Ciekawostki 148196 149

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 14.09.2013 roku

Wyświetleń 148196

Odpowiedzi 149

Ventrue

Ventrue

Moderator działu
Herr Mannelig
posty1124
Propsy596
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Herr Mannelig

Ventrue
Moderator działu

Ciekawostki
2013-09-14, 17:09(Ostatnia zmiana: 2014-01-29, 20:49)
Możecie tutaj umieszczać wszelakie sekrety, bonusy, lokalizacje ukrytych miejsc, pozycje występowania przedmiotów dodających jakieś stałe bonusy itp. Proszę o zachowanie jakiegoś czytelnego szyku.
 

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ

Maciuś

Ciekawostki
#1 2013-09-14, 18:42(Ostatnia zmiana: 2013-09-14, 18:47)
Ja ze swojej strony chiałbym przedstawić lokalizacje najważniejszych roślinek czyli szczawiów królewskich których nie ma na mapkach z World of Gothic. Znalazłem do tej pory trzy naprawde ciężkie do odnalezienia lokalizacje tych roślin. Każde z tych miejsc wymaga wchodzenia / skakania / wspinania się po półkach skalnych dlatego nie jest to takie łatwe. Będe starał się jak najdokładniej przedstawić położenie tych roślin (choć nie jest to łatwe gdyż pamięć słaba).
1. Z miejsca gdzie był na początku Cavalorn idziemy w prawo tam gdzie jest mieszek, zwój i jakieś roślinki, następnie wspinamy się na półki skalne gdzie zobaczymy "drogę usłaną serafisami"  idziemy dalej i gdy zobaczymy jaszczury to znak, że jesteśmy na miejscu. Wybijamy gady i zostaje nam tylko porozglądać się, za szczawiem. Znajduje się tam również kamienna tablica więc tym bardziej warto.
2. Chyba najtrudniejsze miejsce do obczajenia. Więc mamy takie jakby trzy plaże po prawej stronie od przystani w Khorinis. Na pierwszej jak wiadomo jest pirat Skip, na drugiej są jaszczury i skrzynka, na trzeciej jest rozbity statek itp. Nas interesuje druga pozycja. Dokładnie nad nami znajduje się szczaw królewski ale aby się tam dostać należy iść do latarni Jacka i stamtąd skoczyć w dół na półki skalne (co jest nie lada zadaniem gdyż bardzo łatwo zginąć). Wracamy skacząc ODPOWIEDNIO po półkach skalnych na plaże.
3. Po prawej stronie od farmy Akila na półkach skalnych. Dostać się tam można w conajmniej dwa sposoby:
a.) od strony miejsca gdzie byli bandyci z porwanym Elvrichem w namiocie - po prostu idziemy przed siebie po górach.
b.) tam gdzie znajduje się kapliczka koło klasztoru wchodzimy na skały i staramy się po prostu dojść jak najbliżej farmy Akila. Jeżeli zobaczym drzewa i trawe na skałach to znaczy, że jesteśmy we właściwym miejscu lub bardzo blisko :)
Jeżeli którejś lokalizacji nie wytłumaczyłem w wystarczającym stopniu dajcie znać itp. Również czekam na was, może ktoś znalazł jakiąś ukrytą lokalizacje szczawiu królewskiego którego ja nie odkryłem.

 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

Robertinho

Robertinho

Użytkownicy
posty145
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wchodząc do cmentarzyska orków (jakby ktoś nie wiedział, tam gdzie, pomagaliśmy wybić orki dla Baala Lukora, a pozniej chcial nas zabic w G1), tak samo jak w G1 warto posprawdzać te pomieszczenia znajdziemy kilka cennych eliksirów. trzymając się cały czas lewej strony szukamy miejsca gdzie są pomieszczenia jedno pod drugim, wspiąć się jest tam trochę trudno, ponieważ gdy skoczymy na skrawek i delikatnie się ruszymy postać spada, takze gdy tam skoczymy, wciskamy 2-3 razy Q lub skręcamy delikatnie myszką w lewo i skaczemy. Znajduje się tam kufer z eliksirem siły (w innych pomieszczeniach  m.in. chyba przy samym wejsciu skręcając od razu w lewo znajduje się eliksir +10hp).
 

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
Otwierając co drugą szkatułke z klejnotami dostajemy jako bonus czarną perłe.
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

elathir

elathir

Użytkownicy
posty174
Propsy31
  • Użytkownicy
W GD jest sporo mikstur/tablic zręczności, dwie które sobie teraz przypomniałem:
- w miejscu gdzie są kopacze koło kopalni (tej co ją zalało w G1) nad wejściem do szybu, trzeba się trochę po wspinać.
- na dachu wieży nieopodal chaty Cavalorna, tej koło drogi do bagnistego smoka. 

Do tego nie pamiętam, czy przypadkiem też tam gdzie jest jeden z opiekunów ognia, niedaleko Nixa w dachu wieżyczki nie było.
 

Forcini

Forcini

Użytkownicy
posty169
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
W Obozie Sekty na bagnach w Górniczej Dolinie są 2 Jagody Trolla, z czego 1 ukryta za korzeniem, jak się idzie wzdłuż skał.
Fakt ciekawy bo Trolli tam wcale nie ma :)
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
W GD w tym ukrytym obozie orków gdzie trzeba zrobić zadanie dla opiekunów  z tymi czarnymi  kamieniami które nas spalą jeżeli je użyjemy a nie będziemy mieli pierścienia wody od opiekuna.
 to za główną bramą ( będziemy mieli przed sobą śnieg i kawałek dalej przepaść ) po lewej stronie od tej bramy na samej górze ścieżki jest szczaw.
 

Vierzba

Vierzba

Użytkownicy
Seba
posty590
Propsy1408
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Seba
W starej kopalni, na samym dole szybu, po lewej stronie od wielkiego pieca są 2 korytarze. Wchodząc w ten lewy i idąc na sam jego koniec mamy coś takiego:

a tam smoczy korzeń, szczaw królewski, mikstura zręczności i parę innych śmieci
 

elathir

elathir

Użytkownicy
posty174
Propsy31
  • Użytkownicy
Wie ktoś jak się tam dostać, ale bez kodów?

A z ciekawostek, Dwa razy trolowe jagody znajdują się na drodze do Wrzoda, jedne widać od ręki, drugie są tak jakby trochę schowane.

No i trochę inna ciekawostka - po wykonaniu misji z duchem wody z tego co pamiętam aż dwójka przedstawicieli klanu wielkiej skały ma przy sobie smocze korzenie. Chyba obu wysokich szamanów to było.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Smocze korzenie to wogóle ma sporo takich elitarnych przeciwników, np: boss goblin grimgash, prawie każdy unikatowy ork i chyba jeszcze jakieś bossy :P
 

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sa to raczej ciekawostki juz z nocy kruka ale kilka osób może nie znać wiec napisze,
Idac o 6 rano do Wulfgara, ten podciągnie nam nasza umiejętność walki bronia jednoreczna
Zagadując ciągle parcivala dostaniemy za którymś razem punkty doświadczenia
paląc fajkę wodna dostaniemy manę
nad namiotem bandytow (tych ktorzy maja liste fernando) jest polka skalna na której znajduje sie długi luk mikstura zręczności i zwój deszczu ognia.
 

Trunkten

Trunkten

Użytkownicy
posty49
Propsy48
  • Użytkownicy
Cytuj
Idac o 6 rano do Wulfgara, ten podciągnie nam nasza umiejętność walki bronia jednoreczna
Nie do końca, jeśli mamy więcej punktów w 2H to daje nam 2% w 1H, jeśli mamy więcej w 1H to na odwrót, a jak mamy tyle samo w 1H i 2H to dostajemy po jednym 1% w tym i w tym.

Cytuj
paląc fajkę wodna dostaniemy manę

Dodam tylko że to jednorazowy bonus +3 dla wszystkich, ale po zostaniu guru lub strażnikiem dostajemy 1+ do many dziennie paląc fajkę.


Cytuj
Wie ktoś jak się tam dostać, ale bez kodów?

Ja użyłem zwoju przemiany w topielca.
 

Trunkten

Trunkten

Użytkownicy
posty49
Propsy48
  • Użytkownicy
Spis roślin i mikstur, książek, tabliczek, bonusów od jedzenia, receptur, bossów i nowego ekwipunku. Niestety wszystko to google translate z ruskich stron ale może się komuś przydać.

Spis roślin i mikstur Khorinis
Spoiler
Sczaw królewski
1) na prawo od bramy południowej;
2) w pobliżu farmy Lobarta i kamieni rundy, gdzie nowicjusze BOG zebranych;
3) na wzgórzu, obok dwóch zamku, niedaleko od miejsca, w którym myśliwy siedzi Nicklas;
4.5) we wschodniej lesie koło kamiennego kręgu, do którego idziemy do Lares;
6) w pobliżu Aquilla rolnicze, trzeba wspiąć się na skałę, gdzie jest trzeci opiekun;
7.8), 2 sztuki w krypcie Inubisa - jeden w pobliżu książki "Wołanie z mroku" (można szybko uruchomić do odbioru), a drugi w Inubisa;
9) na cmentarzu w gospodarstwie Sekoba;
10) w drodze do piramid - przed wiszący most na lewo, gdzie kusza pod drzewem - podjąć kolejne lewo i iść pod górę;
11) w jaskini ze zjeżdżalniami, gdzie test początkujących magów ognia;
12) dla dwóch trolli, w pobliżu wieży Nergal;
13) w pobliżu czarnego trolla;
14) nad jaskini mrakorisa, w pobliżu latarni morskiej. Wydaje się, że wiele z cienkiego drzewa.
15) w jaskini dla bramkarza 1-sze
16,17) na polanie, gdzie jaszczurki są wypas w pobliżu bandytów na moście (drugi szczaw pojawia się w rozdziale drugim);
18) dla dużej piramidy, gdzie jaszczurki ogień. Jest jeszcze śpi padlinożercy. To powinno być na drodze, co jest na lewo, wspiąć się na wzgórze i skoczyć w dół (w kierunku dna w pobliżu tych padlinożerców (nieco powyżej) jest mały obszar z drzewa - będzie on ts.sch..) - Okazało się, że w trzecim rozdziale;
19) na półce, w pobliżu latarni morskiej, trzeba skoczyć;
20) - Master Trade Guild - Matteo (4. rozdział)
21.22) w Konstantynie (4. rozdział)
23) - Master Trade Guild - Salander
24) w Strzelcu (4. rozdział)
27) w Sengaha, Lord of Shadows, na zlecenie Depozytariusza
27.28) w Konstantynie (5 rozdział)
29) Luther (5 rozdział)
30) W strzałkowej (5 rozdział)

Smoczy korzeń
1) na lewo od bramy południowej, na wzgórzu (pojawi się, jeśli zapytać Zurisa gdzie Constantino zbiera zioła);
2) na pniu w pobliżu szopy Jerolim;
3) na pniu w pobliżu obozu łowieckiego;
4) na pniu w pobliżu Thunder z dwóch trolli;
5) w zachodniej lasu, na drzewie, w pobliżu drogi na prawo, tuż przed kamiennym kręgu, gdzie idziesz z Lares z odłamkami;
6) w zachodnim lesie na drzewie, jeśli się od morza do wzgórza, wypas dwa orków, jest jeszcze Varga kretoszczury jeść;
7) na kamieniu, gdzie golem Magia pojawia się w teście magów ognia;
8) do latarni;
9) w goblinów Grimgasha, w jaskini niedaleko farmy Onar jest.
10) w Strzelcu (rozdział trzeci)
11) w Konstantynie (5 rozdział)

Jagoda goblina
1) na lewo od wschodniej bramy miasta - naprzeciwko jaskini z dwoma bandytami w pobliżu konopi rośnie;
2) w pobliżu zbieraczy gospodarskich Bog Lobarta;
3) w pobliżu owce Aquila za drzewem;
4) w pobliżu tawerny Martwego, w pobliżu Harpy szkieletu pod drzewem, w pobliżu wskaźnika;
5) w pobliżu drzewa przed jaskini z goblinami, gdzie pomnik Innocentego cenny skarb i Greg;
6) w pobliżu trolla jaskiniowego z czarnym;
7) Onar gospodarstwo, za symboliczną jaskini goblina (Grimgashom) - w pobliżu gór pod kamiennym gzymsem;
8) jeśli spacer wzdłuż drogi z Aquilla gospodarstwa przez las do latarni morskiej w lewo pod drzewem w lesie - że nadal ma oddział wiszące nisko nad ścieżką;
9) o samochodach z bronią i wypasu bandytów z płyt dla Vatrasa;
10) na prawo od zejścia do lasu z drogi, która prowadzi od tawerny do czarnego trolla, dużo drewna (w kierunku bandytów, z listem Lucia);
11) w boksie w pobliżu miasta, w pobliżu gór, niedaleko od miejsca, gdzie Varga i mrakorisa;
12) posiada paladyn na molo obok Halvor ławce, ręce na swoich stronach gospodarstwa;
13-15) w Konstantynie (4. rozdział)
16-21) w Paladynów paladynów na statku, nie zabijaj statek straży (na statku w rozdziale 5) przewija zapomnienie pług!
22) wysepka, gdzie było Raboglav - Rozdział 4
23) w Pana Hagen
24) wykonuje paladyn - najbliżej Halvor ławce jest zadokowany 5-cia rozdział.

Jagoda trolla
2 sztuki w pobliżu czarnego trolla;
obok dwóch trolli Thunder hunter;
w pobliżu piramid, wykopaliska w pobliżu namiotów;

Mikstura Zręczności
1) w kanałach, w klatce piersiowej, za zamkniętymi drzwiami z gildią złodziei;
2) w pobliżu namiotu z bandytów ukradł złote Bromora wazon (trzeba dostać się do namiotu i iść do drzewa na skale);
3) w jaskini dla Lestera, jest dążenie do zabicia pierwszego posiadacza Lucian;
4) w jaskini niedaleko farmy Onar w (gdzie mamy zamiar z Faster przybraniem z chrząszczy terenowych);
5) w Salandra (rozdział trzeci);
6) w klatce piersiowej kapitańskiej kajuty na statku (7. rozdziału);
7) zapewnia skóry Falk czarnym trolla ("łowcy sporów");
8) w Yory (4. rozdział)

Eliksir siły
1) w ładowni statku paladynów
2) w Zurisa (rozdział 2)
3) - Master Trade Guild - Jerolim
4) w klatce piersiowej kapitańskiej kajuty na statku (7. rozdział)
5)Daje Zuris w zamian za Płomień ELIGOR

Eliksir many
1) w pokoju z cienia Golem
2) w jednej ze skrzyń w wieży Negran
3) w klatce piersiowej Idol Oran
4) daje Karras, jeśli nie poddać magów ognia za zabójstwo Ignaz
5) w Zurisa (rozdział trzeci)
6) w Zurisa (4. rozdział)
7,8) - mistrz handlu cechów - Salander = 2 szt.

Eliksir życia
1) w Zurisa (5 rozdział)
2) w Jerolim (5 rozdział)

Spis roślin i mikstur w Kolonii
Spoiler
Mikstura many
1). W maga szkieletów w grobie z Angara amulet.
2). Za mostem, w pobliżu wieży Ksardasa pod niepowodzeniem, w tej samej książce na misję "Hromanin" (prawdopodobnie pojawi się eliksir w czasach poszukiwań)
3). Świątynia Śpiącego, nekromanta inwentaryzacji.
4). We Milten (kradzież)
5)w klatce piersiowej, z których kluczowym Milten, w przeciwieństwie do istoty ducha eliksirów (2) daje Mana 3 (Rozdział 4)

Mikstura siły
1). Miasto orków. Idź do pokoju, w którym Hammer Troll wykonane. Zejdź na dół, wzdłuż brukowanej piętrze, od kąta narożnika - nie otworzyło się, a może nie. Nie, jeśli przyjrzeć się bliżej, a znajdziesz eliksir.
2). W bagażniku, klucz, który był smok połknął Snapper. Klatki piersiowej znajduje się w zagłębieniu, trochę dalej jaszczurki przeciwpożarowe (malejąco do ołtarza - właściwa droga)
3). W Zalane wieży
4). W górnej części zanurzonej wieży
5). Cmentarz orków, pierwszy grób na prawej ścianie.
6). Świątynia spanie na ołtarzu.
7). Miasto orków, dostać się na ur-Thrall, po rozmowie z nim.
8). City of the Dead, przejdź do 2 piętrze, jest ogromny hol z niego jest korytarz z oddziałami w ostatniej gałęzi po lewej stronie.
9). Na drodze do Opal (White Wolf), pod mostem, będzie jaskinia.

Mikstura zręczności
1). Na półce nad małym pokolenia górników Garonda. Blisko pełno starych kopalniach, wspiąć się na drewnianym okapem i poza nią - w górę na skałach na półkę.
2). Na szczycie wieży, w pobliżu starej chaty, że Kavalorna (jak będzie bagno smoka)
3). Dreszcze w królestwie smoka wokół jeziora są zapadnięte budynek. Musisz zanurkować wewnątrz jednego z budynków w rogu, będzie nasz eliksir.
4). W starej kopalni. Idź i znajdź jaskinię up
5). W pobliżu wejścia do lokalizacji "Wieża mgle." Znajduje się na wzgórzu nad namiotów orków.
6). Nowa kopalnia, baldachim w sali watażków.
7). Cmentarz orków, niedostępne grób znajduje się na lewo, w pobliżu sufitu. Można dostać się do niego przez wystające ze ściany z szarych kamieni.
8). Świątynia Śpiącego, realizuje jeden z szamanów.
9). W goblina, który powinien być oddane (w pobliżu starej wieży Ksardasa).

Eliksir Życia
1). W pobliżu wejścia do lokalizacji "Wieża mgle." Znajduje się na wzgórzu nad namiotów orków.
2). W krypcie z Angara amulet.
3). Przełóż lokalizację w kopalni podaniu pit na dziennika na skałach, przechodzą przez górach wokół grobu, a gdzieś tam leży eliksir.
4). Drakkar kabiny orków.
5). Cmentarz orków, niedostępne grób na szczycie lewej ścianie (tam i agility potion 9).
6). Świątynia spanie w klatce piersiowej po prawej końcu korytarza z pokoju z demonem (przed Nekromanta hali)

Królewski szczaw
1). W starej kopalni. Idź i znajdź jaskinię up
2). w klanu Stone w rogu obozu ścianie, w pobliżu pustej wieży.
3). Klatki piersiowej w grobie z Angara amulet.
4). Kadar Inventory (poszukiwanie "Hromamnin")
5). Orc cmentarz, inwentaryzacja glavshamana.
6). Świątynia Śpiącego, w pobliżu jednego z szamanów nie wzbogaconej dół pod ruszt w podłodze (kolce są usuwane strzela z łuku na przycisku). W szczaw dołu.
7). Zapasy Varrag-Hata, High Horde Shaman (5 rozdział)

Smoczy korzeń
1) w jaskini goblinów Reshezoy (przy wejściu do starego obozu Swamp)
2) w klanu Stone (na odwrotnej stronie cokołu z kryształu)
3) na cmentarzu orków (w zamkniętym pomieszczeniu z mieczem zabraniają Damned)
4) w jaskini z "ładunkiem rudy"
5) w inwentaryzacji Hosh Pak
6) nowa kopalnia, na obrzeżach pokoju z Warlord jest dobrze z suwaki wojowników. W boksie, wydostać się na dużej scenie, korzeń rośnie w kamieniu, na odwrotnej stronie.
7) stara kopalnia w odległym miejscu, niedaleko pomnika Innocent (łatwo dostępne z akrobatyki, skakać po ścianach)
8-12) Miasto orków - Inventory Ur-Thrall i inne wyższe orkowie, skrzynie za kratkami w pokoju Ur-Thrall.
13.14) Klan Overlord w kamieniu
15-18) o nazwie hordy pułkownik oblężenia zamku.
19.20) ból Cave - 2 szt. w bagażniku.
21) Cmentarz orków - Ur-Dah (Spirit poszukiwanie wody)

Jagoda goblina
1). Na drodze od wejścia do doliny w kierunku bram zamku - za mostem w lewo.
2). Pod baldachimem, obok grupy gobliny i trolle - w drodze do zaśnieżonej okolicy.
3). W klanu kamienia, urwiska do zaśnieżonej okolicy, obok goblinów.
4). Hasło Location, w impasie z Varga, do niepowodzeniem.
5). Blisko Diego, na górze, na mini-urwisko płaskowyżu (z dobrym widokiem na klifie).
6-7). Paladyni, że pociąg kuźnie w pobliżu Zamku.
8). Na paladyn strzegący magazynu.
9). Na Impact.
10). W Albercie.
11). Jeden z paladynów w podaniu do Albert ("obłudnicy" może juzat przewija zapomnienie) : D
12). Jeden z więźniów do pracy w grupie Fayette (rozdział 2)
13). Kamień smoka Hoard.
14). W pobliżu teleportu na Forest Camp (5. rozdział).
15)Obok 5 trolli w drodze do starej kopalni

Spis roślin i mikstur w Forcie Azgan
Spoiler
Smoczy korzen
1). jeśli pójdziesz ścieżką w lewo, a następnie do miejsca, gdzie jaszczurki wypas, drzew (trunk) jest korzeniem smoka :)

Mikstura siły
1). w skarbcu (w magazynie)

Mikstura Zręczności
1). Po pierwsze, na lewo od wejścia do fortu, domu

Jagoda goblina
1). 3a mrakorisa
2). Jeden ze strażników przy bramie twierdzy (z lewej)
3). Paladin, który siedzi na ławce w godzinach popołudniowych dla Ferdynanda
4). Paladin w chacie Ferdinand
5). Paladin przed chatę Ferdinand (Alchemist)
6). Paladin z lutni w tawernie
7). Paladin Ganz
8-9). Paladyni w poczekalni Pana Varusa

Jagoda trolla
1). na skraju urwiska, z mięsożernych szerszenia, jak zejść z klifu do trollować
2). blisko jaszczurek pożarnej, na plaży, chodzić po schodach. Następnie - w prawo wzdłuż urwiska, w ramach drugiego drzewa

Szczaw
1). Rise od plaży (miejsce z jaszczurek przeciwpożarowych) i jeszcze 15 metrów do przodu i na prawo - będzie można zobaczyć rozliczeń z jaszczurkami. W tylnej części polany, jeśli spacer wzdłuż klifów.
2). Z rozbitego statku na mini wyspie w pobliżu plaży
3). Mrakorisa iść z Varga (gdzie pasą się 4-5 szt.). Gdzieś w środku pomiędzy nimi. Bardzo gęsta trawa, trzeba szukać
4). Daje Ren, jeśli dać kielich Ferdynanda przed Rhine dać GG filiżankę.
5). Padnij na trolla, idź w lewo, w kierunku fortu sama i, w końcu, na skale, znajdziemy go.
6). Tuż za mięsożernych szerszenia

Spis roślin i mikstur w Dolinie Cienia
Spoiler
Smoczy korzen
1). po wschodniej stronie kamienia, do którego można dojechać skacząc drogi prowadzącej od piramid do

kamiennego kręgu, na niewielkim płaskowyżu.
2). w inwentarzu Szaman Level Khan

Jagoda goblina
w "Troll Cave" Czarnego na prawo od wejścia, w jaskini.

Szczaw
1) na końcu wąwozu (który kiedyś dno jeziora), rosnące pod rock, strzeżone przez stada Dragon snepperov.
2) w jaskini poniżej kręgu kamieni. Idź do jaskini i skręcić w lewo do kanału. (Horinise w miejscu był

ognisty łuk)
3). w inwentaryzacji Dakata

Eliksir życia
1). City of the Dead, przejdź do 2 piętrze, jest ogromny hol z niego jest korytarz z eliksirem oddziałów

w pierwszym zjeździe do prawej.

Mikstura many
1) w Infernal (pod mostem przez rzekę).
2) w bagażniku szkielet Maga (w jaskini na drodze z kręgu kamieni do piramid).
3) w City of the Dead, przejdź do 2 piętrze, jest ogromny hol z niego jest korytarz z oddziałami w

ostatniej gałęzi po lewej stronie.
4) w City of the Dead, w klatce piersiowej w nekromanty pokoju.

Rośliny i mikstury na wyspie Etlu
Spoiler
Smoczy korzen
1) Na plaży stronie chaty chłopskiej, w pobliżu kamienia z shnyga
2) Przy pierwszym na polanie w pobliżu konopi
Mikstura siły

Mikstura Zręczności
1) Na koniec plaży po przeciwnej stronie strumienia, rośnie w krzakach

Jagoda trolla
1) rozliczenie tuż przy wejściu do wsi w pobliżu drzewa Palladino

Szczaw
1) na prawo od wejścia do wsi na zewnątrz kamienia Palladino
2) Niektóre z Salento, na trawie obok ścieżki.

Rośliny i mikstury w byłym obozie na bagnie
Spoiler
Smoczy korzen
1) Na wyspie w sąsiedztwie ołtarza błyszczącą
Mikstura siły


Mikstura Zręczności
1) Na koniec plaży po przeciwnej stronie strumienia, rośnie w krzakach

Jagoda goblina
1) Na końcu bagien, w rogu obok aligatora i Golem

Jagoda trolla
1) w pobliżu bagien trujących linii, obok Plaza
2) Na skrawku ziemi, która biegnie wzdłuż ściany kamienicy w pobliżu kuźni.
3) Obok chaty Netbeka pomiędzy dużego drzewa i mur

Szczaw
1) Na początku długie warkocze za obozu

Mikstura many
1) W ołtarzu migotania, w pobliżu schronisk Netbeka

Rośliny i mikstury na Irdorath
Spoiler
Smoczy korzen
1) na wyjściu statku, pierwszej wieży na wzgórzu po prawej stronie (ukryty za nim)
2) w pierwszej jaskini, wejście do małego pokoju z tajnego przejścia (tam cztery orków i ich ogólna).
3) I Milten.

Szczaw
1) w inwentaryzacji Arhola, Lord of Shadows.
2) w Milten.
3.4) w Vatrasa.

Eliksir życia
1,2) w pierwszej jaskini z czarnym trolla.

Mikstura many
1) w pierwszej jaskini z czarnego trolla.

Eliksir sily
1) W ciągu czterech sypialni, przed ostatnim drzwi w alchemicznym stole.

Rośliny i mikstury w Jarkendarze
Spoiler
Smoczy korzen
1). w inwentarzu głównego szamana orków, w bibliotece.
2). Rozdział 4 - Miguel (bandit zielarz)

Szczaw
1). w pobliżu wejścia do świątyni na bagnach za kolumnie po lewej stronie.
2). w świątyni Adanosa, w pokoju z strażników zombie.
3). w Adanos hal o Raven.
4). Bandit Camp, w magazynie, do sklepu Fiska.
5). w rozdziale 4 - rozliczenie świątyni z teleportu w Horinis (wspiąć się na piramidę, a następnie w lewo iw dół z półki (tuż obok))
6). Rozdział 4-Varrag-Khashor - High Horde Shaman (Dom Uzdrowicieli na bagnach)
7). Rozdział 4-Varrag - Shata - High Horde Shaman (House of kapłanów)
8). Rozdział 4-Varrag - Kazorg - High Horde Shaman (opiekun domu umarłych)
9). Rozdział 4-Varrag - Hatash - High Horde Shaman (w pobliżu domu, respaetsya naukowców na miejscu imię szamana 2 rozdziały)
10). Rozdział 4 - Varrag - Nazgul - High Horde Shaman (obóz bandytów).
11). Rozdział 4 - Miguel (bandit zielarz)

Eliksir sily
1). nagroda za quest "orków w dolinie" - był stróż.

Rosliny i mikstury na zapomnianej wyspie
Spoiler
Smoczy korzen
1) na drugim piętrze teleport na półce
2) na półce wewnątrz świątyni w skale (ALA architektów świątyni w Yarkendara)
3) na pniu przy wejściu do jaskini z rudy w środku lasu
4) Idziemy prosto z plaży (między drewna i kamienia) - rośnie na drzewie.

Jagoda goblina
1) w pobliżu kamiennej wieży pomiędzy teleport i wąwozu małego

Szczaw
1) w kręgu kamieni, które znajduje się po prawej, jeśli pójdziesz do plaży z zespołem w samym środku lasu.

Eliksir sily
1) daje Horn, jeśli zostawisz go do grillowanego mięsa.

Książki
Spoiler
Mighty art - w Ksardasa, tylko dla nekromanty
Necronomicon - wieża, w pobliżu miasta, tylko nekromanta
Niepotrzebna droga - poszukiwanie Ksardasa tylko dla nekromanty
Sztuka fotografowania - Rapha dwa kuszy
Duch Wine - w jaskini Grimgasha, Onar rolnicze
Przepisy 2 objętości książki - na Constantino
Arcanum Golum v.1 - w bagażniku Fernando, 2nd Floor
Arcanum Golum v.2 - Gallaharda na stole w jego chacie
Myśliwskie trofea - to Bospera 2 cebule
Mouth of the Dragon Vol.1 - regał, w skarbcu klasztoru
Usta Tom Smok 2 - w trumnie w jaskini - z Grimbald - w lewo (jest snop światła świeci) 2 szkolenia
Myrtany słowa - w Matteo
Astronomia - Salander, kopalnia w Wolnym 2 many
Prawdziwa moc - Isgarota
Nauczanie bogów vol.1 - Isgarota, w skrzyni w starej wieży Ksardasa
Nauczanie bogów vol.1 - na podstawie (2 piętro), ca. Smok kamień
Nauczanie bogów v.3 - w pokojach paladynów, na zamku, na 2 piętrze
Bitwa Varantu tt.1-2 - w pokojach paladynów w zamku, na 2 piętrze
Soul Sacrifice - poszukiwanie Strażnik
Magical wiedzy (Quest Luther)
Zadzwoń ciemności - w krypcie Inubisa na półce
Cienie w nocy - w wieży Negran dwa punkty szkolenia
Book prawdziwego Runes of Magic - Gallaharda
Boska energia gwiazd - Zurisa na Constantino 2 many
Podręcznik retoryki - w domu Gallaharda (poszukiwanie Fernando) bonus - Retoryka
Tajemnice magii - Gallaharda, w Priory, w komórce Ksara, w klatce piersiowej
Gift of the Gods - Gallaharda
Hromanin 6 tomów - same questy
Magiczna ruda - w wieży zamku, gdzie jest duch Gomez ore +5
Stare książki - w Dolinie Cienia, Dakota pierś jaskinie Pan (Pobierz quest)
Bronie jednoręczne - Luther (rozdział 2)
Two-handed sword - Luther (rozdział 2)
Sword Master - (Quest Luther daje Valeran) +1 posiadanie jednego \ broń dwuręczną
Trofea myśliwskie, uzupełnione - Na Rafa (rozdział trzeci)
Obrona południowych krain - w Tandoori 5 jedną ręką broń (rozdział trzeci)
Podwójna moc - w Tandoori 5 dwuręczną broń (rozdział trzeci)
Szybkość i dokładność kuszy 5 (rozdział trzeci)
Secrets of the Ancients - Irdorat, dążenie do życia Milten 100
 

Trunkten

Trunkten

Użytkownicy
posty49
Propsy48
  • Użytkownicy
Ekwipunek
Spoiler
Melee
URIZEL (2p sword) (Power 200, 250 +100 obrażeń od magii) - Spanie w świątyni, w Homkara, ciemny nekromanty czarownik.
Beliar Pazur (parametry miecza, zależy od parametrów HS, ale słabsza Urizelya) - w Yarkendara w Adanosa świątyni w obozie bandytów ma Raven.
SWORD doskonałości (1p) (90 agility, obrażenia 110) - w starej wieży Ksardasa, drugie piętro, na półce w pokoju z pentagramu. I Horinise elity gildii złodziei.
RAPIRA (1p) (60 agility, Sporządzono 80) - w jaskini goblinów Grimgasha (Onar gospodarstwo) w klatce piersiowej. A w kanionie Yarkendara, w drugim jaskini.
Poskramiacz nieumarłych (1p stick) - Zalane w bagażniku wieży (key necro będzie Ksardas).
DRAGON CLAW (2p sword) (siła 230, 180 szkód) - w klatce piersiowej między Przejdź i złamanym statek w Horinise.
Smok Mistrz (2p sword) (wytrzymałość 300 300 150 obrażeń od ognia) - w salach Irdorada mieć Undead Dragon.
CROSS Przeznaczenia (1p sword) (Power 105, 135 szkód) - w skrzyni w jaskini daleko za wieżą Dextera.
Gwiazdą wieczoru (1p mace) (siła 90 Sporządzono 120) - w świątyni Uzdrowicieli na bagnach w Yarkendara.
Taniec śmierci (2p sword) (Power 90, 125 szkód) - Księża w grobie pałacu, w Yarkendara.
HAMMER Adanosa (2szt) - zawody w świątyni na bagnach w Yarkendara (nie ma informacji, że pojawia się losowo w jednej świątyni Starożytnych).
HAMMER Innocent (2szt) - w podziemiach klasztoru Magów Ognia w Horinise.
DEMON RAGE (1p sword) (Power 135, 195 szkód) - Zalane Xardas Tower, opuścił salę.
SILVER NORMARDSKY miecz (skuteczne wobec duchów i nieumarłych) - Creole w klatce piersiowej.
KLĄTWA HROMUNDA (1p ax) (Power 170, 175 obrażeń) - Tajemnica pokoju w twierdzy smoka kamienia.
Miecz Assassins (2szt) (Power 120, 160 szkód) - w Minnentale w wieży zamku, z duchem Gomez, piętro wyżej.
GOLDEN Obłudnicy (1p sword) (Power 120, 150 szkód) - ból w jaskini, w pobliżu starej wieży w Ksardasa Minnentale.
NIGHT HUNTER (1p sword) (Power 95, 185 szkód) - w skarbcu Ognistego Smoka.
TROLL HAMMER (2p Hammer) (wytrzymałość 160, 200 szkód) - miasto orków - przy ognisku z walizkami i szamanów.
KSIĄDZ STAFF (2szt) 70/70 - w jaskini na farmie Onar w (gdzie Grimshag).
Topór Diament STAROŻYTNEJ (1p ax) (Power 120, 160 szkód) - na terenie byłego obozu Bractwa, znajduje się posąg demona wewnątrz skały Yuberiona.
RUNES mocy (2szt ax) (Power 170, 220 szkód) - spanie w świątyni, na ofiarnym ołtarzu obok nieumarłych Shaman UR-anagen.
Topór Nordana (2p ax) (170 moc 190 szkód) - w skarbcu Smoka Lodu.
Pamiętnej STEEL (2p sword) (Power 150, 150 szkód) - w skarbcu Smoka Lodu.
Berserker Rage (1p sword) (Power 130, 130 szkód) - w skrzyni na górze piramidy kopać w Horinise.
RAVEN dziób (1p hammer) (wytrzymałość 110, 110 szkód) - w Minnentale, w pobliżu wieży najbliższego miejsca, w którym Diego Dogging pola z rudy.
GNIEW Nazgul (2p Xhosa) (Power 50, 110 szkód) - w Minnentale w krypcie, gdzie amulet Cor-Angara.
CAM Barbara (2p ax) (wytrzymałość 140, 140 szkód) - w Minnentale, w pobliżu Smoka Lodu.
Inkwizytor (1p mace) (Power 110, 110 szkód) - w Minnentale leży między ogrodzenia i rowu orków.
Scorpion Sting (1p) (140 obrażeń, 120 zręczny) - po zabójstwie szefa Gildii zabójców
NOMAD (1p) (120 obrażeń, 80 power) - w jednej ze skrzyń w krypcie Inubisa
IRE Outcry (2p sword) (Power 115, 115 szkód) - w Yarkendara, w jednej ze skrzyń w dużej jaskini z bandą suwaków.
CUTTER (2p sword) (Power 90, 110 szkód) - w Horinise, na końcu jaskini (w grzyby krzewów), która znajduje się w dolinie między bramami miasta.

Ranged
DRAGON BOW - w Dolinie Cienia, w jaskini, ca. ognista rzeka.
MAGIC CROSSBOW - w Dolinie Yarik (krypta ok. Trolle i harpie.).
ENVOY ST BOW - Valley of the Shadow, City of the Dead. Stoi pod ścianą, w alkowie. Zaloguj się, aby otworzyć trumnę.
BOW FIRE - w jaskini poniżej kręgu słońca w Horinise gdzie schody.
BOW ZWIĄZEK - w klatce piersiowej, który jest w jaskini, w pobliżu popiołów i trzy wypasu w pobliżu jaszczurek (niedaleko cmentarza, znajduje się za Orlan tawerny).
BOW ZWIĄZEK sekund - na dachu baraku, który siedzi w hangarze (płot orków). W tym samym miejscu, ale w klatce piersiowej z pułapki ogniowej są ogniste strzały (20 szt. Kind).
NORDMARSKY cebula (160 agility, obrażenia 180) - w skarbcu Lodowy Smok Finkrega.
Lekka Kusza - w dolinie między bram miasta pod Horinis mrakomisom.
POLOWANIE CROSSBOW - w zachodniej lesie przy kamiennym kręgu (gdzie ornament) pasą się w pobliżu Horns
BOW Cieni (najlepszy łuk w grze) 190 140 obrażeń zręczny - daje Head Hunters po wygraniu konkursu z nim

Pierscienie amulety pasy
Życie 10 - na pniu w dzielnicy Swamp Dragon.
Pasy bezpieczeństwa dla wszystkich siedmiu umiejętności obronnych - w Minentale, na drodze do Geshtatu hunter, przejdź do zaszufladkowania lewej urwisko, nie będzie pas szkielet leży za drzewem.
MOC PASEK +10 Siła - w Minentale w namiocie Hosh Pak (horda szaman) na klifie między zamkiem i wulkan.
RING ochrony przeciwpożarowej z 10 - w małej piramidy, wejście ca do magów wody.
RING Brainwave +10 mana +30 life - Fort Asghar, nad urwiska poniżej Carnivore Szerszeń (w trawie na szczątki szkieletu).
Agility AMULET +10 - daje prezent dla pierścienia orków.
SD-KHAN AMULET - Valley of the Shadow jaskini Lod nieumarłych, przez most. Znajduje się w prawej piersi.
Ring of Nietykalność 10 wszystkie umiejętności defensywne - (. Jeśli przejdziesz przez opuszczonej kopalni) w woreczku, który leżał pod nogami po przejściu do doliny kopalniach
RING Walecznych Innocent 10 10 15 15 umiejętności obronnych - w Minentale daje paladyna Albert, quest "planach wojennych orków."
AMULET BOSKA AURA Innocent +30 do wszystkich umiejętności defensywne - dostać guru Pirokara (w rozdziale 5 po przeczytaniu książki w tajnej piwnicy klasztoru), przed wypłynięciem do Halls Irdorata
SKIN ORE AMULET +8 do wszystkich umiejętności obronnych - w Fort Palov (jeśli się do twarzy fort) lewym drodze do plaży, na końcu szlaku (są lurkery i pasz jaszczurki) w cubbyhole po lewej stronie, amulet będzie leżeć obok szczątków szkieletu .
RING WODY 50 do Mana - da ósmy Narus opiekun, po jego pracy.
RING CIEMNOŚCI +? - Daje pierwszego posiadacza Dagoth, przed wykonaniem swojej pracy.
HEALERS amulet - w obozie bandytów przy wejściu do kopalni, na prawo, nie ma hut, trzeba wspiąć się na niego, a następnie na drewnianym słupie.
HEALERS RING 1 - w zrujnowanej chacie z britvozubom lewo od placu portali z magów wody (nie ma innej chaty obok martwego rybaka Williama).
HEALERS Ring 2 - w jaskini, która łączy kanion i bagna w gałęzi z dwóch pni i szczurów.
Amulet kapłanów - pochowanych skarbu (w bagno, sekundy karne z prawej strony, cały czas trzeba iść do góry)
Kompania Hierofantem 1 - w najgłębszej jaskini w kanionie
Kompania Hierofantem 2 - w pałacu uzdrowicieli (Temple of bagnie z zielonych płytek)
Amulet Warriors - New Mine, wejście do studni po prawej stronie, w jednym z tylnych rogów.
Amulet WARRIORS - na południowej plaży piratów (gdzie pochowany kompas, poszukiwanie Garrett)
WARRIORS RING 1 - w grobie Kuarhadrona
WARRIORS Ring 2 - Greg daje po powiedz mu o kopalni złota
RING umiejętności łucznik +5 Kusza i łuk - daje przedsiębiorcy Lutra po ostatniej gildii questów sklepów (z domokrążca Sarah)
RING ELEMENTÓW +? podając Stonos opiekun, po wybraniu elementu
RING MOSHENIKA +15 Agility - zapewnia szef Gildii Złodziei po kapitulacji wszystkich krwawych 6 filiżanek

Zbroje helmy
Helmet płyty crawler - w klatce piersiowej wysoki w budowie, w dolinie lodowcowej.
RUSTY HAT - trumna w jaskini z Grimbald - lewa (słup światła).
Kask "ŚWIATŁO Innocent" - o Antramentora sargofage jaskini ukrytej w pobliżu piramidy.
Pingwiny lider HAT Dancing - w suduke że w wieży na Lost Island.
Lekka zbroja PIRAT - w kanionie, w pobliżu-przez TP jaskini.
SPODNIE górnicy - spanie w świątyni, która znajduje się w skrzyni w roboty jaskini.
ŚPI MASKA + 30 Intellect - spanie w świątyni, w Homkara, ciemny nekromanty czarownik.

Kamienne tabliczki
Spoiler
Khorinis
1 siła blisko przejścia w Minnental w dolinie na parskanie zamku smoka
1 siła w jaskini z mrakorisa, w pobliżu latarni morskiej
Zasilanie 2 namioty uboczne w kempingu w pobliżu wielkich piramid
3 Moc na plaży, w dole w pobliżu Ognedyha
Agility 1 na szczycie wzgórza, ok. wieża, hunter Niklas
Agility 2 pod wodą w zalanych broken kabinie kapitana statku na plaży z dwóch jaszczurek, na zatokę z obozu piratów Przejdź
Agility 2 DR, na szczycie wieży, w pobliżu starej chaty, że Kavalorna (jak będzie bagno smoka), obok umiejętności eliksiru.
Magic 1 jaskini w pobliżu miejscowości teleportu Horinis
Magic 1 pod mostem, gdzie najpierw Gahan podejście
Magic 1 w jaskini w pobliżu obozu Bolotnicov, niedaleko czarnej troll
Magic 1 w jaskini z suwaków w obozie Dextera
Magic 1 Dexter w obozie, w domu, w pobliżu mostu, na stole
Magic 2 bandyci w namiocie w lesie za rolnicze Sekoba, gdzie znaleźć Lucy
Magic 2 w jaskini z suwaków, w pobliżu schodów między kamiennego kręgu w lesie i wokół słońca
Magia ok. 3. 3-cia Strażnik
Magia 3 w namiocie za 5 leśnych goblinów, gdzie YY idzie na polowanie z Bartoka
1 Życie na krawędzi rocka za pomnikiem Innocent, w drodze do magów ognia klasztornych
1 Życie w jaskini w pobliżu cmentarza, obok jaskini teleportować za Orlan tawerna
1 Życie w małej dolinie na prawym, nedohodya do mostu, w drodze do piramid
Życie 1 przez jednego z wodospadów w przejściu Minnental
1 Życie w jaskini ze szkieletami obozu Dexter
1 Życie w szczątków kamienia opiekun w pobliżu wejścia do podziemnych magów wody
1 Życie w przejściu w Minental strzeżony przez orków, pod baldachimem ze skór zwierzęcych
2 Życie w domu w obozie myśliwych
Life 2 w impasie, z dwóch trolli, ok. tower Negran
2 Życie w ringu kamień w lesie, w którym idziemy do Lares
Life 2 jest za rogiem wieży Ksardasa (z lewej, jeśli spojrzeć na wejściu)
Życie 3 powyżej jaskini zbójców, CA. Parking Kavarlona. Konieczne jest, aby przejść się i wyglądać!
3 mieszka na małej półce z lewej połowie drogi między wieżą i miasta Ksardasa
3. Życie w jaskini z rabusiów, gdzie pomnik, nie YY zbierania ziół Constantino
Życie 3 z przodu, w którym podanie Yarkendara po Saturas przejściowych spełnia HS. Po lewej stronie, na boisku.
1 do skarbca jedną ręką, że ok.. Onar za gospodarstwo
1 One-Handed w jaskini bandytów w lesie, niedaleko od farmy Aquila
One Hand 2 w krzakach po lewej Priory
One Hand 2 przez kamień na skale, na skraju pola Onar, jeziora, w pobliżu jaskiniowych chrząszczy
Podał jeden w jaskini z goblinów Grimgashem Onar rolnicze
Handed 2 w jaskini z nieumarłych, między czarnym i trolli wokół słońca
1 cebula za tawernie "Harpy trupów"
1 cebula w jaskini ze zjeżdżalniami, za mostem, ca czarny troll, pochodną pobliskich jaskiń Trials magów ognia
2 cebule w Teneklyka, koło słoneczne
2 cebule w jaskini z dzikimi chrząszczy w ok. Onar pomocnika rolnicze
2 cebule w jaskini z 2 mrakorisa, pod mostem, na drodze do piramid
Kusza 1 promila, w pobliżu szkieletu, Lombard Farm
Kusza 1 w "wino" jaskini w północnym lesie, wokół zestawów tlące szkielety na ziemi
Kusza 2 ok.. Wejście do jaskini z nieumarłych, między czarnym i trolli wokół słońca - od lewej Grimbald

Jarkendar
1 One-Handed w zagłębieniu, w drodze do domu Strażników ducha
1 One-Handed w jaskini w pobliżu zerwany most (powinien zejść wzdłuż urwiska)
Jedna ręka na trupa jednego zamachowca na drodze do Crow, w pokoju z dźwigniami
One-Handed 3 w sali dawnej Świątyni Śpiącego
Podał jeden w jaskini z suwaków w przejściu kanionu na bagna
Podał jeden w klatkę piersiową, w ruinach zepsutego mostu, na drodze do domu Strażników ducha
2 dwuręczny w skrzyni w Sprzątaczki ducha
Wręczył 3 w inwentarzu ciała Malcolma (trup w jaskini)
3 cebule wewnątrz Domu Naukowców
Crossbow 3 Indoor House of Scientists
1 Siła w klatce piersiowej, w pobliżu ruin grobowca Kuarhodrona
Power of 3 Wewnątrz Domu Naukowców
3 moc w sali dawnej Świątyni Śpiącego
Agility 1 zakopane w ziemi (jeden ze skarbów kapitana Grega)
Agility 1 w skrzyni w grobowcu Kuarhodrona
Agility 1 na trupa bandyty na drodze do Crow, w pokoju z dźwigniami
Agility 3 pustelnika Eremita, nagrody na ubrania (wokół grobu Kuarhodrona)
Mana 1 pochowany w kopalni (jeden ze skarbów kapitana Grega)
Mana 3 w skrzyni w ruinach zerwany most w drodze do domu Strażników ducha
Życie jest o 3 wieże w północnej
3. Życie w terenie Domu Naukowców
2 Życie w sali dawnej Świątyni Śpiącego
3. Życie w skrzyni w jaskini w pobliżu pustelni
Life 2 da piraci Abigail, nagrody w zadaniu "miecz Abigail"

Kolonia
One-Handed 1 między bramą do Nowego Obozu i kryptą dawnej z Angara amulet, w jaskini smoka z zamku
1 cebula skarb smoka kamienne
1 cebula o jaszczurek pożaru
Onion 2 w obozie bandytów, powierzchnia lodu, blisko domu rybackiego
2 cebule w stos skarb w lodzie Smoka
1 Crossbow pobliżu parkingu orków
Kusza 2 na brzegu jeziora, w pobliżu domu rybackiego
Kusza 2 w jaskini ok. Zamek (do dnia skoku na skałach)
Agility jednej stronie ogrodzenia baraków orków dachowych Angara
Agility 1 na wzgórzu niedaleko orka taran
Agility 2 skarb smoka kamienne
Agility 3 najemnik Drax (orkowie za ogrodzeniem, w pobliżu Angara), prezent dla Kruka nazwa pierścienia
Mana 2 skarb smok lodu
Życie jest skarbem południe 1 starego obozu
Life 2 orki, na północ od starego obozu

Dolinia cienia
1 siła w jaskini ciemnej kreatora blisko kręgu kamieni
Agility 3 Elvans dać w prezencie na zadaniu "ludzie w dolinie"
Handed 1 parkingowe jaszczurki w pobliżu mostu do krypty Dakata
Wręczył 3 między kamienie na płaskowyżu, gdzie jest nazywany Azgalor. Jest to najlepiej szukać idąc po schodach trolli

Zapomniana wyspa
Życie jest o 1 Teleport
3. Życie w Wieży
Siła wieży 2
3. Życie w piramidzie z bagna golemów
Agility 2 w piramidzie z bagna golemów
Agility 1 w 2. wieży, po teleportacji

Stare tablice
w skrzyni w namiocie piratów Przejdź (na plaży w pobliżu Khorinis)
w jednym ze spalonych domów w pobliżu mostu z bandytów (misja sklep Jerolim)
w jaskini, gdzie nie będzie demon Lucian, w tajnym doliny na wieży Ksardasa
na wzgórzu z zniszczonej kolumnady pobliżu piramid
w jaskini w dolinie na mrakorisa (w przybliżeniu w połowie drogi między dwoma bramami miasta Horinis)
pomostem między gospodarstwa i Aquilla tawerna "Dead Harpia" (Quest Jerolim) - 3 szt.
na kamienny most na drodze do piramid, w lewo, gdzie jest wola shnyga Rapha
przed mostem (patrz magów Lares ornament, powyżej jaskini mrakorisa) w lewo, wspiąć się wyżej, jest jeszcze szczaw królewski ...
w alei, za czarną troll
w pobliżu teleportu, sama świątynia w Yarkendara.
Minnental, niedaleko miejsca, gdzie Ur-Shak siedzi przy ognisku, jest jeszcze ogniste jaszczurki
blisko mrakorisa szkielet z zamku na boisku, z boku i czarne gobliny trolli.

Tablice wytrzymalosci
1) Za kratkami w kanałach
2) Valley of the Shadow - lewa gałąź jaskini Dakatom (na szczycie trumny leży)

Spis bossów
Spoiler
Horinis:
Raboglav (lurker) - na wyspie z skarb z Gregiem, o najemnika Buster 2 nn
Lucian (demon) (zadanie 1 opiekun) - w dolinie Leicester, w jaskini jednego nn
Dzik (Dzik) (zadanie Barema, rozdział 2) - w pobliżu jaskini moonshiners 1 nn
Mirbl (goblin) - w jaskini Moonshiner wina nn 1
Teneklyk (wilk) - okrąg wokół Słońca 2 nn
Ognedyh (jaszczurka fire) - na plaży, tuż obok wieży Nergal 2 nn
Czarny glorhov (poszukiwanie Nix, Rozdział 3) - o piramidzie obok wykopalisk magów wody nn 1
Grimgash (goblin) - w jaskini, farm Onar 1 nn
Lord of Shadows Inubis - w krypcie Onar rolnicze
Nekromanta Zombie - poczytać książkę na stoisku w centrum ikony na szczycie Thunder myśliwego
Quest Necromancer Zombie na Necronomicon (dla nekromantów) - rytuał odbywa Ksardas
Cień Reaper - w wieży, poszukiwanie Necronomicon 2 nn
Duch mrakorisa - w dolinie, gdzie siedział przy ognisku Leicester (Rapha zadanie, po wykonaniu zadania "Specjalna broń dla Rafa") 2 nn
Antramentor (stone golem) - w jaskini w pobliżu piramid 2 nn
Queen of the slide - w jaskini w pobliżu piramid
Prawdziwy duch ognia (poszukiwanie Strażnik) 2 nn
Senge, Lord of Shadows (poszukiwanie Strażnik) 3 nn
Fangarh-Nahata, przywódca Hordy (poszukiwanie Ingmar) - w jaskini, ca. South Gate (4 rozdziale) 2 nn

Fort paladyni:
Carnivore Hornet 1 nn

Minental (Valley of Mines)
Ice-wolf - niedaleko jaskini z bandytami w pobliżu przejścia do lodu smoka 2 nn
Opal (biały wilk) - prawo do lodowej jaskini smoka 2 płatków.
Magolemus (Infernal) - na płaskowyżu przed wspiąć się na Fire Dragon 2 płatków.
Oksorgon (ice golem) - na zamarzniętym jeziorze, w pobliżu wejścia do lodu smoka 2 płatków.
Hosh-Pak, Chief Shaman Orc (Quest Orica) 2 nn.
Warlords Orc = 4 kaganiec (Quest Orica) - wokół zamku, na dwóch płatków.
Kapitan Drakkar Orcs (Quest Alberta) - w kabinie kapitana dwa płatki.
Resheza (goblin) - w jaskini, w pobliżu wejścia do byłego obozu 1 nn Swamp
Kamnelap (wilk) - niedaleko kopalni Faggeto wśród orków 1 nn
Krzywołap (bolotozher) - Stara Swamp Obóz 2 nn
Władca demonów (pojawia się po Orb of Darkness zostało zrobione) - Zalane Wieża Ksardasa pięć płatków
Pola opiekun Ciemności - zalane tower Ksardasa 2 nn
Guardian of Water - Opuszczona Kopalnia złota 2 nn
Obszary skalne Sentinel - były obóz Bolotnicov 2 nn
Kurator Fields of Fire - Old mine 2 nn
Creeper Poison - stara kopalnia nn +1
Queen of the slide - w kopalni Silvestro 2 nn
Kostoglod (Snapper) - górnicy Marcos od parkingu wzdłuż klifu, na wjeździe do miasta orków, w małej jaskini +2 nn
Kadar, Dark Lord - Poszukiwanie "Hromanin" (jeśli zabijesz, nie dwa płatki mieszając, mieszając jeśli trzy płatki i więcej loot)
Farrok Elder Horde - Underground City Orcs +2 nn
Ur-Thrall, najwyższy przywódca Hordy - Underground City Orcs +2 nn
Ur-Shak, Orc Shaman (jeden HS) nn +1
Rukvayya (Harpia) - w rejonie Kamienia Smoka 1 nn
Hash-Gore, starożytny nieumarły szaman supreme - Cmentarz orków (quest Strażnik) 3 nn
Ur-Dah, Wysokie Shaman Wysokie Rocks - cmentarz Orcs +2 nn
Nar-Shog, wódz Wysokie Skały - Clan Obóz 2 nn
Nekromanta Zombie - Cave Pain (gildii poszukiwanie sklepów "Antyki") 2 nn
Swamp smok (4. rozdział) 3 nn
Fire Dragon (4 rozdziale) 5 płatków
Ice Dragon (4 rozdziale) 5 płatków
Kamienny smok (4 rozdziale) 5 płatków
Queen of the slide - w starej kopalni, gdzie zakres Ognia (5. rozdział) 2 nn
Queen of the slide - w opuszczonej kopalni, gdzie zakres Wody (5. rozdział) 2 nn
Hug-Tar, przywódca Hordy - Castle (7. rozdział) 2 nn

Yarkendara:

Dolina cieni:
Bloodsucker Vampire - na skałach przed mostem po prawej stronie orków 2 nn
Władca nieumarłych - w jaskini na moście (tzw. switch skręt) 3 nn
Smok Azgalor - nazywany przez "oko Gniewu" 5 płatki
Tserebrus (wydzielone wykresów) mieszka w pobliżu wzgórza z chum Ur Khan 2 nn
Ur-Khan, szaman Hordy - w namiocie na wzgórzu dwa nn
Ur-Thunder - w obozie orków 2 nn

Orc Cemetery:
Nieumarli Shaman Orc (quest of 5th opiekuna) 3 nn
Ur-Dah, High Shaman Klanu Wysokie klify 2 nn

Świątynia Śpiącego:
Orc Shaman (4 szt.) - w innym Nychko przez dwa nn
Nekromanta z maską Urizelem spania i trzech płatków.
Varrag-Hata, High Horde Shaman (5 rozdział) 2 nn

Irdorat:
Ur-vatah, przywódca Hordy, którzy torturowali Pedro - przejście na lewo od czarnego trolla 2 nn
Arhol, Lord of Shadows 3 nn
Red Dragon, brat Feomatara pięć płatków
Dementor, drużyna jego pałacach Irdorata pięć płatków
Bone Smok 5 płatki

Lost Island:
Demonikon - w jaskini, quest Milten pięć płatków
(Pukanie od raz piąty - na wykończenie zwykły miecz (grał Nekrom).
+ 100 do życia przez czytanie książek.
Queen of the slide - w jaskini rudy na wybrzeżu dwóch nn

Halls of the Guardians:
Mistrz Tarinaks (7. rozdział) 2 nn

Bonusy z jedzenia
Spoiler
1) Gulasz wołowy (2 + 1 ciemny chrząszcz mięso) 20 szt. 5 mana
2) Krem z pieczarek (2 + 1 ciemne mięso grzyby) 21 szt. 4 mana, +5 ochrona przed magią
3) Piwo (proste) 50 kubki +1 +2 life mana
4) Gene "Extra" (z 10 b. Gin. Retz w "wino" jaskini z zardzewiałą siatkę i goblinów Mirblom) 5 szt. +2 Mana, życie +5
5) Odcinek 25 cz. 5 życie
6) Kiełbasy 25 sztuk. 3 życie
7) Sery 25 sztuk. + 2 life
8) Chleb 20 sztuk. + 1 life
9) Soup Turtle (2 szt. porcja) 3 porcje + 1 Moc (jeśli do gotowania Edda). Jeśli on: (2 żółwia mięso, 1 wody).
10) Jabłka 25 szt. +1 Moc
11) 35 butelek wina 1 many, 2 życia
14) Milk 15 b. +1 Życie +5 Endurance
15) kawałek mięsa z łowcy szczurów Mole Niklas 1 władzy
16) Siła +1 Tekla Soup
17) Matka grzybów grzyby mięsa zupy 50 +5 mana resistance
18) Herring 1 pc. 20 do życia
19) Prace z palnikiem z Lou Młota Snaf +1 energii
20) palenia zupy mięsa gotować jeden bandyta siły
21) Cant czerwonego bagna trawie z Leicester 3 many
22) Przekształcenie przepisu świadomości (obóz bandytów) sekrkt od użądlenia 2 krwawe muchy wydobyć istotę leczenia many, czerwone papryczki chilli
23) Piwo z Koragona trzy życia, jeden many
24) wina "Łzy szczęścia" autorstwa Ferdynanda 25 życia
25) Ciemny North (płycizny) w art. bagno obóz w alchemii 100 doświadczenia
26) Fry mięsa na rożnie nad ogniem + doświadczenie mocy 1 zhar.myaso
27) Matka czarnego grzyba czarny zupa 50 5 ochrony przed magią
28) Elixir władzy z poszukiwań Lutra władzy 3 \ agility \ many
29) Mix leśnych / przyrody 25 sztuk. 10 do życia

Receptury
Spoiler
1) TWO eliksir życia (rec Luther, rozdział 2) (35 dzikich jagód lub korzeń leczniczy 2 +) +10 life
2) Ochrona przed magicznego eliksiru (rec na Konstantyna, rozdział trzeci) (25 meat + gin Grzyb) +5 Magic Resistance
3) Drink wytrzymałość (1 cherry trolle serafisov +5) 3 Wytrzymałość
4) Elixir wytrzymałości (Sagit, rozdział 2) (5 hearts trolle + gin) +5 Stamina
5) Eliksir Ochrony Przeciwpożarowej (Gorax rec w klasztorze) (5 + języki ogniste jaszczurki ogniste trawa) +5 Ochrona przeciwpożarowa
6) Pij czystą energię życiową (rec Salander w górnej kwartale) (5 żuchwy bloody hornet + roślin leczniczych) przywraca życie
7) przyspieszenie Gotowanie mięsa sneppera (25 + sztuk grogu mięso) 10 minut przyspieszenie
8) Eliksir (rec w Tandoori, na Zamku, rozdział 2) (100 + 1 orc orc serca swipes) +2 siła
9) Elixir of Agility (rec na Engora, na Zamku, rozdział 2) (50 jaszczurki serca jedno wino) +2 Agility
10) Umysł Elixir (rec na Kronosa, w Yarik) (10 bramek Modliszka + 1 bagno trawy) +3 inteligencja
11) Eliksir ochrony przed upadkiem (pirat Samuel) (15 wings bloody hornet + weed) 1but. +10 Ochrona przed magicznym locie (zmniejsza obrażenia od upadków i potwory:. Troll, golem, kamień Dragon).
12), Mana Potion (rec na Konstantyna, rozdział trzeci) (25 + ognisty grzyb ciemny trawa) 3 mana
13) Elixir of Spirit (3 ognisty root) +2 mana
14) Pij niewyczerpane Mana (rec na Isgarota, rozdział trzeci) (5 slajdów żuchwy + rum) tymczasowo podwaja manę
15) drink Dragon - Embarla Firgasto (rec w salach Irdorata, w pokoju z ALH biuro 6-szy rozdział) (10 smoczych jaj + 1 + 1 czarny siarki pearl) +10 Siła \ władanie bronią (większa) i +2. inteligencja.
16) Balm Providence (2 +2 winogrona bagno trawa 1 AGN. Language jedna butelka. Rum) 1 butelka. +5 Do many, +1 wywiadu
17) Wine of Oblivion (2-tomowa edycja książek w Constantine, rozdział 1) (4 winogrona +2 +3 demon serce góral łąka) 1 butelka. +50 Życie
18) Lou Hammer (REC daje Snaf) 1but. +1 Mana, każdy 8 butelek. +1 Do many
19) Podwójny Młot Lou (rec w spiżarni Snaf) 1but. 5 life co 10 butelek. 5 życie
20) nowicjusz Zielony (rec w klatce piersiowej Fortuno) +3 mana
21) Przetwarzanie przepisu świadomości (obóz bandytów) tajne wyrzuty 2 krwawych linii wydobyć istotę leczenia many, papryka chili 1 butelki. + (100 * Rozdział) doświadczenie.





 

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mała ciekawostka, w SnC po oddaniu Zurisowi eliksiru Płomień Eligora można go od niego wykupić za 7k złota.

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytat: HellVard
Mała ciekawostka, w SnC po oddaniu Zurisowi eliksiru Płomień Eligora można go od niego wykupić za 7k złota.
w zwyklym reb tez
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Hmm wiece ze w tych bossach znajdujemy  smocze korzenie czy goblinie jagody, otóż to co tam będzie zależy od naszej postaci i tego co mamy aktualnie najwięcej domyślnie wojownik znajdzie przy tych bossach ( ludzkich bossach rzecz jasna ) zawsze smoczy korzeń, Łucznik zawsze znajdzie goblinie jagody natomiast mag zawsze znajdzie potka + 3 mana

W 2 rozdziale jak szukamy pierścienia który zgubił ulf idziemy tam gdzie są te spalone chaty i jaszczury z boku tego całego lasu i dochodzi pod płotek patrzymy na prawo i dosłownie 2 kroki przed nami jest szczaw następnie patrzymy na lewo i idziemy do oporu i miedzy drzewami mamy kolejny szczaw :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Szeryf1592

Szeryf1592

Użytkownicy
posty18
Propsy24
ProfesjaAnimator
  • Użytkownicy
Przy kręceniu rożna nad ogniskiem (jest na farmie Akila lub u Magów Wody na wykopaliskach) dostajemy 100+ EXP i mięso, które dodaje +1 do siły.

zloto111

zloto111

Użytkownicy
posty33
Propsy20
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Bonusy żywnościowe:
25 jabłek        +1 do siły
25 sera          +2 do HP
25 szynek      +5 do HP
25 chleba      +1 do HP
25 kiełbasek +3 do HP
50 piw            +2 do HP i +1 do many
35 win            +2 do HP i +1 do many
15 mleka        +5 do HP
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Wkradły ci się błedziki i braki

Mleko tez daje dodatkowo + 1 do wytrzymałości :P
Brakuje ci zupy żółwiowej jest napisane ze 3 dają + 1 do sily ale w rzeczywistości 5 zup daje +1 :P
Next Młoty Lou zwykły i podwójny pierwszy przygotowany daje +3 do many a drugi + 5 do hp i potem bonusy lecą co kolejne 7 i 9 odpowiedni dla zwykłego i podwójnego
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry