No to jeżeli chcesz dodać kasztelana do danego miejsca to tworzysz jednostkę
["kasztelan","Kasztelan","Kasztelan",tf_hero, scn_village_3|entry(7),reserved, fac_commoners,[itm_koszula_r_5,itm_spodnie_2],def_attrib|level(2),wp(20),knows_common,0x0000000be311104557146e479470b91400000000001d626b0000000000000000],
Zamiast village_3 wstawiasz scenę w której chcesz aby był ten twój kasztelan, entry to numer entry_pointsa na scenie gdzie się będzie znajdował. Możesz łatwo to sprawdzić wchodząc podczas gry z włączonym trybem edycji.
Tryb edycji włączasz przed włączeniem gry, w opcjach launchera. Podczas gry naciskasz Ctrl+E i alt+enter, potem szukasz strzałki na mapie która będzie odpowiadała twojej pozycji, w okienku po lewej będzie pisało który to entry point, wpiszesz go jednostce zamiast 7 z mojego przykładu.
Następnie musisz utworzyć dialog i dodać opcję dialogową która doda ci te jednostki.
Komenda dodająca jednostki wygląda tak:
(party_add_members, "p_main_party", "trp_swadian_knight", 10),
p_main_party- drużyna gracza, w końcu do niej dodajemy te jednostki
trp_swadian_knight- jaką jednostkę chcesz dodać
10- ile jednostek
Złoto zabierasz komendą:
(troop_remove_gold, "trp_player", 100),
trp_player- osoba której zabierasz, w tym wypadku to ty
100- ile złota jest zabrane
Dużo ci pomogłem, dialogu jednak za ciebie nie napisze, dialogi to jest to czego tworzenia w M&B nie lubię.