Returning 2.0 783506 1769

Ankieta

 Która gildia powinna zostać najbardziej rozbudowana?

Paladyni
81 (16.2%)
Magowie Ognia
28 (5.6%)
Magowie Wody
27 (5.4%)
Guru
28 (5.6%)
Strażnicy świątynni
43 (8.6%)
Łowcy Smoków
58 (11.6%)
Nekromanci
102 (20.4%)
Bandyci (być może jako gildia)
53 (10.6%)
Najemnicy orków (być może jako gildia)
80 (16%)

Głosów w sumie: 500

O temacie

Autor panzpis

Zaczęty 26.11.2013 roku

Wyświetleń 783506

Odpowiedzi 1769

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fajnie, że będą tylko 3 poziomy trudności. Nie podobało mi się kiedy było więcej bo np. były mniejsze różnice między tymi najtrudniejszymi (przynajmniej ja takie wrażenie miałem) i jak się przeszło grę na trudnym to rzeźnik nie stanowił problemu. Tu widzę postarali się i na pewno będzie dużo trudniej, a różnice będą bardziej widoczne. Podoba mi się rozbudowanie efektu AOE oraz to, że ulepszyli bossy. 
Ciekawi mnie jeszcze jedna rzecz. Napisane jest, że ponad 170 nowych misji. Ale chodzi tu o te misje które były w Returningu 1 i są od razu policzone z nowymi czy o nowe + te z returninga (który też dodawał dużo nowych misji), ktoś wie?

Haha i widzę, że niszczą cheaterów na potęgę i bardzo dobrze. Gra na Marvinie nie ma sensu jeśli dobrze rozumiem z tekstu, tak samo nie dasz sobie z kodów więcej niż 100 wytrzymałości bo obstawiam, że tego limitu nie będzie się dało zwiększyć.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Haha i widzę, że niszczą cheaterów na potęgę i bardzo dobrze. Gra na Marvinie nie ma sensu jeśli dobrze rozumiem z tekstu, tak samo nie dasz sobie z kodów więcej niż 100 wytrzymałości bo obstawiam, że tego limitu nie będzie się dało zwiększyć.

Zobaczymy co powiesz, jak Ci sie returning zatnie tak, ze ino kod pomoze. Tak jak to było w Returningu podstawowym, globalu, Dark Sadze (akurat tam wymyslili fajny sposob radzenia sobie) i w wielu innych modach. Ba, czasami nawet zwykly, niezmodowany Gothic takie cos odpierdalal :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W takim razie trzeba mieć nadzieję, że takich sytuacji będzie jak najmniej :lol:
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Cheater i tak znajdzie sposób na odpalenie marvina, a takie coś psuje rozgrywkę normalnym graczom.
 

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Marvina będzie można odpalić, ale nie pozwoli on nam na zapisanie gry i coś tam o misjach jest wspomniane, obstawiam, że nie będziemy mogli wykonać pewnym zadań na Marvinie. Ale racja poruszyłeś pewną kwestie. Prędzej czy później ktoś to ominie.

Swoją drogą napisałeś "normalnym graczom" tak jakbyś uważał, że cheaterzy są nienormalni. Ja myślę że lepiej byłoby użyć słowa uczciwym graczom, bo cheater to też normalny gracz tak ja i ty, tylko, że oszust.
 

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Cytuj
Cheater i tak znajdzie sposób na odpalenie marvina, a takie coś psuje rozgrywkę normalnym graczom.
Normalni gracze nie grają na kodach.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Cytuj
Cheater i tak znajdzie sposób na odpalenie marvina, a takie coś psuje rozgrywkę normalnym graczom.
Normalni(przeciętni) gracze nie grają na kodach.

No i co z tego? Ja lubię sobie od czasu do czasu pobawić się kodami, bo ile można tłuc potwory.
A jak coś się zbuguje to inaczej nie da rady jak kodem naprawić bug
 

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Cytuj
No i co z tego? Ja lubię sobie od czasu do czasu pobawić się kodami, bo ile można tłuc potwory.
A jak coś się zbuguje to inaczej nie da rady jak kodem naprawić bug
Jak coś się zbuguje to wczytujesz wcześniejszy zapis,czekasz na jakiegoś patcha lub szukasz sposobu w grze na naprawę tego błędu na przykład nie możesz wejść w miejsce gdzie musisz wejść bo jest zamknięte to przechodzić krokiem w bok przez ścianę.
 

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
No i co z tego? Ja lubię sobie od czasu do czasu pobawić się kodami, bo ile można tłuc potwory.
A jak coś się zbuguje to inaczej nie da rady jak kodem naprawić bug
Jak coś się zbuguje to wczytujesz wcześniejszy zapis,czekasz na jakiegoś patcha lub szukasz sposobu w grze na naprawę tego błędu na przykład nie możesz wejść w miejsce gdzie musisz wejść bo jest zamknięte to przechodzić krokiem w bok przez ścianę.

Wiesz co nie każdą przeszkodę da się ominąć. Czasami jeśli trafi się bug nie do obejścia to albo użyjesz kodów, albo poczekasz na łatkę.
 

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Cytuj
Wiesz co nie każdą przeszkodę da się ominąć.
Prawie zawsze znajdzie się jakiś sposób. Poza tym Returning 2.0 będzie dobrze testowany gdyż wersja beta będzie dostępna dla każdego.
 

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To pewna informacja? My też będziemy mogli testować? jeśli tak to właśnie

 

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Cytuj
To pewna informacja? My też będziemy mogli testować? jeśli tak to właśnie
Ta informacja jest potwierdzona przez Trazege czyli jest pewna. Oczywiście że będziemy mogli lecz w języku rosyjskim dlatego wątpię że znajdzie się dużo osób które będą chcieli testować :D
 

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak myślałem właśnie i to jest przeszkoda. Mogli by chociaż po angielsku wydać do testów to by się mnóstwo chętnych znalazło :lol:
 

Pulaski

Pulaski

Użytkownicy
Złodziej Z Hogwartu
posty520
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Złodziej Z Hogwartu
Ja czytałem że niby beta testy są zablokowane dla wszystkich:D, może translator źle mi przetłumaczył. Btw kody czasem tylko używałem jak musiałem lecieć przez cała mapę<póki nie dodali pierścieniu szybkości>.Mam na myśli dolinę cienia po pokonaniu smoka:D (mam nadzieje  że wiecie o co chodzi:D).
Myślę że bedzie nowych 170 bez tamtych starych, w końcu wersja 2.0:D.
 
Jeszcze  dostaniesz za swoje Bękarcie

Kręty

Kręty

Użytkownicy
Ja wcale nie śpię :P
posty67
Propsy5
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Ja wcale nie śpię :P
Założę się, że w dniu premiery powstanie specjalny temat odnośnie zauważonych błędów czy bugów :D

Pulaski musiałeś źle przeczytać, albo źle ci przetłumaczyło. Testy będą dla wszystkich, i jest to już pewne w 100%
 
"Ciało puszczone raz, puszcza się cały czas"

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Założę się, że w dniu premiery powstanie specjalny temat odnośnie zauważonych błędów czy bugów :D

Pulaski musiałeś źle przeczytać, albo źle ci przetłumaczyło. Testy będą dla wszystkich, i jest to już pewne w 100%

I dobrze, im szybciej gracze poznajdują więcej bugów tym szybciej będą mogli robić poprawki. Jakaś grupa nie myślała może żeby zrobić dubbing polski do Returninga?
 

Pulaski

Pulaski

Użytkownicy
Złodziej Z Hogwartu
posty520
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Złodziej Z Hogwartu
Raczej nie jeżeli chodzi o dubbing, poruszałem kiedyś ten temat. Ale jak by co mogę podłożyć pod jedną postać.:D
 
Jeszcze  dostaniesz za swoje Bękarcie

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy

kageyoshi

Returning 2.0
#657 2014-07-10, 09:46(Ostatnia zmiana: 2014-07-10, 09:51)
Z dubbingiem to jest taki problem, że są różni ludzie i jednemu się odwidzi, drugi się rozmyśli inni nie wywiążą się ze swoich obowiązków.. Pamiętam jak Poziomkaz robili dubbing do Mrocznych Tajemnic. Długo musieliśmy na to czekać, a to właśnie dlatego, że dużo osób się rozmyśliło, inni nie wysyłali nagrań na czas i tak dalej.. Returning to duży mod i bardzo dużo tekstu do dubbingu, chociaż myślę, że jakaś ogarnięta grupa ludzi dała by to radę zrobić
 

SparrowJacek

SparrowJacek

Użytkownicy
Why is the rum gone?
posty368
Propsy78
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Why is the rum gone?
Powiedzcie mi proszę, czy to, że u nas w ankiecie wygrali nekromanci oznacza, że polski team doda jakieś necro-questy, czy też zwyczajnie damy znać ruskim, że akurat tak sie na to Polacy zapatrują?

A no i takie drobne pytanko: nie będzie przypadkiem jakichś nowych stworków? Bo nie widziałem o tym wzmianki, a skoro mod ma taki rozmach, to wspaniale byłoby takie coś uświadczyć, a jest to przecież jak najbardziej możliwe(ukłony w stronę panów od Dark Sagi)
 
Zapamiętajcie dzień, w którym nie schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Nie będzie. Nowe potwory z darksagi będzie zawierał global mod legacy. To chyba jasne, że to będą konkurencje, więc magic team po swoim trupie udostępni returnowi cokolwiek :fuckyeah:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry