Trzy poziomy trudności. Obejmują niejawna (literackie) sposób i wybiera się w rozmowę z Xardas na początku gry.
Wpływ na:
- Wartość regeneracji wytrzymałość w walce / nie w walce.
- Trucizna: w lekkim i średnim poziomie przechodzi z czasem - 5 sekund i 20 sekund. Traktowane tylko na twardym eliksir! Zwiększone zużycie oraz zmniejszenie życie wytrzymałość. energia
- Dream on proste: wszystko, co chcesz, średnio 2 razy dziennie na trudne czasy w 9:00.
- Zwiększenie poziomu zdrowia: światło na poziomie GH podnosi 40 xn, na normalny - 30 xn na dysku - 20 x
- Kwota LP, wydane przez na poziomie: światło na danym poziomie 20 LP, na normalny - 15 LP, na twarde - 10 PR
-% Próg jest utrata zdrowia, w którym SG traci zdolność biegać, skakać, a on spada w posiadanie broni. : 10% na łatwe, na normalny - 20% na dysk - 30% max x
- Na dysku kawałek doświadczenia 2 razy, gdy koledzy z drużyny / Korzystanie runy niszczą nieumarłych i spadek
- Na twardych potworów pojawił się w regeneracji zdrowia x 1 szt. na sekundę (smoki 2 szt.)
- Niektórzy szefowie regen dodatkowa Xn kilka razy podczas walki.
- Na ciężkim, prawie wszystkie skrzynie są pułapki śmierć. Szkody w przeliczeniu na umiejętności i typu SG piersi. Razem 6 typów skrzyń. Pułapki są od 3 do 6 typu.
- Doświadczenie zdobyte od potworów: czynnik doświadczenia na świetle - 20, Norman - 15, twarda - 10
- Kwota dodaje spowodowanych go
- Obrażenia AOE z bossów i potworów czarów
- Co może i nadal nie pamiętam dokładnie, ale ...
2 Wytrzymałość -. Maksymalny poziom 100
- Skoki, podskakują, bounce wydatki na wynos - 10% usuwania max GH. Dla Dodgers - 5%, jeśli noszą zbroi Trickster.
- Do tyłu ruch jest uważany za skoku systemu. Strafe (rolka) - nie. Stan stojąca Sprint nie tylko spędzić wytrzymałość podczas pracy. 10% usuwania max GH
- Pojawił wytrzymałość regeneracji w walce - zależy od usunięcia max wykładnik z SG.
- Bez wytrzymałościowego zatrucia regeneracyjnym
- Teraz na gołym odbija / wahała spędził wytrzymałość. Minimum, w zależności od rodzaju broni.
- Kiedy w końcu z wytrzymałości SG, jego siła, sprawność i witalność zaczyna spadać.
3. Zatrucia.
- Potwory Poison wytrzymałość uznając, że zajmuje broń, która używa SG (bez względu na łuk, miecz, kusza, personel) i xn.
- Są dwa sposoby radzenia sobie z zatruciem: zrobić antidotum lub trzeci rozdział w celu uzyskania odporności na trucizny. Opór jest bardzo drogi w stosunku do LP.
- SG może obejmować tylko cięcie zatruć lub przeszywający typ broni. Również legendarne przedmioty!
- Można zrobić z zatrutą strzałą.
- Jad ignoruje parametry zbroi / • odporny. Zadaj uszkodzenia urządzenia w zależności od siły potwora.
- Istnieją potwory z odporności na trucizny: smoki, wszyscy nieumarli, trolle, demony, pająki, muchy proste.
4. Ostrzenia.
- Możesz wyostrzyć żadnej broni cięcia i kłucia, z wyjątkiem legendarnych przedmiotów. Grind daje 15 punktów obrażeń powyżej obrażeń broni i pojawia się w opisie przedmiotu. Quest pojawił ręcznego ostrzenia.
- Ostrzenie nie latać z bronią, tylko w przypadku zapisywania / wczytywania położono na ciebie jest zaostrzony broni.
5. Bonusy.
- Dodane bonusy dla akcji niestandardowych lub nie trudno poszukiwaniu działań. Na przykład, kopać wszystkie skarby. Wszystkie premie otrzymują pewną ilość doświadczenia i tylko 1 raz.
