecież w Gothic 3 on żyje.
 

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?

panzpis

Returning 2.0
#64 2013-11-30, 09:45(Ostatnia zmiana: 2013-11-30, 21:23)
Może byłby on opętany zamiast nieumarły. Należałoby go pokonać i dać eliksir od Saturasa, który przywróciłby go do normalnego stanu. Co sądzicię o dodaniu jakiegoś zadania związanego z dziennikiem ze świątyni śniącego?
 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Racja, ja zamiast Riordiana dałbym Martina który po zaatakowaniu Khorinis przez orków uciekł z miasta i udał się do jaskini z teleportem,w końcu przenosząc się do wykopalisk pod piramidami i udając się do Jarkendaru. Na miejscu zostałby z Magami Wody a jako członek Wodnego Kręgu Saturas wysłałby go do tej biblioteki, gdzie zostanie zabity przez Opiekunów i wskrzeszony jako zombie.
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A co powiecie na to, by z Wodnego Kręgu zrobić nową osobna gildię związaną z magami wody. Magowie ognia mają paladynów czemu wiec ich wodni bracie nie mieli sobie stworzyć mniej spektakularnego ale jednak równie skutecznych pomocników. Ich droga mogła by wyglądać tak Wodny krąg ---Strażnik równowagi lub wodny krąg --- mag wody. Potrzebne tylko 3 nowe pancerze dodanie kilku npc obok wykopalisk w khorinis (tam nawet jest namiot) a po wejściu do jarkendaru kilka vobów i postaci. Jednak to dziwne że dotychczas całą brudna robotę w kopaniu i przeszukiwaniu ruin załatwiali Magowie powinni mieć kilku robotników do "przyziemnych spraw" ;p Jak sądzicie ?
 

Witcherr

Witcherr

Użytkownicy
posty94
Propsy8
  • Użytkownicy
@up Fajny pomysł. Fajnie też jakby rozbudowali gildie nekromantów (trochę słabo że jest tylko xardas) mogli by dać jakichś nowych magów plus kilka nowicjuszy(Niewierze że w całym khorinis jest tylko jeden nekromanta(nie licząc kreola w gd))
 

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytat: Witcherr
@up Fajny pomysł. Fajnie też jakby rozbudowali gildie nekromantów (trochę słabo że jest tylko xardas) mogli by dać jakichś nowych magów plus kilka nowicjuszy(Niewierze że w całym khorinis jest tylko jeden nekromanta(nie licząc kreola w gd))
Jest wyraźnie powiedziane, że są to samotnicy, beliar nie bierze byle kogo na swojego maga, nawet sam vatras gdy spytamy go o Beliara, mówi nam, że Beliar nie ma wielu wyznawców ale są za to oni bardzo potężni.
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
fajnie by było jak by dodali magnata Arto do fabuły, Blizna jest Kruk tez, Gomez tez jest :D i innych cieniu Złego, Raczek, Swistaka i innych, mozna by ich dodac do Gildii Bandytow czy Złodzieji.
 

Ventrue

Ventrue

DreamVader
Herr Mannelig
posty1127
Propsy597
ProfesjaNierób
  • DreamVader
  • Herr Mannelig
Zamierzają oni tam zwiększyć ilość oraz znaczenie hełmów? W końcu nie tylko bezimienny powinien je nosić. No i ten Havlor fochający się po zadźganiu Canthara, można dodać jakąś misję odnośnie udobruchania tego złodziejaszka.  No i ta gildia zabójców, za mało zadań i brak znaczenia w późniejszych rozdziałach.
 

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?
Cytat: mrdragothic
fajnie by było jak by dodali magnata Arto do fabuły, Blizna jest Kruk tez, Gomez tez jest i innych cieniu Złego, Raczek, Swistaka i innych, mozna by ich dodac do Gildii Bandytow czy Złodzieji.
Moje propozycję wykorzystania postaci z G1 :

Obóz Dextera
Rączka  ( członek gildii złodziei )
Świstak ( zostawałby dowódcą obozu bandytów )
Kirgo  ( uczyłby walki )
Ball Taran  ( sprzedawałby ziele i zwoje w obozie bandytów )
Jesse  ( wydobywałby rudę w kopalni )
Pacho ( strażnik obozu )
Orry ( strażnik obozu )
Kyle ( wydobywałby rudę w kopalni po zabiciu pełzaczy )
Herek ( po oczyszczeniu kopalni z pełzaczy chciał by nas zabić, aby przywłaszczyć sobie rudę )

Farmy 
Klin  ( byłby członkiem Gildii złodziei )
Butch  ( zbierałby czynsz )
Kosa  ( pilnowałby farmy )
Orik  ( doradzałby Lee )

Obóz bandytów w GD
Skorpion ( nauczyciel w obozie )
Aidan  ( myśliwy w obozie )
Quentin  ( przywódca obozu )
Jacko  ( sprzedaje ziele )
Melvin   ( opowiadałby o poszukiwaczach )

Obóz piratów
Fletcher  ( nie zginął,  jest u piratów w niewoli )

Nie mam pomysłu 
Arto 
Szakal ( niby zginął, ale Bloodwyn i Kruk też powinni nie żyć )
Silas 
Jeremiasz 
Krzykacz 
 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Przecież szakal zginął z ręki bezimiennego  , Fletcher został zabity przez franko, , omg, to już  zmienianie fabuły
 

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?
Przeżycie Kruka według mnie jest niemożliwe. Teleportujemy się do magów ognia, zabijamy Bartholo, Kruka, Arto, Bliznę i dopiero Gomeza. A Gomeza musieliśmy zabić, jeśli chcieliśmy mieć najlepszą zbroję. No chyba, że go nie dobijamy w co wątpię. A z Fletcherem to proponuje tak: Franko pokonał go i zostawił, aby zdychał w męczarniach. Ciężko rannego Fletchera odnalzał Jack Aligator i przetransportował go do obozu piratów.  No i po wykonaniu zadań u piratów możemy uwolnić Fletchera. Ten nam dziękuje i obiecuje pomóc w dostaniu się do obozu bandytów. Po zabiciu Franko Fletcher wraca na swoją pozycję.  Tego typu zadania urozmaiciłyby jarkendar, który według mnie w returningu jest wyjątkowo nudny ( dopiero po zabiciu Kruka zaczyna się nowa linia questów )
 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Jeremiasz - jego ciało znaleźlibyśmy na dachu karczmy na jeziorze w lodowej krainie. miałby przy sobie trunki dodające bonus do atrybutu, np. wino zapomnienia. 
Silas - siedziałby w tawernie Orlana, w 3 rozdziale zleciłby zadanie znalezieia mu pracy, możemy je wykonać dopiero po wykonaniu zadania z bimbrownią Vino, musielibyśmy pogadać z właścicielem aby Silas mógłby mu pomagać, potem musimy go tam odprowadzić co nie byłoby takie łatwe ze względu na potwory występujące w lesie. 
Krzykacz - byłby jednym z bandytów którzy obrabowali Erola, nie mamy z nim o czym gadać, po prostu zabijamy go podczas wykonywania zadania. Znajdujemy jednak przy nim klimatyczny pamiętnik który opowiada o jego życiu w Nowym Obozie oraz o tym jak Bezi wygnał go z chaty. 
Arto - nie udało mu się uciec z SO po upadku Bariery gdyż skręcił kostkę, został więc w pustym zamku, po przybyciu paladynów wrzucają go oni do więzienia. Musimy przynieść mu lek który możemy dostać od Baal Netbeka. Po tym zleca nam odwrócenie uwagi paladynów na zamku, musimy użyć zwoju przyzwania armii ciemności. Gdy to zrobimy prowadzimy go szybko poza zamek, a później na przełęcz, nie ma nic czym mógłby się odwdzięczyć, ale poleca zajrzeć do najwyższej wieży zamkowej gdzie można znaleźć jego miecz (ten sam co w G1) pyta nas także czy nie znamy miejsca gdzie mógłby się zatrzymać, wspominamy więc o Jarkendarze. W 3 rozdziale spotykamy go w dolinie budowniczych już w zbroi i z bronią, w 4 rozdziale ginie podczas pogromu orków. 
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Kruk zostal wskrzeszony przez beliara
 

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?
Cytat: ahnbael814
Jeremiasz - jego ciało znaleźlibyśmy na dachu karczmy na jeziorze w lodowej krainie. miałby przy sobie trunki dodające bonus do atrybutu, np. wino zapomnienia. 
Silas - siedziałby w tawernie Orlana, w 3 rozdziale zleciłby zadanie znalezieia mu pracy, możemy je wykonać dopiero po wykonaniu zadania z bimbrownią Vino, musielibyśmy pogadać z właścicielem aby Silas mógłby mu pomagać, potem musimy go tam odprowadzić co nie byłoby takie łatwe ze względu na potwory występujące w lesie. 
Krzykacz - byłby jednym z bandytów którzy obrabowali Erola, nie mamy z nim o czym gadać, po prostu zabijamy go podczas wykonywania zadania. Znajdujemy jednak przy nim klimatyczny pamiętnik który opowiada o jego życiu w Nowym Obozie oraz o tym jak Bezi wygnał go z chaty. 
Arto - nie udało mu się uciec z SO po upadku Bariery gdyż skręcił kostkę, został więc w pustym zamku, po przybyciu paladynów wrzucają go oni do więzienia. Musimy przynieść mu lek który możemy dostać od Baal Netbeka. Po tym zleca nam odwrócenie uwagi paladynów na zamku, musimy użyć zwoju przyzwania armii ciemności. Gdy to zrobimy prowadzimy go szybko poza zamek, a później na przełęcz, nie ma nic czym mógłby się odwdzięczyć, ale poleca zajrzeć do najwyższej wieży zamkowej gdzie można znaleźć jego miecz (ten sam co w G1) pyta nas także czy nie znamy miejsca gdzie mógłby się zatrzymać, wspominamy więc o Jarkendarze. W 3 rozdziale spotykamy go w dolinie budowniczych już w zbroi i z bronią, w 4 rozdziale ginie podczas pogromu orków. 
Jeremiasza bym ocalił i dał gdzieś do Khorins. Reszta bardzo ciekawa. Przypomniałem sobie jeszcze te postacie
- Skip
- Mordrag - byłby handlarzem w obozie Dextera
- Roscoue - siedziałby w porcie i pomagałby Laresowi w obserwowaniu statku paladynów
- Sharky 
- Gilbert 
- Homer
- Pock - zostałby farmerem 
- Rufus -  jw
- Horacy - jw
- Ryżowy książę - siedziałby w na górze latarni morskiej, należałoby go zabić.
- Lewus jw 
- Bruce 
- Balam - byłby kucharzem w obozie Dextera
- Guy - wydobywałby rudę w obozie Dextera
- Kharim 
- Siekacz 
- Stone - siedzi w lochach w GD, możemy za niego poręczyć i pomaga Janowi w kuźni
- Graham - pomagałby Brahiomowi 
 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Nie zapominajmy że w Khorinis jest pełno bandytów, część z bandytów których zabijamy np. tych co Elvricha porwali i Lucie itp. można opatrzeć imionami ludzi z G1 część zapewne zginęła. G2 zaczyna się jakiś czas po zniszczeniu Bariery, nie trzeba więc dawać wszystkich. Kharim- zabity przez Scatty'ego w SO.
 

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?
Moim zdaniem można zwiekszyć interakcje z bandytami w Khorinis i GD. Np bandytom z farmy Sekoba dodać questa z dostarczeniem listy Fernando. Mielibyśmy wybór : dajemy list Martinowi albo Fernando. Postuluję też dodać zadanie z owcą przed wieża Xardasa. ( w returnie jej nie ma ) Maleth mówi, że bandyci ukradli mu owce. Idziemy do bandyty ( moim zdaniem to Grim z G1) i pytamy się go o owce. Ten mówi nam, że uciekła mu. Idziemy w stronę Xardasa i zaprowadzamy owcę na farmę Lobarta.
 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

Witcherr

Witcherr

Użytkownicy
posty94
Propsy8
  • Użytkownicy
Może mogli by coś zrobić w forcie Azgan. Jest to chyba najgorszy świat w modzie nic tam nie ma. Pamiętam że grałem w jakiegoś moda(nie pamiętam nazwy) gdzie był ten sam fort i było to lepiej rozwiązane. Może by mogli dać więcej imiennych paladynów, więcej zadań (aż się prosi aby je dodać), dodać jakichś kupców, mieszkańców (nie wierze że ten fort tam stoi cały czas nie zamieszkany jak nie ma paladynów), może dodać jakichś nowych piratów (jest dużo miejsca na plaży), w ogóle dodać tam więcej ludzi przecież jest tam mnóstwo miejsca a i najważniejsze dać trudniejsze potwory (tak jak się to zmienia wraz z rozdziałami w khorinis)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry