Mam trzy pytania odnośnie gry Slash'n'craft:
Mianowicie czy uzyskam taki sam lub podobny efekt jak przy Rebalnce jeśli chodzi o punkty Siłi, broń 1H itp. że mogę osiągnąć w większości atrybuty na maxa, bo na Slash'n'craft ( chodzi głównie o to czy ten tryb jest mln razy trudniejszy od Rebalance ) punkty przychodzą za zabijanie potworów, kradzieży i czegoś tam jeszcze i boję się, że będzie ich za mało, aby komfortowo grać, bo nie mam zamiaru grać dalej jeśli w przyszłości będę mieć problem z zabiciem jednego głupiego orka czy nieumarłego.
Mam zamiar grać Magiem, ale jeszcze się nie zdecydowałem mógłby mi ktoś powiedzieć jakie są zalety i wady Maga Wody i Guru? Który z nich lepszy i czy będzie można nimi grać na Slash'n'craft komfortowo?
Skoro punkty otrzymujemy za zabijanie i nie można się nigdzie ich nauczyć ( sił/zrę ) itp. to nie muszę czekać jak w Rebalnce do 90 sił/zrę, żeby pić i czytać tabliczki , które zwiększają atrybuty naszej postaci tylko mogę je bezproblemowo od razu marnować?