- Usunięto premie za modlitwy.
- SG mogą korzystać niektóre dary bogów, z pewną ich karmy.
- Premia za zabicie go daje tylko LP.
- Bonusy dla płyty źle cięte.
6. Mora Ulartu i Beliar Claw.
- Wzmocnienie duszy nie pazur się. Ale muszą się bardziej zaawansowane wersję pazurem. 20 dusze dla każdej aplikacji.
Uaktualnić przysługę pazur potrzebują Beliara - w zależności od gildii będą musieli bardziej lub mniej.
Palam magów ognia i to będzie trudne, ponieważ są one nadal sługami niewinny. Sporządzono Talon zmieniony. Jak to było, zanim będzie można wstawić pazur
Dusza Demona i dobry miecz lub runy. Ale całkowicie pompowane Claw (bez demona duszy) będzie lepiej ta broń
- Koszt zaklęć Mora Ulartu 100 many
- Dusze łączą tylko czujące istoty. Szkielety, chrząszcze, zjeżdżalnie i takie, że nie da duszę, w tym owiec, muchy, modląc modliszki, szczury, strażników kamienne.
- Duszy własnej, jak i dusza demona można wypożyczyć za opłatą Beliar (dusza może zdavat i indywidualnie):
- Dla Necro - co 10 poddał dusze dają xn + 1 i 1 jednostkę dla każdego doświadczenia duszy;
- Do podpaleń i magów ognia 1 jednostka doświadczenie dla każdej duszy;
- Co do reszty - 100 poddał dusze i dać 1 x 1 jednostka dla każdego doświadczenia duszy
- Jeśli gracz zbiera pewną ilość przekazana Beliar prysznic, potem dostaje cechy identyfikacyjne (w ciągu,
zwinność, Mana).
- Do kapitulacji duszy jest dana raz mały demon się cechy w zależności od gildii YY.
7. Orkowie.
- Dodano linia poszukiwanie orków
- Dodane orkowie arena
- Orkowie Broń może być stosowany tylko wtedy, gdy nauczysz się tej umiejętności.
- Kucie broni orków studia na PW i magicznej rudy.
8. Magia.
- Inteligencja jest ograniczona do 100
- Kręgi magii i magów zbroi przywiązany do maksymalnej many
- Mana daje • odporny na ogień magii (tylko prawdziwe wyszkolić many, a nie premii, z pewnym dowiedział się cyklicznie podnosi • odporny).
9. Premie Nawracające
- Od żywności / ziół / napoje / tabletek i innych jadalnych-zużyte śmieci nie wpływa na poziom wyszkolenia lp
- Niektóre trawy przy jednoczesnej poprawie jakieś inne statystyki i niższy SG
10. Shields
- Panele działają tylko w walce, jeśli wziąć go do ręki i skręcić w kierunku wroga
- Panele daje ochronę i jest odporny na odtwarzacz tylko w walce. Wystarczy sobie tarczę zrobi nic oprócz elementu wizualnego. stosowanie
.
11. Kucie -. Nowy program
- Ruda -> (nauczyć wytopu żelaza / orków broni złota / rudy / przetopienia) -> bar (na sprzedaż lub yuvelirka) -> puste (dla broni lub
przekuwania zbroi / do grotów lub śrub). Do pracy z odlewni chce szczypce kowalskie. Są one, jak również wszystkie preformy
będzie również dostępny / ukraść / kupić.
- Przekuwanie pancerz pozostał
12. Jubiler
- Aby utworzyć pierścień trzeba - Stal / rudy / sztabki złota (50-100 sztuk rudy na świni). Wszystko, co możemy wykuć w kuźni z
bryłki. Z tych płyt na stole biżuterii sprawia, że kształt pierścienia. Następna będzie musiał przeciągnąć kamień. Diamenty i rubiny szafiry rzeczy.
Każdy rodzaj kamienia daje premię do konkretnego artykułu, gdy stosowane w umacnianie pierścienie. Kamienie w grze jest ograniczona.
13. Pułapki.
- Pułapki aktywowane są 3 poziomy trudności skrzyń.
- Agility pozwala YY otwórz skrzynię bez konsekwencji (w zależności od rodzaju bagażnika)
- Pułapka na 6. poziomie piersi jest zawsze aktywna
14. Archer
- Dodatkiem do penetracji pancerza, które obniżą potwory z wielkim ochrony przed strzałami (nie odpornościowego!)
- Ci, którzy mają wolny od strzałki nie otrzyma żadnych obrażeń
- Wiele unikalnych łuki z różnych bonusów dostępnych tylko dla tych Dodgers.
- Bug z zakleszczenia / uderza strzałki nie zostaną skorygowane ze względu na niezdolność do podjęcia takiego działania.
- Sposób łucznik ---> Dodger sposób.
. Inne zmiany: 15
- Myślistwo i złodzieje linia zbroja dla Dodgers
- Teraz wszyscy magicy - poszukiwanie i inne magiczne bracia będą walczyć o jeden teleport czasowym od gg.
- Azyl wywoła rozmowę z siebie, aby dopomóc regionowi nieumarłych. 2 ciężko szkielet na jednej wersji i na normalny.
- Wszystko nominalna broń że NPC ala Diego Horn i inni - nie obrażenia broni zmniejszona do 2, więc nie było pokusy zahapat to sam. Cena też.
- Najlepsze premie tylko magiczne eliksiry.
- Z 10 ur pasek exp do następnego poziomu powoli zaczyna wkradać się, i tak każdy ślad ur 10.
- Smoki mają teraz wszystkie skrzynie ze skarbami.
- Niewielu fanów i xn regeneracji Vodicka. Ograniczenia - 3 razy dziennie.
- Do łączenia studentów są obecnie zobowiązane do wykonywania dodatkowych zadań.
- Zarówno zbroja Haradrimov przerobione. Anti-Magic jest jednym, a drugim czysto wręcz. Tworzenie zbroję Haradrimov uczyć za darmo.
- Retoryka stała się bardziej wpływy w rozmowach oraz w niektórych przypadkach stanowić wyjątkową okazję.
- Zniszczenie nieumarłych zje wszystko mana.
- Nowe YY animacja pijany.
- Dla każdej pozycji rzemiosła teraz zapewnia pewne doświadczenie.
- Badanie Siła maksymalna / loskosti nauczycieli 5000.
- 6 nowych lokalizacji
- Dużo nowej muzyki
- Dużo nowych elementów
16. Potwory
- Wartość Uvelichina xn dla wielu potworów.
- Przeciwdziała przetwarzane do broni / ognia / magii wszystkie potwory.
- Bossowie Potwory mają zwiększoną liczbę x, w zależności od etapu gry, kiedy powinny zostać zabite. Np. ogień smok ma 25000 HP.
- Niektórzy szefowie korzystać obrażenia AoE. Obrażenia zależą od YY oprzeć się ognia / magii.
- Magia prostych i skomplikowanych potworów mitigeytitsya odporny YY.
- Niektóre potwory boss może zabić tylko niektóre taktyki.
- Niektóre potwory boss ma możliwość wezwania dodaje.
- Psychika Atak azyl usunąć połowę w CP SG, jeśli nie ma kamienia Karras.
17. Dodger
- Rząd broni dla Dodgers. Obrażenia zależy od umiejętności.
- Linia zbroi dla Dodgers.
- Niektóre chipy do Dodgers na questy
- Dodano questy
18. Misje
- Dodano około 4 główne linie questów z nowych opowiadań
- Ponad 170 nowych questów.
19. Making
- Nowe menu
- Nowe tekstury w HD (wszystko pod podnogyalos 1920x1080)
Dane techniczne:
- Głos na SNC będzie addon trochę podognanaya pod B2. Możesz pobrać to będzie indywidualny.
- Marvin - przesiedlenie w innym języku perskim, dostęp do zamkniętych miejscach questów i innych bagoyuzy biletów karalnych z gry bez zapisywania możliwości.
Marvin, gdy błąd jest czasem obserwuje się natychmiastowego odzyskiwania w potwory CP.
- Pod wersji żelaza: o Core 2 Duo, 3G RAM, przestrzeni 8G. Lub lepiej! Co gorsza, może spowodować poważne opóźnienia i hamulców, nagrzuzka suwak jest poważny.
- Zawsze-pożądane stosowanie System Pack dla F2 HB (zalecane)
- Wykorzystanie Razer Game Booster (zalecane)