1. Do zostania magiem jest w sumie tak samo jak wszystkim. Później też podobnie do nekro, ogólnie zły nie jest, bo prawie nic nie jest odporne na jego czary.
2. Jako Nekro można na legalu wejść do Wieży Nergala i przeczytać Necronomicon z tej wieży przy ognistych jaszczurach. Ogólnie Mag Wody praktycznie nie ma questów pobocznych takich jak u Nekro czy w Bractwie.
3. Inne przepisy misktur, inaczej lecą itemy. Jest możliwość zdobycia bardzo dobrych itemów już w 2-4 rozdziale, gdzie na 1.3.1 dało się to zrobić w 6.
4. Nie biorę papierka. Wchodzę mówiąc, że mam zioła dla Constantino, defacto najwięcej expa. Później Canthar i tak zaczepia. Zwykle go zabijam w queście dla zabójców, a później po jego śmierci wsypuję go u Andre i zgarniam nagrodę + expa i broń u Sary.
5. Nie ma miejsca na hybrydy na rzeźniku. Czysto w jedną cechę. W inne można sobie pakować z samych bonusów, nie marnować PN.
6. Tak. Dodatkowo żeby zostać nowicjuszem Wody musisz zebrać ornamenty, zabić Dextera i wsypać Fernando (wsypujemy po queście z Gallahadem żeby nie było problemów).