Seria Dark Souls 170362 728

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 31.10.2013 roku

Wyświetleń 170362

Odpowiedzi 728

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Oglądałem w nocy,  po prostu smutne. Obawiam się też wyłączenia serwerów ds1, nie zdziwiłbym po prawdzie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Hudof

Hudof

Użytkownicy
Dragonslayer
posty145
Propsy17
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Dragonslayer
https://www.youtube.com/watch?v=ZhkeJncVxjs


:c


Tak jak myślałem :antyprops:
 

Hudof

Hudof

Użytkownicy
Dragonslayer
posty145
Propsy17
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Dragonslayer

Hudof

Seria Dark Souls
#682 2018-05-24, 20:16(Ostatnia zmiana: 2018-05-25, 13:37)
https://www.youtube.com/watch?v=rbgLAl-5w7k


@Aztek

No jak tam? przyjemnie gra Ci się w Remastera?
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie kupuję.
 

Hudof

Hudof

Użytkownicy
Dragonslayer
posty145
Propsy17
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Dragonslayer
Przed kupnem oryginału 90% graczy pobiera piracką wersję gry, tak wynika z najnowszych badań.
 

Hudof

Hudof

Użytkownicy
Dragonslayer
posty145
Propsy17
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Dragonslayer
QLOC wykazało szczególną troskę o graczy blokując możliwość gry osobom z 4GB RAM, bo przecież od tak podrasowanej grafiki ich PC mogłyby się spalić! Co lepsze osoby z 16GB RAM też mogą się z taką blokadą spotkać!

https://www.reddit.com/r/darksouls/comments/8m7tlq/call_of_duty_ghosts_dark_souls_remastered_and/
 

Hudof

Hudof

Użytkownicy
Dragonslayer
posty145
Propsy17
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Dragonslayer
@Aztek

To co się wyprawia..... Gracz stworzył fix na blokadę z "minimalnymi wymaganiami", ale działa tylko na pirackiej wersji gry, ludzie ze Steama pobierają pirata, i wszystkim działa, QLOC nadal milczy, proszę zobaczyć ile w rzeczywistości wymaga Remaster (RAMU), a zalecają 8GB!

https://steamcommunity.com/app/570940/discussions/0/1694922345929838319/?ctp=1
https://imgur.com/4OYB3q2
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Podejrzewam że chodzi o blighttown.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Quebo

Quebo

Użytkownicy
posty15
Profesjabrak
  • Zbanowany
Polecam, to zdecydowanie najciekawszy mod do DS1 https://www.nexusmods.com/darksouls/mods/1418
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tylko i wyłącznie dla prosów - mówię tu o późniejszych etapach.

Ostatnio - po 3 latach od premiery ;_; - przeszedłem Bloodborne. Znakomita gra.
1. Piękny, szczegółowy, gotycki świat. W Dark Souls 3 byłem pod wrażeniem wyglądu zamku, a tutaj każda lokacja jest zrobiona z nawet większą dbałościa. Powiem więcej - DS3, korzystający z recyklingowych modeli wypada po prostu gorzej. Przyznam, że kolorystyka trochę męczy po długim czasie - wszystko jest ciemne. Bardzo fajna stylistyka dotyczy także postaci :D


2. Lore świetny. Podoba mi się to jakie elementy tam upchali oraz to jak je powiązali: sny i ich gospodarze, bestie, polowanie, kosmos, krew, wgląd, szaleństwo od nauki, kościół, wielcy, walka o potomka. Naprawdę podoba mi się ten zlepek i w jaką stronę zmierza. Z racji zakończenia czekam na sequel i rozumiem osoby, które się go domagają :D W ogóle mam nadzieję, że skoro Soulsy się skończyły, to to będzie nowa standarowa seria FromSoft.

3. Gameplay 9,75/10. Przypadła mi do gustu szybszy styl gry. Broni jest znacznie mniej, ale każda jest warta więcej, niż kilka broni z soulsów. Bardziej rozległe movesety i ogólna unikalność każdego sprzętu. Zastrzeżenia mam jedynie do konieczności farmienia fiolek leczniczych. Przez większość gry nie narzekałem na ich brak i wręcz podobało mi się, że ciągle mogę brnąć przed siebie nie respawnując przeciwników. W końcu jednak nadszedł moment, kiedy farmienie okazało się po prostu obowiązkiem. Przed niektórymi bossami zdarzało się, że trzeba było zrobić 2-3 sesje farmienia (patrzę na Ciebie, sieroto Kos).
Walka sama w sobie też bywa miejscami dziwna. Naprawdę nie sposób wyczuć, czy i kiedy twój atak wyprowadzi przeciwnika z równowagi. Niektóre ataki przeciwników mają bardzo dziwny hyperarmor i nie zachowują się zgodnie z oczekiwaniami.
No i w końcu wyeliminowali magię niemal całkowicie. Teraz jest po prostu kilka przedmiotów, a wszystkie służą tylko i wyłącznie jako rozszerzenie walki w zwarciu.

4. Multi ssie. Fajnie, że pozbyli się znaków - dzięki czemu nie trzeba spotykać się w konkretnym miejscu. Bardziej mowa o walce i nieograniczonym leczeniu (które można wykonać w ułamek sekundy). To spoko w PvE, ale walki PvP to już przykrość. Zaliczam teraz NG+ i staram się grać więcej multiplayera - zarówno atakując jak i przy każdym bossie. Niestety społeczność nie jest już zbyt liczna. W sumie nie ma w tym dużo dziwnego - tworzenie buildów jest bardzo ograniczone, a PvP jest raczej mizerne.

Także no, dostałem czego chciałem i jestem w chuj zadowolony.
https://www.youtube.com/watch?v=_PofO32sS8s
 

Quebo

Quebo

Użytkownicy
posty15
Profesjabrak
  • Zbanowany

Quebo

Seria Dark Souls
#690 2018-08-09, 21:15(Ostatnia zmiana: 2018-08-11, 13:38)
Teraz walczę z żelaznym golemem i nie daje rady przez dwóch magów wężów jadowitych.

EDIT:

1. Żelazny golem sam się pokonał bo spadł z mostu w nieokreślonych okolicznościach  :lol2:
2. Super Ornstein miał połowę HP i wskoczył za ścianę a następnie nie chciał wyjść  :lol2:  :facepalm:
 

A.K.

A.K.

Użytkownicy
posty159
Propsy161
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bloodborne ma niestety tą samą poważną wadę, co Demon's Souls - Brak szans na wersję PC.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bloodborne ma niestety tą samą poważną wadę, co Demon's Souls - Brak szans na wersję PC.
https://www.youtube.com/watch?v=XkevdhXCD1M


Na BB pewnie musisz poczekać jeszcze z 10 lat, ale coś tu działa :D
 

Quebo

Quebo

Użytkownicy
posty15
Profesjabrak
  • Zbanowany
Widziałem to, to nie fake... lecz wymagania Demon's Souls na PC są zbliżone do wymagań DS3... Takie jaja a więc mogę zapomnieć.
 

Jinkens

Jinkens

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Zbanowany
@Aztek

Jaki masz lvl w DS1 PTDE? Ja 133 na NG++, 48 witalności, 47 wytrzymałości, 60 siły, 20 zręczności, zastanawiam się nad ulepszeniem wielkiej demonicznej maczety do +15.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przelevelowałeś na cap multi (SL 120). Mam kilka postaci, w tym ukończoną grę na postaci SL1. Jak Ci leży w rękach to ulepszaj.
 

Jinkens

Jinkens

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Zbanowany
Leży lepiej niż młot Smougha, no i https://www.nexusmods.com/darksouls/mods/142  ^^
 

hake

hake

Użytkownicy
posty31
Profesjabrak
  • Zbanowany
Czy Bloodborne oraz DS3 działa płynnie na PS4 Pro w rozdziałce 4K? 3840 x 2160
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

hake

hake

Użytkownicy
posty31
Profesjabrak
  • Zbanowany
To mi TV 4K UHD HDR i PS4 Pro nie potrzebne, FULL HD 1080p i slimka 1TB.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry