Changelog Returning Rebalance 2.1 patch 1.3 PL
Patch 1.3 Jest tylko w wersji PL i jest traktowany jako un-oficial i został stworzony amatorsko przez amatorów
Patch nie jest kompatybilny z poprzednimi zapisami stanu gry, nalezy rozpoczac gre od nowa. Osoby odpowiedzialne za patcha nie ponosza zadnej!! odpowiedzalnosci w przypadku nie zastosowania sie do zalecenia.
Wszystkie fix sa oparte tylko i wyłacznie o skrypty
Poprawki wproadzili Thompson i Tizgar
Skrypty udostepnił Ventrue
Efekt koncowy w postaci patcha z instalatorem - Ventrue
Changelog oraz Changelog Roboczy ( zawiera sciezki dostepu ) opracował Tizgar
Zarowno Thompson jak i Tizgar nie beda umieszczeni w creditsach itp. Sami nie wyrazili na to zgody.
<<<[ZMIANY]>>>
- Modifikacja poziomow trudnosci (Zmiany w ilosci zycia na start, potionach, goldzie i bonusach przyslugujacych na danych poziomach, ofc zmiany exp za walki tez)
- Drobne fixy w bronaich gildyjnych z wymogami siły ( Głownie bronie Paladynów z powodu npc-ów )
- Dodanie 8 nowych Broni ( Pełnoprawne bronie gildyjnie dla SS, nie 100% kopia broni ŁS )
- Dodanie Broni gildyjnych dla ss do sprzedarzy (Joru sprzedaje bronie 1H i 2H zaleznie od rozdziału 2-5)
- Zwiekszenie ilosci Stalowych pretów oferowanych przez Handlarzy rozdziały 1-5 (Erol,Fisk,Garett,Scatty,Bennet,Brian,Engor,GorNaBar,Hakon,Hasan,Khaled,Matteo)
- Dodano PAKIET Blizna Szakala <Bronie 1h znane z G1> (Do kupienia u Orlana od 1 rozdziału)
- Dodano Pierscien Oko Smoka przeciwienstwo Mestwa Innosa (Do kupienia u Benneta 4 rozdział)
- Mozliwosc Zdobycia w 1 rozdziale amuletu zwinnosc + 10 (Canthar Sprzedaje w 1 rozdziale)
- Dodano Ksiązke Sztuka Strzelnia z Kuszy (Do kupienia u Engora od 2 rozdzialu )
- Możliwość Ubicia Ashtara w 4 rozdziale (legalnie po prostu przestaje być immortal)
- Balans Uzbrojenia na nieumarłych ( poprawione działanie )
- Naprawa Szponu Beliara z Duszą ( teraz działa jak powinien co defakto klasyfikuje go rowna z nowa wersja Uriziela)
- Zmiany Bonusów od opiekunów (mag ma inne, wojownik ma inne)
- Dodanie do dropu Maski Śniącego (w postaci mieszka z Maska)
- Eliminacja buga z % w posługiwaniu się bronią ( bronie niemają już takowego bonusa)
- Poprawa Estetyczności w broniach ( wyświetlanie zasięgu w złym miejscu)
- Zmodyfikowana ochrona pancerzy ( różnice na poziomie max +/- 20 )
- Pancerze wymagają znacznie większych ilości danego atrybutu ( max nawet do 450-500 )
- Zmodyfikowane zbroje od opiekunów dla wojownika (stały się one najlepsze w grze zdobywamy ja w rozdziale 6 co niweluje jakiekolwiek przewagi na totalny end game)
- zbroja od kruka ( jako pancerz wbranca beliara + podkoksanie kruka )
- Podrasowanie Mieczy Nieumarłych ( Zarówno 1H jak i 2H )
- Zmieniona Arogancje Senstenzy ( teraz wymaga 100 sily i zadaje 135 dmg co oznacza ze jest najlepsza broń na Rozdział 1 )
- Zmieniono model klątwy azgalora ( miecz się ucinał w ziemi )
- Zmieniono Tex Ciezkiej Zbroi najemnika x5 ( Tizgara wkurwiał metal na dupie )
- Poziom Bardzo Łatwy otrzymał boosta w postaci 125% expa za walki ( Powód rownie chujowy co sama zmiana "bo snieg" )
- W koncu z fixowano Głos straznika ( powrot do 150 dmg, jednak runa dostepna od R4 )
- Poprawiona i u normalizowana regeneracja HP oraz Many ( Hp %, mana zależny od inta i kregu )
- Wyjebanie tylko i wyłącznie z Poziomu BŁ Wytrzymałości oraz Zatrucia ( antidotum zostało chuj wie po co )
- Normalizacja staminy ( Tyczy się wszystkich poziomów )
* Poprawiony regen staminy (1/3 na sec bez nauki z nauka 1/sec)
* Dwukrotne obniżenie zużycia staminy podczas walki,uzaleznione od posiadanej broni ( teraz nasz pasek starczy na nieco dłuższe i ciekawsze walki )
- Zmienione dzialanie Nordmasrkiego miecza ( Działa tylko na trupy, brak dmg na inne cele )
- Podrasowane bonusy za zostanie czeladnikiem ( z 2 do 5, z 10 do 15 )
- Wymagania na dołączanie dodane dla Strażnika i Maga ognia ( Strażnik 40 sila Mag ognia takie same jak dla pozostałych magów )
- Usuniecie wymogu 30% 2h na dołączenie do ss ( pozostałe wymogi zostały )
- SS dostaje swój najlepszy pancerz tak jak i reszta w Rozdziale 5 ( oficjalny wymóg to ubicie smoków co osiagamy w r4, no ale wiadomo )
- Zmiana eliksiru życia którego uczy constantino ( przestał wymagać szczawiu ale za to daje tylko + 5 hp )
- Poprawa kosturów ( kostur maga wody zamraza )
- Poprawa kosturów ( Kostur nekromanty unieruchamia )
- Halvorowe Fixy ( nie wkurwia sie na nas i przyjmuje wiekszą ilsoc fantów dzienie )
- Fix uciekajacych stworów
- Nauka regeneracji życia wymaga 200 siły lub 200 zrecznosci zamiast 3 kręgu, wytrzymałości tez, regen many bez zmian ( warunek, wybiera to czego mamy w danej chwili 200 )
- Zmienione Hełmy na gildyjne i podrasowano staty ( każda gildia ma swój własny hełm nawet mag czy łucznik )
- Premie do statystyk do hełmów gildyjnych
- Pasy z bonem gildyjnym ( ŁS paladyn SS )
- Modyfikacja Gniewów ( inny model + zmiany zasięg i dmg zasadniczo napisane od nowa )
- Zapełniona Luka w Rozdziale 1 z broniami 2H ( Bron do kupienia u Nigiela od R1 )
- Modyfikacja unikalnego bonusa dla ŁS od sagitty przysługującego na R4 ( teraz ma 2 Smocze krozenie )
- Zmiany w dialogu z Onarem teraz dokładnie wiadomo co mamy zrobić w sprawie questa z maria i elena
- EsterEgg ( a nawet 2 gotowe i pierdyliard pomniejszych )
- Poprawiono zasięg na broniach z błędnym zasięgiem ( Przykładowo nomad ma wpisany 70 a model ma 100 )
- Drobne fixy w broniach melle/range ( wymuszone przez balans aby były uzyteczne, oraz likwidacja siła wieksza niz dmg )
- Wersja 1H Władcy Smoków ( Dotyk Smoka, sposób zdobycia ten sam )
- Zmiany u handlarzy sagita i nigiel (Płytki, róg smoczego zebacza i poty na stamine )
- Zbroja pana cienia ( Neutralna na zycie )
- Zmiany u handlarzy ( Kwaracyt,Siarka,Smoła,Woda Swiecona itp,itd, waidomo chodzi oto ze maja tego wiecej w ofercie )
- Anty-smokowy Pierscień ( Dostepny od R4 u matteo jesli jestesmy w gildi kupców )
- Dobalansowywanie Łucznika - Pliki ponizej
* Dodano pancerze pod zręczności możliwe do zdobycia w odpowiednich rozdziałach ( Pełzacz - Mysliwy <R1>, Łowca Orków - Dolina cienia <R2>, Zabojcy - Asmal <R5> )
* Dodano Łuk i Kusza z gatunku R6, Gniew Aryna i Cien Feniksa, wiem kurwa oryginalne nazwy ( Ofc do zdobycia z Smoka Ozywienca )
* Lepszy wybór broni 1h pod zręczności, ogólnie dodano kilka egzemplarzy ( R1 Jora R2 Canthar R3 Hakon )
* Dystansowe odpowiedniki Gniewów ( Ta poraz kolejny twórcy nie przewidzieli ze ktoś może grac łucznikiem/kusznikiem, do zdobycia po zabicu Terinaksa )
* Uzupelnienia rozdziałowe łuków ( R1-R5 u bospera i Khaleda )
- Poszukiwacze to koksy ( Maja lepsze staty oraz co rozdział maja nowe lepsze zaklęcia których używają. lecz przestali przyzywać )
- Smoki to koksy ( Lepszy dmg, resisty i wiecej HP, wszystkie 8 )
- Podrasowanie demonów ( maja lepsze staty i lepsze czary co rozdział )
- Ulepszone wersje kostórów ( Do kupna w R4 )
- Bossy dające Pn podrasowane ( 3-4 razy bardziej niż teraz )
- Bonusy z Profesji ( Jak W SnC 5 mieczy wykuty + 1 do siły, 10 udanych kradziezy kieszonkowy + zrecznosc, 10 potków zrobionych z alchemi + 1 mana, kazda nowa runa + 1 do inta ) < Wartość są prowizoryczne abyście wiedzieli o co dokładniej z tym biega >
- Hp co lvl ( +5, Tylko na BŁ )
- Zmiany w mieczach gildyjnych paladynów ( Nowe wałsne gdyz npc posidaja te same co gracz otrzymuje od harada, sposób zdobycia dalej ten sam )
- Balans Magi spelle zostały podrasowane względem dmg a resistów przecinków aby wyrównac różnice miedzy efekt podpalenia ( chodzi o poczatkowa faze gry ale kazdy spell przeszedł zmiany )
- Wymóg many na szaty ( max do 800 )
- Bronie magiczne ( Efekt bryły lodu 1h i 2h do pozykanai z inubisa i khadara )
- Podrasowywanie panów cienia trzeba bo to oni maja bronie magiczne )
- Nowy balans potworów ( oprucz tego co juz jest podrasowane czyli boosy dajace pn, kruk , smoki, demony, poszukiwacze panowie cienia, to ogolnie potwory zostaja podpisane pod dany rozdział )
- Unikatowe Bronie Panów Cienia ( dla tych co nie beda mieli magicznych broni )
- Amulet + 10 siła i zrecznosc do kupna ( R2 od nigiela )