EU3 5863 9

O temacie

Autor Jakub91

Zaczęty 12.11.2013 roku

Wyświetleń 5863

Odpowiedzi 9

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, czy ktoś z szacownego grona użytkowników forum moduje EU3 oczywiście z wszystkimi dodatkami ? Miałbym kilka pytań. Oczywiście korzystam z forum paradoxu (choć mam problem by zostać użytkownikiem) i Eu3 Wiki ale przydałaby się osoba, która odpowiedziała by na kilka moich pytań.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Lepiej zadaj pytania, wtedy będą szanse, że ktoś odpowie.

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Korzystając z tego krótkiego tutoriala chciałem stworzyć próbnego moda. Niestety po wybraniu mojego moda z listy, wczytaniu go następuje wyłączenie aplikacji zanim pojawi się menu główne.

http://www.paradoxian.org/eu3wiki/Using_the_mod-switch_utility
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Masz dokładnie tak samo? Jeśli tak to może wystarczy zamienić "replace" na "extend"?

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sprawdzałem ten sposób, kończy się to takim samym skutkiem. Zastanawiam się czy nie trzeba czegoś komplikować tak jak jest to w przypadku skryptów w gothicu. Najdziwniejsze jest to że jeśli zmodyfikuje plik z budynkami (a to na początek chciałem zrobić, zmienić nie które parametry) w oryginalnych plikach gry i włączę oryginalną grę zmiany odnoszące się do budynków przeze mnie wprowadzone zostają  : /
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nie trzeba nic kompilować. Ogólnie musisz jedynie uważać, żeby pliki dać do odpowiednich katalogów. W katalogu mod utworzyłem plik test.mod z zawartością:
name = "MOD_TEST_NAME"
extend = "common"
extend = "events"
extend = "history"
extend = "localisation"
extend = "map"
extend = "interface"
extend = "gfx"
extend = "sound"
oraz pusty katalog test.

Efekt jest taki:
http://s6.ifotos.pl/img/modtestna_nawwaxh.jpg

Albo o czymś zapomniałeś, albo coś źle zrobiłeś. Jeśli dodajesz, podmieniasz jakieś rzeczy muszą być w odpowiednim katalogu mod\test (gdzie test to nazwa pliku o rozszerzeniu *.mod).

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W folderze gry mod, mam plik test.mod z podana przez Ciebie zawartością oraz pusty folder test.mod. Żadnej poprawy , efekt jest ten sam gra się wczytuje i następuje Eu3game.exe przestał działać ;( Na razie nic nie podmieniam, najpierw chciałem stworzyć testowy mod z oryginalną zawartością.  Zastanawiam się czy ma to coś wspólnego z tym że mam złota edycję czyli wszystkie dodatki w tym Boski wiatr i patch 5.2 bo w obrazie, który podałeś masz wersję 3.1 może doszły jakieś zmiany które zmieniają sposób tworzenia modyfikacji ?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
W folderze gry mod, mam plik test.mod z podana przez Ciebie zawartością oraz pusty folder test.mod. Żadnej poprawy , efekt jest ten sam gra się wczytuje i następuje Eu3game.exe przestał działać ;
Katalog ma być test, bez końcówki .mod.

Raczej nie zmienił się sposób robienia modów.

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Jakub91

EU3
#8 2013-11-14, 22:17(Ostatnia zmiana: 2013-11-20, 16:05)
Oczywiście mój błąd w pisaniu posta, FOLDER o nazwie mod nie ma żadnego rozszerzenia. Poszperam trochę jutro na forum paradoxu może znajdę tam jakieś wskazówki, ciekawie czy problem może dotyczyć Visty, którą mam na laptopie na której bawię się w Eu3.

Rozwiązania problemu nie udało mi się znaleźć ;( Może by modyfikować Eu3 trzeba mieć oryginalną grę ? Gdyby ktoś miał jakiś pomysł, będę wdzięczny.
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Jakub91

EU3
#9 2013-11-22, 16:56(Ostatnia zmiana: 2013-12-20, 22:50)
To znów ja, póki nie stracę zapału to jeszcze was trochę pomęczę. Niestety pierwszy problem z otwieraniem testowego moda nie został rozwiązany choć robiłem wszystko bezbłędnie ; /  zrzuciłem winę na vistę XD. Teraz próbuje bawiąc się plikami gry dodać kilka nowych budynków. Korzystam z tego tutka http://www.paradoxian.org/eu3wiki/Adding_New_Buildings mam jednak problem przy modyfikacji interfejsu czyli by pojawiły się dodatkowe ikonki. Będę wdzięczny za porady.

Jakby co dalej się trochę męczę coś tam modyfikuje dla własnej przyjemności lub dodaje dodatkowe "atrakcje" do kampanii. Znalazłem forum chyba największe polskie jeśli chodzi o gry strategiczne od paradoxu dla chętnych https://wayofwar.org/forum.php?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry