Pytania odnośnie zadań i rozgrywki 4116739 14149

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 4116739

Odpowiedzi 14149

mateuszzxcv

mateuszzxcv

Użytkownicy
posty483
Propsy58
  • Użytkownicy
No to skoro strzały mniej "bolą" przeciwników to ciosy mieczem też odbierają mniej hp, mam rację? Ja Paladynem dopiero w 4 rozdziale osiągnąłem 100% walki 1h i to na bugach i to samo z 2h (w obu przypadkach mowimy o jakims 20%) siły ledwie 200 tak żeby założyć Uriziela. Ale co sie okazało, że zbroja Rycerza przerobiona na full nic nie dawała bo 4 Orków mnie rozwalało. Już sama wytrzymałość mnie wykańczała i tak na poczatku 5 rozdziału dałem sobie spokuj bo to była droga przez mękę. Byłem przekonany że tu różnica miedzy 1h a 2h jest taka sama jak w NK i to był błąd bo zmarnowałem mnustwo PN. Gdyby zrobic coś takiego jak w Mrocznych Tajemnicach ze po osiągnięciu 100% w 2h trzymamy miecz w jednej ręce to walka w zwarciu ma sens. A najwiekszy debilizm to ta cała wytrzymałość. Tam jak Orkowie mnie nie zabili to sam sie wykańczałem gdzie teraz z 23 wytrzymałości nie mam zadnych problemów. Mod sam w sobie nie jest trudny, to wszystko wina zlego balansu który w MT był wspaniały, a przeszedłem go na Normalnym wlasnie takim Wojownikiem
 

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
Cytat: mateuszzxcv
No to skoro strzały mniej "bolą" przeciwników to ciosy mieczem też odbierają mniej hp, mam rację? Ja Paladynem dopiero w 4 rozdziale osiągnąłem 100% walki 1h i to na bugach i to samo z 2h (w obu przypadkach mowimy o jakims 20%) siły ledwie 200 tak żeby założyć Uriziela. Ale co sie okazało, że zbroja Rycerza przerobiona na full nic nie dawała bo 4 Orków mnie rozwalało. Już sama wytrzymałość mnie wykańczała i tak na poczatku 5 rozdziału dałem sobie spokuj bo to była droga przez mękę. Byłem przekonany że tu różnica miedzy 1h a 2h jest taka sama jak w NK i to był błąd bo zmarnowałem mnustwo PN. Gdyby zrobic coś takiego jak w Mrocznych Tajemnicach ze po osiągnięciu 100% w 2h trzymamy miecz w jednej ręce to walka w zwarciu ma sens. A najwiekszy debilizm to ta cała wytrzymałość. Tam jak Orkowie mnie nie zabili to sam sie wykańczałem gdzie teraz z 23 wytrzymałości nie mam zadnych problemów. Mod sam w sobie nie jest trudny, to wszystko wina zlego balansu który w MT był wspaniały, a przeszedłem go na Normalnym wlasnie takim Wojownikiem
W MT balance gry był wspaniały? Polecam więc tam zagrać na trudnym poziomie :) Niemal 0 przyjemności gry pod koniec.
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

mateuszzxcv

mateuszzxcv

Użytkownicy
posty483
Propsy58
  • Użytkownicy
Tam z tego co pamiętam były 3 poziomy:
1. Łatwy-czyli normalny G1
2. Normalny-czyli trudniejszy niż G1
3. Trudny-dla hardcorów:)
A tak z innej beczki. Myślał ktoś o "połączeniu" fabuły G1 i G2 w jedna grę? Było by to realne? W sensie ze wywalic GD z G2 a wstawic CALE GD z G1
 

kwazi231

kwazi231

Użytkownicy
posty305
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Przecież Trutnie były w normalnym NK i też wybuchały przy ubiciu, chyba żę o coć innego ci chodzi.
Opłaca się w tym modzie grać łucznikiem, i ładować wszystko w zręczność? Jest jakiś specjalny "build" na archera  w Returning?

No tak ale nie truły... ich wybuchy były słabe i mi to różnicy nie robiło a teraz otrują i 100 golda na miksturke idzie się rypać
 

VergilSparda

VergilSparda

Użytkownicy
posty239
Propsy50
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Można więc porównać poziomy trudności - ty na łatwym mając łuk zadający 180 dmg oraz mając 200 ręczności zabijasz trolla na 7 hitów, ja grając na średnim poziomie trudności mając obecnie 233 zręczności oraz ten sam łuk co ty zabijam trolla na 22 hity :) Jeżeli taka różnica występuje również między średnim a wysokim poziomem trudności to wtedy gra łucznikiem nie będzie przyjemnością a katorgą.
Miałem ochotę zagrać łucznikiem na rzeźniku, ale widzę że to nie ma najmniejszego sensu.
Chyba będę skazany na maga ognia, to podpalenie nieźle dupe ratuje na początku.
 

TheMrFalwack

TheMrFalwack

Użytkownicy
posty246
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam pytanie odnośnie nekromantów. Czy nekromanta ma możliwość nauczenia się runy "Kula Ognia"? Bo ta magia nekromantów z 2 kręgu jakoś najlepsza nie jest, a Gallahad nie uczy mnie kuli ognia.
 

MagnuMr1p

MagnuMr1p

Użytkownicy
posty43
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Spokojne, wszystko w swoim czasie. Nekromanta  później będzie miał runy.... zresztą sam zobaczysz, nie pożałujesz. Noi jak wszystkie misje dla opiekunów zrobisz, będziesz miał możliwość dołączenia do drogi ognia. Wtedy będziesz mógł się uczyć wszystkich kręgów tej magii. Innej nie ma mozliwosci.

Ja za to chciałbym wznowić bardzo dobre pytanie kolegi z forum:
Czy te zbroje można zdobyć bez kodów a jeśli tak to jak gdzie i kiedy ? :P- Pancerz magnata (105/105/90/10/10)- Pancerz gomeza (110/110/90/10/10)- Pancerz Rycerza Smierci (180/180/130/50/25) Pancerz wojownika cienia - Pancerz Lorda smierci (200/200/150/70/35) Pancerz Pana cienia - Lekki Pancerz z Rudy (220/220/190/80/90/90) Ogolnie Pancerz z rudy jedyn z nielicznych ma ochrony przed fly dmg - Pancerz Ciemności z Rudy (210/210/170/100/110/110) - Widmowy Pancerz wojenny (130/130/120/70/70)- Pancerz upadłego rycerza (140/140/100/30/40)- Starozytny Pancerz (150/150/90/40/40)- Pancerz Upadłego Paladyna (160/160/120/45/50)- Demoniczny Pancerz (160/160/100/50/60)PS: jezeli sa dostepne tylko na kodach, moglibyście je podac? Jestem bardzo ciekaw jak wyglądają.
 

Murabin

Murabin

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
Panowie mam kilka pytań:
1.      Jaką broń dobrze by było zabrać na tego golema co strzeże młota terakota?
2.      Czy te pełzacze wojownicy są bardziej podatni na np. broń obuchową niż na miecze?
3.      Jakie jedzenie zwiększa punkty życia lub wytrzymałości (ile dają i ile trzeba tego zjeść). Zauważyłem że jagody dają 10 życia jak ich dużo zjesz, ale może z nich da się w późniejszym czasem eliksiry
robić?
4.      Czy opłaca się pakować punkty w życie czy z same bonusy wystarczą?
Jeśli ktoś by miał chęć odpowiedzieć był bym wdzięczny.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
1. Obuchowa dobra masz w Jarku ale to odpada bo pewnie chcesz być tym pseduo świrem wiec musisz się posiłkować czymś co znajdziesz w 1 rozdziale :P
Ale najlepsza metoda to zaklęcia oparte o błyskawice :P 2x grom i dobitka z małej błyskawicy załatwia sprawę.
2. Bronia obuchowa to już w ogule im nic nie zrobisz :P ogólnie dobry dmg w nich wchodzi gdy posiadasz bron z około 130+ dmg
3. Masz listę w ciekawostkach tak od 2 rozdziału masz recke na potka z jagód dużo efektywniejszy
4. Nie pz i wytrzymałość nie wymagają od ciebie pakowania w to pn



Ze co proszę 5 rozdział i 35 poziom lol ja mam 2 i mam 30 :P a nie byłem tak na poważnie w gd i w sumie jeszcze mi kilka trupków i jaszczurów zostało do wyczyszczenia jarka i khorinis ( wy poważnie sobie lubicie tak utrudniać grę to jest return mod który nieżalenie od poziomu jest w chuj trudny wiec tylko granie na 100% przynosi sens inaczej to macie sami dodatkowe bonusy trudnosci - ja osobiście nawet za scierwojadem pol mapy się uganiam a co 34 expa to tez exp :P akrobatyka pozwala ich wyprzedzić i zabić )

Ze wojownik ma przesrane przepraszam ale wojownik ma ze 100 razy łatwiej od łucznika jeśli znamy mechanikę walki co niezmiernie pomaga ilość wytrzymałość równa sie hp + wytrzymałość dzieki temu przedłużamy sztucznie walkę :P zresztą ostatnio osiągnąłem 60% w 1h przez tabliczki mam nocnego lowce i idę na szkielety zrobiłem se poty na wytrzymałość i dobiłem do 40 no i teraz to no problem machnę se kilka razy podcięciem i szkielet bum cyk dead, czyszczenie orkow z przełęczy to banał leci 4 i bum cyk padna a mi jeszcze 50% paska wytrzymałości zostało :P ofc czasem padnę bo crit cos się nie wejdą ale jednak przy 60% bardzo często włażą machnę inno 3 razy i ork pada :P

Po zdobyciu odpowiedniego equ i dobrym rozwoju postaci niema żadnego problemu dla woja na każdy rozdział po 1 rozdziale nie moglem pokonać tylko szkieletów i ognistych jaszczurów teraz kończę drugi i zasadniczo solo to z kazdym dam rade w grupie to tylko raczej spam orkowych fireballi może mnie szybko sprowadzić do parteru albo tłum szkieletów :P ale na otwartej przestrzeni lajtowo mogę brać grupkę smoczych zębaczy czy wargów z orkowymi psami i kontrolować ich warg pada mi na hita orkowie pies na 2, zębacz na 2.5 ofc w critach a te przy 60% często wchodzą

Mógłbym tu esej jebnąć ale na boga po co i gdzie wojownik ma trudno ma dość łatwo o ile gracz zna mechanikę walki co pozawala mu ignorować hp i używać ta wartość jako dodatkowa wytrzymałość :P

Nie twierdze ze wytrzymałość nie jest uciążliwa bo jest ale można to podkręcić na korzyść dla siebie ofc gdyby nie ona to bym luzem i w 1 rozdziale kryptę inuba robił
Ale to ze wojownika ma gorzej a łucznik łatwiej to jest jedna wielka nieprawda :P

Jak kogos uraziłem to sry ale to wymagało innego pkt widzenia
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Kartograf

Kartograf

Użytkownicy
Nie
posty159
Propsy13
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Nie
Magnu, pisałem tylko zbroje z Rudy można mieć, reszta to zbroje upadłych paladynów.
Nie wiem co do zbr Magnata/Gomeza :D
 
"Jak tatuś zrobi dzióbek to nie ma chuja we wsi!"

zloto111

zloto111

Użytkownicy
posty33
Propsy20
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Odnośnie pytania o punkty życia i bonusy do tychże:
* 500 - kompoty z dzikich i polnych jagód (25 jagód = 2 napoje po +10 HP)
* 205 - tabliczki
* 100 - książka "Doktryna bogów", Tom 1,2,3
* 200 - book of the Ancients
* 100 - Książka w starej wieży Ksardasa
* 6 - piwo Koragona (x2)
* 75 - Darowizna dla maga ognia Darona
= ponad 1100 punktów życia z bonusów.

Moje pytanie:
1. Czy Vatras jest nam do czegoś konieczny po naprawieniu oka Innosa?
2. Czy mogę na Irdorath płynąć bez Vatrasa? (Zawsze go zabierałem... odruchowo).

Pytam albowiem chciałbym wyrżnąć obóz bandytów w III rozdziale zanim zrobią to orkowie (szkoda expa), zaś już przed tym  Vatras mi coś marudzi, że morduję niewinnych (Bilgot i Ci dwaj kopacze z jaskini z topielcami).
 

mateuszzxcv

mateuszzxcv

Użytkownicy
posty483
Propsy58
  • Użytkownicy
Spoko Tizgar :) masz rację na wszystko należy spojrzeć z różnych perspektyw. Ja po prostu opisalem mojego Paladyna i w porównaniu do Maga-Łucznika, którym gram obecnie, był porażką. Może jak skończę grę spróbuję jeszcze raz postacią walczącą w zwarciu bo Paladyn bez magii wygląda jak ślepy i kulawy pies...
Ten mod to fajna sprawa ale mało tych zadań dodatkowych, mam na mysli Starą Kopalnie, Kopalnie Złota, Wolną Kopalnie, Cmentarzysko Orków czy Były Obóz Na Bagnie lub Świątynia Śniacego. Wszedzie tak na dobrą sprawe idziemy raz przez całą grę i można to zrobić już w II rozdziale
 

TheMrFalwack

TheMrFalwack

Użytkownicy
posty246
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Spokojne, wszystko w swoim czasie. Nekromanta  później będzie miał runy.... zresztą sam zobaczysz, nie pożałujesz. Noi jak wszystkie misje dla opiekunów zrobisz, będziesz miał możliwość dołączenia do drogi ognia. Wtedy będziesz mógł się uczyć wszystkich kręgów tej magii. Innej nie ma mozliwosci. 
No to mam do 4 rozdziału cisnąć z runą Strzału ciemności czy jakoś tak? Co wymaga 15 many a zadaje 45 obrażeń? 
 

MagnuMr1p

MagnuMr1p

Użytkownicy
posty43
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 Co rozdzial masz nowy krąg i lepsze czary. Do tego dochodzi co bardzo dobry kostur, a moc zaklec zależy tez od inteligencji. Im wiecej, tym mocniejsze zaklecia.
 

zloto111

zloto111

Użytkownicy
posty33
Propsy20
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No to mam do 4 rozdziału cisnąć z runą Strzału ciemności czy jakoś tak? Co wymaga 15 many a zadaje 45 obrażeń?

Ja kończę III rozdział i nie zrobiłem żadnej innej runy, w ramach oszczędności PN, albowiem moim zdaniem nie opłaca się... Podniosłem inteligencję (język demonów i książki z górnego pięterka wiezy Xardasa, wytwarzanie strzał, ostrzenie mieczy itd.) i walkę 2h kosturem (do 44). Z bonusów z tytułu walki doszło mi do 49%. Zainwestować planuję dopiero w Szał Beliara (IV krąg). Wolne PN chcę spożytkować na broń 2h do 64%, a potem tabliczki.

Mając 60 inteligencji (II rozdział), zadajesz ciosem krytycznym 60+60 obrażeń od magii, na którą wrogowie zazwyczaj nie są szczególnie odporni :)


Panowie mam kilka pytań:
2.      Czy te pełzacze wojownicy są bardziej podatni na np. broń obuchową niż na miecze?

Statystyki odporności pełzacza wojownika:
   protection[PROT_BLUNT] = 230;
   protection[PROT_EDGE] = 200;
   protection[PROT_POINT] = 300;
   protection[PROT_FIRE] = 40;
   protection[PROT_FLY] = 50;
   protection[PROT_MAGIC] = 20;
Czyli lepiej odłożyć miecz i zaatakować magią bądź ogniem :D
 

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
Cytat: zloto111
Cytat: TheMrFalwack w Dzisiaj o 18:21No to mam do 4 rozdziału cisnąć z runą Strzału ciemności czy jakoś tak? Co wymaga 15 many a zadaje 45 obrażeń?
Ja kończę III rozdział i nie zrobiłem żadnej innej runy, w ramach oszczędności PN, albowiem moim zdaniem nie opłaca się... Podniosłem inteligencję (język demonów i książki z górnego pięterka wiezy Xardasa, wytwarzanie strzał, ostrzenie mieczy itd.) i walkę 2h kosturem (do 44). Z bonusów z tytułu walki doszło mi do 49%. Zainwestować planuję dopiero w Szał Beliara (IV krąg). Wolne PN chcę spożytkować na broń 2h do 64%, a potem tabliczki.

Mając 60 inteligencji (II rozdział), zadajesz ciosem krytycznym 60+60 obrażeń od magii, na którą wrogowie zazwyczaj nie są szczególnie odporni


Cytat: Murabin w Dzisiaj o 15:33Panowie mam kilka pytań:
2.      Czy te pełzacze wojownicy są bardziej podatni na np. broń obuchową niż na miecze?
Statystyki odporności pełzacza wojownika:
   protection[PROT_BLUNT] = 230;
   protection[PROT_EDGE] = 200;
   protection[PROT_POINT] = 300;
   protection[PROT_FIRE] = 40;
   protection[PROT_FLY] = 50;
   protection[PROT_MAGIC] = 20;
Czyli lepiej odłożyć miecz i zaatakować magią bądź ogniem
Ile punktów hp ma pełzacz wojownik?
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
400 bodajże magia na niego odpada gdyż efekt spopielenia nic mu nie robi jego nawet deszcz ognia z 70 intem nie zabije :P
Najlepsza metoda to bron z ponad 130 obrażeniami  sieczna i przyciśnięcie go do ścian i spam prawo lewo dopóki nie skończy się nam hp i wytrzymałości gdyż przycistniety do ściany itp nie atakuje nas :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

BCS

BCS

Użytkownicy
posty57
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
to wszystko wina zlego balansu który w MT był wspaniały



--------------------------------------------------

Tak ogólnie, to macie jakieś proste, podstawowe wskazówki, dla osoby, która gra pierwszy raz w Returning (jestem hardcorem, gram na normalu)? Znaczy się, nie chcę być prowadzony za rękę, po prostu nie chcę zrobić jakiegoś debilizmu z postacią/zadaniem i być zmuszonym zaczynać grać od początku, np. żeby za wcześnie nie brać tabliczek, czy innych bonusów do statów, czy nie zbugować zadania, na co uważać? :D
 

zloto111

zloto111

Użytkownicy
posty33
Propsy20
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Hm... MinecrawlerWarrior ma zapisane attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 750.


Z kolei zwykły pełzacz, czyli ma 400HP i niżej wymienione odporności:
   protection[PROT_BLUNT] = 120;
   protection[PROT_EDGE] = 120;
   protection[PROT_POINT] = 150;
   protection[PROT_FIRE] = 20;
   protection[PROT_FLY] = 20;
   protection[PROT_MAGIC] = 10;

Jeśli coś pomyliłem to proszę o korektę tych bardziej obeznanych w skryptach... ja czytanie skryptów, trenuję dopiero od 1,5h :D




Tak ogólnie, to macie jakieś proste, podstawowe wskazówki, dla osoby, która gra pierwszy raz w Returning (jestem hardcorem, gram na normalu)? Znaczy się, nie chcę być prowadzony za rękę, po prostu nie chcę zrobić jakiegoś debilizmu z postacią/zadaniem i być zmuszonym zaczynać grać od początku, np. żeby za wcześnie nie brać tabliczek, czy innych bonusów do statów, czy nie zbugować zadania, na co uważać? :D

*Jeśli siła i zręczność to Twoje główne atrybuty, to ucz się ich do 94, a potem bonusy (tabliczki, mikstury,...).
*Wytrzymałość i HP (raczej) wystarczą z bonusów i warto z nich korzystać na bieżąco, to ułatwia grę.
 

TheMrFalwack

TheMrFalwack

Użytkownicy
posty246
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Mając 60 inteligencji (II rozdział), zadajesz ciosem krytycznym 60+60 obrażeń od magii, na którą wrogowie zazwyczaj nie są szczególnie odporni
Tym kosturem, czy zaklęciami? Bo inteligencji mam więcej niż 60, mam 88 ;d
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry