Wspolczuje wszystkim, ktorzy grali nekromanta. Masakra, gralem tak, zeby jak najszybciej dojsc do 4 rozdzialu (caly 1 rozdzial chyba tylko full zaliczony, reszta, aby jak najszybciej jakos przejsc) dopiero dostalo sie w miare rune, z ktora mozna grac. Strzala ciemnosci czy jak to sie nazywalo jest beznadziejna, ale niestety trzeba ją mieć, by jakims czarem w ogole rzucac. Szkielety Gobliny na tym etapie gry tez sa w sumie w porzadku, jak +10 karmy u Beliara sie ma. Kradziez energii tez dobry czar szkoda, ze jest tylko do walki z ludzmi, ale pomaga. Roj owadow? Wiekszego gowna za przeproszeniem nie widzialem, albo nie wiem na kogo wykorzystywac. Czlowiek zadowolny rozpoczyna 3 rozdzial uczy sie tej runy, z nadzieja, ze chociaz ona cos pomoze w walce, ale nichuja. Zadawala 1/40 bodajze paska zycia. Po rzuczeniu okolo 40 takich czarow (kazdy po bodajze 30many) dopiero dalo sie ubic warga, a ta strzala z 1 rozdzialu dalo sie ubic po 3 strzalach (chociaz i tak beznadziejne jest) Zombie sa silne, ale co z tego jak w danym rozdziale jest okreslona maksymalna ilosc przywolan. Szal Beliara super czar, w koncu mozna zabrac sie za misje opiekunow, wybicie GD bez smokow, zdobycie uriziela, i inne watki poboczne. Podsumowujac przenigdy nim nie grajcie chyba, ze tylko dla zabawy na poziomie latwym czy banalnym.. jeszcze ten je*any kostur, ktory tak jak u maga wody nic nie daje.. poki co SŚ jest najlepsza postacia w tej grze, przetestowac jeszcze maga ognia bede musial. MW pewnie bedzie ch*jowo, a Guru lucznika nie ma sensu testowac
A wlasnie klucz do skrzyni w zatopionej wiezy Xardasa nekromanta dostaje na pewno w 3 rozdziale, ciekawo czy cos tam w ogole fajnego sie znajduje..