Returning 2.0 782476 1769

Ankieta

 Która gildia powinna zostać najbardziej rozbudowana?

Paladyni
81 (16.2%)
Magowie Ognia
28 (5.6%)
Magowie Wody
27 (5.4%)
Guru
28 (5.6%)
Strażnicy świątynni
43 (8.6%)
Łowcy Smoków
58 (11.6%)
Nekromanci
102 (20.4%)
Bandyci (być może jako gildia)
53 (10.6%)
Najemnicy orków (być może jako gildia)
80 (16%)

Głosów w sumie: 500

O temacie

Autor panzpis

Zaczęty 26.11.2013 roku

Wyświetleń 782476

Odpowiedzi 1769

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Lukizzz

Returning 2.0
#620 2014-07-08, 13:56(Ostatnia zmiana: 2014-07-08, 14:03)
Raczej płonne te nadzieje hehehe. Możecie mnie uznać za debila  :pokerface: ale  ta modyfikacja to return i global w jednym czy tylko to mi się o uszy obiło?
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Returning 2.0
#621 2014-07-08, 14:08(Ostatnia zmiana: 2014-07-08, 14:13)
ta modyfikacja to return i global w jednym czy tylko to mi się o uszy obiło?

Raczej nie gdyż powstaje kolejna wersja globala, global mod legacy  :|

EDIT:

Na szczescie, mieszać Returninga z globalem... najwieksza zbrodnia poza hitlerowską by byla :lol:

To jest w ogóle nie możliwe bo te 2 mody są tak różne, że śmiało mogę porównać próbę połączenia wody i ognia  :cool:
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Na szczescie, mieszać Returninga z globalem... najwieksza zbrodnia poza hitlerowską by byla :lol:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Kiedyś był taki pomysł zarzucony przez panzpis i szczerze o tym myśleliśmy. Rozmawialiśmy nawet o tym z MaGothem, ale porzuciliśmy pomysł, z wyżej wymienionych powodów. Jedno albo drugie musiałoby ucierpieć a poza tym te mody są zbyt różne. Te mody mają dwie wspólne rzeczy - wcielony Unnamed i fabuła G2NK i tyle.
 

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
To tak jakby połączyć ER z MT :D
 

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kiedyś się mówiło, że we wakacje ruskie beta testy robią. Ktoś coś wie na ten temat?
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Coś czytałem, że początek testów ma być w sierpniu. Pewny jednak nie jestem. 
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na szczescie, mieszać Returninga z globalem... najwieksza zbrodnia poza hitlerowską by byla :lol:
I to dla wszystkich- twórców i graczy! :ok:

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam nadzieję, że w polską wersję zagramy w pierwszym kwartale 2015 roku. To będzie epickie. Piranha patrząc na to co ludzie robią z tą grą (oczywiście w pozytywnym znaczeniu) powinna się wziąć w garść i zrobić jakiegoś remake albo prawdziwą kontynuacje, a nie to co ta Arcania, parodia. 
 

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Cytuj
Mam nadzieję, że w polską wersję zagramy w pierwszym kwartale 2015 roku. To będzie epickie. Piranha patrząc na to co ludzie robią z tą grą
(oczywiście w pozytywnym znaczeniu) powinna się wziąć w garść i zrobić
jakiegoś remake albo prawdziwą kontynuacje, a nie to co ta Arcania,
parodia.
Myślę że do pierwszego kwartału 2015roku wyjdzie później pozostanie zrobić spolszczenie co nie będzie raczej prostym zadaniem.Co do PB to się mylisz bo to nie Piranha robiła Arcanie i G3 Zmierz Bogów gdyż utracili na tamten czas prawa do tej marki dlatego wtedy stworzyli Risena teraz już oczywiście odzyskali te prawa i czytałem jakiś artykuł o ewentualnym remake G1 lecz póki co robią Risena 3. :)
 

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Daliśmy tymczasowo temat legacy do działu global by poinformować, że istnieje coś takiego, a złożyło się, że takie same nazwy. Global mod Legacy to nie  kolejna wersja moda global. To zupełnie inne mody. Nie mieszajcie tego.  Tak to żadnego powiązania.
 

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Seria Risen nie zaskakuje niczym specjalnie, zwłaszcza nowa część która nie zmieniła się wiele od poprzednich dwóch. Co do remake też widziałem ten wywiad, myślę, że takie odświeżenie sprawiło by, że łezka pojawiła by się nie w jednym oku każdego fana. W tym samym wywiadzie (nie pamiętam tylko z kim on był) ten człek przyznał, że on i reszta ekipy PB nie traktuje Zmierzchu Bogów oraz Arcani jako kontynuacji i jeśli mieli by robić kontynuacje sagi to zignorowali by oni te dwie gry. 

Wracając jednak do tematu to cieszy mnie, że forum ma gotową do akcji ekipę spolszczenia w pewnym sensie jestem dumny z tych ludzi i mają mój pełny szacunek. Mam nadzieję, że będzie on tak samo świetne jak w przypadku Returninga 1
 

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Cytuj
Wracając jednak do tematu to cieszy mnie, że forum ma gotową do akcji ekipę spolszczenia w pewnym sensie jestem dumny z tych ludzi i mają mój pełny szacunek.
Cytuj
nie ma
Ekipy jeszcze nie ma ale jak wyjdzie to się chętnie tym zajmę oczywiście jak to wszystko ogarnę. Wiadomo sam się tym nie zajmę bo zajęłoby mi to więcej czasu niż samo powstawanie returninga :D dlatego jak wyjdzie wersja 2.0 myślę że znajdą się osoby które będą mi w tym chciały pomóc :)
 

Ventrue

Ventrue

DreamVader
Herr Mannelig
posty1127
Propsy597
ProfesjaNierób
  • DreamVader
  • Herr Mannelig

Ventrue
DreamVader

Returning 2.0
#633 2014-07-08, 19:46(Ostatnia zmiana: 2014-07-08, 23:41)
Memorius przestań odpierdalać, jak zwykle wszystkich prowokujesz.

@pSZemek
Ty też się ogarnij.
 

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Cytuj
Usunął moje posty zaciemniając cały obraz  watku.
Uprzedzam będą retorsje.
Memorius ogarnij się masz niby 52lata a zachowujesz się jak idiota... To jest temat odnośnie Returninga 2.0 który nie służy do luźnych rozmów.
 

Pulaski

Pulaski

Użytkownicy
Złodziej Z Hogwartu
posty520
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Złodziej Z Hogwartu
Lista zmian<google tlumacz>
.
Spoiler
Trzy poziomy trudności. Obejmują niejawna (literackie) sposób i wybiera się w rozmowę z Xardas na początku gry.
       Wpływ na:
       - Wartość regeneracji wytrzymałość w walce / nie w walce.
       - Trucizna: w lekkim i średnim poziomie przechodzi z czasem - 5 sekund i 20 sekund. Traktowane tylko na twardym eliksir! Zwiększone zużycie oraz zmniejszenie życie wytrzymałość. energia
       - Dream on proste: wszystko, co chcesz, średnio 2 razy dziennie na trudne czasy w 9:00.
       - Zwiększenie poziomu zdrowia: światło na poziomie GH podnosi 40 xn, na normalny - 30 xn na dysku - 20 x
       - Kwota LP, wydane przez na poziomie: światło na danym poziomie 20 LP, na normalny - 15 LP, na twarde - 10 PR
       -% Próg jest utrata zdrowia, w którym SG traci zdolność biegać, skakać, a on spada w posiadanie broni. : 10% na łatwe, na normalny - 20% na dysk - 30% max x
       - Na dysku kawałek doświadczenia 2 razy, gdy koledzy z drużyny / Korzystanie runy niszczą nieumarłych i spadek
       - Na twardych potworów pojawił się w regeneracji zdrowia x 1 szt. na sekundę (smoki 2 szt.)
       - Niektórzy szefowie regen dodatkowa Xn kilka razy podczas walki.
       - Na ciężkim, prawie wszystkie skrzynie są pułapki śmierć. Szkody w przeliczeniu na umiejętności i typu SG piersi. Razem 6 typów skrzyń. Pułapki są od 3 do 6 typu.
       - Doświadczenie zdobyte od potworów: czynnik doświadczenia na świetle - 20, Norman - 15, twarda - 10
       - Kwota dodaje spowodowanych go
       - Obrażenia AOE z bossów i potworów czarów
       - Co może i nadal nie pamiętam dokładnie, ale ...
 
   2 Wytrzymałość -. Maksymalny poziom 100
      - Skoki, podskakują, bounce wydatki na wynos - 10% usuwania max GH. Dla Dodgers - 5%, jeśli noszą zbroi Trickster.
      - Do tyłu ruch jest uważany za skoku systemu. Strafe (rolka) - nie. Stan stojąca Sprint nie tylko spędzić wytrzymałość podczas pracy. 10% usuwania max GH
      - Pojawił wytrzymałość regeneracji w walce - zależy od usunięcia max wykładnik z SG.
      - Bez wytrzymałościowego zatrucia regeneracyjnym
      - Teraz na gołym odbija / wahała spędził wytrzymałość. Minimum, w zależności od rodzaju broni.
      - Kiedy w końcu z wytrzymałości SG, jego siła, sprawność i witalność zaczyna spadać.
Cytuj
3. Zatrucia.

      - Potwory Poison wytrzymałość uznając, że zajmuje broń, która używa SG (bez względu na łuk, miecz, kusza, personel) i xn.
      - Są dwa sposoby radzenia sobie z zatruciem: zrobić antidotum lub trzeci rozdział w celu uzyskania odporności na trucizny. Opór jest bardzo drogi w stosunku do LP.
      - SG może obejmować tylko cięcie zatruć lub przeszywający typ broni. Również legendarne przedmioty!
    - Można zrobić z zatrutą strzałą.
    - Jad ignoruje parametry zbroi / • odporny. Zadaj uszkodzenia urządzenia w zależności od siły potwora.
    - Istnieją potwory z odporności na trucizny: smoki, wszyscy nieumarli, trolle, demony, pająki, muchy proste.

   4. Ostrzenia.
          - Możesz wyostrzyć żadnej broni cięcia i kłucia, z wyjątkiem legendarnych przedmiotów. Grind daje 15 punktów obrażeń powyżej obrażeń broni i pojawia się w opisie przedmiotu. Quest pojawił ręcznego ostrzenia.
    - Ostrzenie nie latać z bronią, tylko w przypadku zapisywania / wczytywania położono na ciebie jest zaostrzony broni.
 
   5. Bonusy.
   
    - Dodane bonusy dla akcji niestandardowych lub nie trudno poszukiwaniu działań. Na przykład, kopać wszystkie skarby. Wszystkie premie otrzymują pewną ilość doświadczenia i tylko 1 raz.
    - Usunięto premie za modlitwy.
    - SG mogą korzystać niektóre dary bogów, z pewną ich karmy.
    - Premia za zabicie go daje tylko LP.
    - Bonusy dla płyty źle cięte.
 
   6. Mora Ulartu i Beliar Claw.
      - Wzmocnienie duszy nie pazur się. Ale muszą się bardziej zaawansowane wersję pazurem. 20 dusze dla każdej aplikacji.
         Uaktualnić przysługę pazur potrzebują Beliara - w zależności od gildii będą musieli bardziej lub mniej.
         Palam magów ognia i to będzie trudne, ponieważ są one nadal sługami niewinny. Sporządzono Talon zmieniony. Jak to było, zanim będzie można wstawić pazur
         Dusza Demona i dobry miecz lub runy. Ale całkowicie pompowane Claw (bez demona duszy) będzie lepiej ta broń
    - Koszt zaklęć Mora Ulartu 100 many
    - Dusze łączą tylko czujące istoty. Szkielety, chrząszcze, zjeżdżalnie i takie, że nie da duszę, w tym owiec, muchy, modląc modliszki, szczury, strażników kamienne.

    - Duszy własnej, jak i dusza demona można wypożyczyć za opłatą Beliar (dusza może zdavat i indywidualnie):
             - Dla Necro - co 10 poddał dusze dają xn + 1 i 1 jednostkę dla każdego doświadczenia duszy;
             - Do podpaleń i magów ognia 1 jednostka doświadczenie dla każdej duszy;
             - Co do reszty - 100 poddał dusze i dać 1 x 1 jednostka dla każdego doświadczenia duszy
         
    - Jeśli gracz zbiera pewną ilość przekazana Beliar prysznic, potem dostaje cechy identyfikacyjne (w ciągu,
           zwinność, Mana).
    - Do kapitulacji duszy jest dana raz mały demon się cechy w zależności od gildii YY.
7. Orkowie.
    - Dodano linia poszukiwanie orków
    - Dodane orkowie arena
    - Orkowie Broń może być stosowany tylko wtedy, gdy nauczysz się tej umiejętności.
    - Kucie broni orków studia na PW i magicznej rudy.
       
    8. Magia.
    - Inteligencja jest ograniczona do 100
    - Kręgi magii i magów zbroi przywiązany do maksymalnej many
    - Mana daje • odporny na ogień magii (tylko prawdziwe wyszkolić many, a nie premii, z pewnym dowiedział się cyklicznie podnosi • odporny).
   
    9. Premie Nawracające
    - Od żywności / ziół / napoje / tabletek i innych jadalnych-zużyte śmieci nie wpływa na poziom wyszkolenia lp
    - Niektóre trawy przy jednoczesnej poprawie jakieś inne statystyki i niższy SG
 
   10. Shields
    - Panele działają tylko w walce, jeśli wziąć go do ręki i skręcić w kierunku wroga
    - Panele daje ochronę i jest odporny na odtwarzacz tylko w walce. Wystarczy sobie tarczę zrobi nic oprócz elementu wizualnego. stosowanie
         .
    11. Kucie -. Nowy program

    - Ruda -> (nauczyć wytopu żelaza / orków broni złota / rudy / przetopienia) -> bar (na sprzedaż lub yuvelirka) -> puste (dla broni lub
        przekuwania zbroi / do grotów lub śrub). Do pracy z odlewni chce szczypce kowalskie. Są one, jak również wszystkie preformy
        będzie również dostępny / ukraść / kupić.
    - Przekuwanie pancerz pozostał
   
    12. Jubiler

    - Aby utworzyć pierścień trzeba - Stal / rudy / sztabki złota (50-100 sztuk rudy na świni). Wszystko, co możemy wykuć w kuźni z
        bryłki. Z tych płyt na stole biżuterii sprawia, że ​​kształt pierścienia. Następna będzie musiał przeciągnąć kamień. Diamenty i rubiny szafiry rzeczy.
        Każdy rodzaj kamienia daje premię do konkretnego artykułu, gdy stosowane w umacnianie pierścienie. Kamienie w grze jest ograniczona.
   
    13. Pułapki.
    - Pułapki aktywowane są 3 poziomy trudności skrzyń.
    - Agility pozwala YY otwórz skrzynię bez konsekwencji (w zależności od rodzaju bagażnika)
    - Pułapka na 6. poziomie piersi jest zawsze aktywna
   
    14. Archer
    - Dodatkiem do penetracji pancerza, które obniżą potwory z wielkim ochrony przed strzałami (nie odpornościowego!)
    - Ci, którzy mają wolny od strzałki nie otrzyma żadnych obrażeń
    - Wiele unikalnych łuki z różnych bonusów dostępnych tylko dla tych Dodgers.
    - Bug z zakleszczenia / uderza strzałki nie zostaną skorygowane ze względu na niezdolność do podjęcia takiego działania.
    - Sposób łucznik ---> Dodger sposób.
. Inne zmiany: 15

      - Myślistwo i złodzieje linia zbroja dla Dodgers
      - Teraz wszyscy magicy - poszukiwanie i inne magiczne bracia będą walczyć o jeden teleport czasowym od gg.
      - Azyl wywoła rozmowę z siebie, aby dopomóc regionowi nieumarłych. 2 ciężko szkielet na jednej wersji i na normalny.
      - Wszystko nominalna broń że NPC ala Diego Horn i inni - nie obrażenia broni zmniejszona do 2, więc nie było pokusy zahapat to sam. Cena też.
      - Najlepsze premie tylko magiczne eliksiry.
      - Z 10 ur pasek exp do następnego poziomu powoli zaczyna wkradać się, i tak każdy ślad ur 10.
      - Smoki mają teraz wszystkie skrzynie ze skarbami.
      - Niewielu fanów i xn regeneracji Vodicka. Ograniczenia - 3 razy dziennie.
      - Do łączenia studentów są obecnie zobowiązane do wykonywania dodatkowych zadań.
      - Zarówno zbroja Haradrimov przerobione. Anti-Magic jest jednym, a drugim czysto wręcz. Tworzenie zbroję Haradrimov uczyć za darmo.
      - Retoryka stała się bardziej wpływy w rozmowach oraz w niektórych przypadkach stanowić wyjątkową okazję.
      - Zniszczenie nieumarłych zje wszystko mana.
      - Nowe YY animacja pijany.
      - Dla każdej pozycji rzemiosła teraz zapewnia pewne doświadczenie.
      - Badanie Siła maksymalna / loskosti nauczycieli 5000.
    - 6 nowych lokalizacji
    - Dużo nowej muzyki
         - Dużo nowych elementów


    16. Potwory

    - Wartość Uvelichina xn dla wielu potworów.
    - Przeciwdziała przetwarzane do broni / ognia / magii wszystkie potwory.
    - Bossowie Potwory mają zwiększoną liczbę x, w zależności od etapu gry, kiedy powinny zostać zabite. Np. ogień smok ma 25000 HP.
    - Niektórzy szefowie korzystać obrażenia AoE. Obrażenia zależą od YY oprzeć się ognia / magii.
    - Magia prostych i skomplikowanych potworów mitigeytitsya odporny YY.
    - Niektóre potwory boss może zabić tylko niektóre taktyki.
    - Niektóre potwory boss ma możliwość wezwania dodaje.
    - Psychika Atak azyl usunąć połowę w CP SG, jeśli nie ma kamienia Karras.
   
    17. Dodger

    - Rząd broni dla Dodgers. Obrażenia zależy od umiejętności.
    - Linia zbroi dla Dodgers.
    - Niektóre chipy do Dodgers na questy
    - Dodano questy

       18. Misje

         - Dodano około 4 główne linie questów z nowych opowiadań
    - Ponad 170 nowych questów.

        19. Making

        - Nowe menu
        - Nowe tekstury w HD (wszystko pod podnogyalos 1920x1080)

    Dane techniczne:

    - Głos na SNC będzie addon trochę podognanaya pod B2. Możesz pobrać to będzie indywidualny.
    - Marvin - przesiedlenie w innym języku perskim, dostęp do zamkniętych miejscach questów i innych bagoyuzy biletów karalnych z gry bez zapisywania możliwości.
      Marvin, gdy błąd jest czasem obserwuje się natychmiastowego odzyskiwania w potwory CP. :)
    - Pod wersji żelaza: o Core 2 Duo, 3G RAM, przestrzeni 8G. Lub lepiej! Co gorsza, może spowodować poważne opóźnienia i hamulców, nagrzuzka suwak jest poważny.
    - Zawsze-pożądane stosowanie System Pack dla F2 HB (zalecane)
    - Wykorzystanie Razer Game Booster (zalecane)
 
Jeszcze  dostaniesz za swoje Bękarcie

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jednym słowem ciężko coś zrozumieć, ale jest nie jest źle.
Mimo, że kiedyś ktoś mi tu napisał, że problemów z płynnością gry i optymalizacją ma nie być to ja nadal nie wyobrażam sobie tej gry na takich ostrych teksturach i to bez dużych spadków FPS (np. w Khorinis). Zobaczymy co ci nasi bracia ze wschodu w tym temacie wykombinują bo nie marzy mi się wymieniać czegoś w komputerze na potrzeby starego, dobrego Gothica :lol:
 

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Cytuj
Jednym słowem ciężko coś zrozumieć, ale jest nie jest źle.
Mimo, że kiedyś ktoś mi tu napisał, że problemów z płynnością gry i optymalizacją
 ma nie być to ja nadal nie wyobrażam sobie tej gry na takich ostrych
teksturach i to bez dużych spadków FPS (np. w Khorinis). Zobaczymy co ci
 nasi bracia ze wschodu w tym temacie wykombinują bo nie marzy mi się
wymieniać czegoś w komputerze na potrzeby starego, dobrego Gothica 
A jaki masz sprzęt? Jak masz 3gb ram  20 gb wolnego miejsca procesor dwurdzeniowy i kartę w miarę ogarniętą (jak ci chodzi G3 na najwyższych bez problemu) to nie musisz raczej nic wymieniać a taki komputer jest raczej na dzisiejsze czasy standardem.
 

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak się sprawy z G3 mają każdy wie. Gothic 3 chodzi mi ładnie (co nie znaczy, że bez ścinek) dopiero po wgraniu wszystkich patchy community. Ram i procek mogą być, karta grafiki też pociągnie (crysis 3 na minimalnych poszedł ), ale aż 20 GB wolnego miejsca? Nie za dużo doliczyłeś? Zwykły Gothic 2 z tego co pamięta waży ponad 2GB z returningiem to jest coś około 4~5GB, ale 20? Chyba, aż tak tej gry nie powiększą, chociaż jak tak myślę o tych teksturach HD to coś może w tym być.
 

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Cytuj
Jak się sprawy z G3 mają każdy wie. Gothic 3 chodzi mi ładnie (co nie znaczy, że bez ścinek) dopiero po wgraniu wszystkich patchy community.
Ram i procek mogą być, karta grafiki też pociągnie (crysis 3 na
minimalnych poszedł ), ale aż 20 GB wolnego miejsca? Nie za dużo
doliczyłeś? Zwykły Gothic 2 z tego co pamięta waży ponad 2GB z
returningiem to jest coś około 4~5GB, ale 20? Chyba, aż tak tej gry nie
powiększą, chociaż jak tak myślę o tych teksturach HD to coś może w tym
być.
Jest napisane że 8gb lub więcej ale żeby wszystko ładnie pięknie chodziło to i tak musi być trochę wolnego miejsca na dysku :)
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry