Coil to wstęga i tak się bron nazywa

Masz kwazi ten sam problem ze jesteś na przedziale siły 150-180 i zasadniczo niema dobrego 2h na ten przedział który byłby lepszy od 1h

tu powinna wejść smocza zguba co poruszyłem juz w innym temacie aby ja poprawić

Bajer polega na tym ze w momencie zdobywania tych broni poza mieczem asasyna masz dostęp już do szponu lub urka

BCS
1. Nie robią nic
2. 8 to max to i tak sie w chuj opłaca

3. No bije i podpala nie
- Wartość bazowa + twoja inteligencja ( bazowa wartość dla 1h to 30 dla 2h to 60 chyba nie pamiętam jak to opisałem ale jest to w spisie broni )
- Skill w 1h i 2h to dalej jest bron ido walki nie ważne czy magiczna czy nie

- Int oraz to czy przebijesz się przez wartość obrony aby zainicjować podpalenie na niego ma wpływ int na wartość uderzenie już nie to jest w sumie największa wada maga ognia

- Szczescie i to jak bardzo gra cie nie lubi

Pozwole sobie wyjaśnic to kwestie ze int nie wypływa na base dmg ognia
X ma 30 ochrony przed magia a my mamy 150 inta i walimy w niego ognistym pociskiem który ma 25 dmg + nasz int czyli 175 spokojnie powinien dostać 145 a tu na ekranie widzimy zonk i nie dostaje nic a no bo int w przypadku spellli ognia wplywa na efekt podpalenia

a zeby podpalenie sie zainicjowało base dmg czaru musi chwycić cel zadać 1 obrażeń wtedy juz int współgra z podpaleniem

Mag ognia wydaje się mocny ale ta zasada została zaiplemetowana aby zrekompensowac innym magom bram efektu spalania

I na koniec moje pytanie mogę w 2 rozdziale luzem zdobyć gniew demona 1h (135/195) jest w zatopionej wieży xardupy ale potrzebuje jakiegoś klucza czy coś czy on se leży luzem czy w skrzyni na wytrychy mogę tam wparować i bez walki go gwizdnąć czy muszę powalczyć żeby zyskać czas na otwarcie skrzynki
