Kiedy Barem daje zadanie związane z bossem-Dzikiem? Pancerz mu przyniosłem i nie mam zadania, gdzie mogę mu udowodnić, że jestem "dobrym myśliwym".
Musisz czekać do 2 rozdziału, dopiero wtedy Barem da ci to zadanie
Czy później są jakieś związane zadania z Kreolem? Lepiej go zabić, czy się uczyć u niego?
To zależy w jaką wersję grasz, jeżeli np. w slash'n'craft to jak zabijesz kreola to on nie ma w ogóle księgi, nie dostajesz PN za jego zabicie + 100-300 doświadczeń za niego tylko. Tym razem żeby nauczyć się u niego języka langa(dobrze chyba trafiłem) to trzeba mieć 20 PN i 4000 jeśli się nie mylę
Dzieki.
na razie slash'n'craft odpuszczam sobie gram w ReBelance v2.1. No to raczej go zabije, chyba, ze na pozniejszym etapie na jezykow demonow nie bedzie mi szkoda 20PN.
Masz dla mnie, lub ktokolwiek doświadczony jakieś rady co do rozwoju postaci? Założony mam pierścien +20hp, pierścien +3siły, amulet 10siły ( i czasami na zmiane 40hp sobie zmieniam). Póki co noszę Lekką kuszę (?) 50 sily i 25 zrecznosci bodajze, lub łuk, ktory potrzebuje 35zrecznosci, w zaleznosci kiedy belty/strzaly sie koncza heh. Nosze pancerz mistrza mordercow (na screenie przypadkowo pancerz mysliwych zalozony jest) i piracki kordelas. Do jakiej gildii dołączyć? Myślałem coś o magach wody, czy nekromancie, na poczatku gry, ale nie zgadzają się z obecną filozofią prowadzenia postaci :(. Pewnie najbardziej najemnik/łowca odpowiadałby, ale kolejny raz nie chce mi się nim przechodzić, bo 3 lub 4 razy pod rzad NK przechodzilem łowcą.. Iść w jednoręczną i łuki czy dwuręczną i kusze? Czy w ogóle jakaś inna kombinacja? Ogladalem bodajze Warda filmy na yt, to był jakiś miecz do wyboru, że 1H był git, zadawalem bdb obrazenia, a 2H beznadziejny byl.. Jest jakiś spis broni/run do the returning (wiem, jakie bronie byly w podstawce i nk, i ze cos sie zmienialo, zeby hejtu nie bylo), i jest określone ile dmg zadaja?
