Podążający Face Helper - zmodyfikowanie skryptu 3340 11

O temacie

Autor damian0507

Zaczęty 4.07.2013 roku

Wyświetleń 3340

Odpowiedzi 11

damian0507

damian0507

Użytkownicy
posty20
  • Użytkownicy
Witam. Otóż mam zmodyfikowanego face helpera, wszystko działa świetnie, podąża jeśli mu sie wyda polecenie.
Problem tkwi w tym że na ten face helper cały czas biegnie za grazem, chciałbym żeby dla lepszego efektu gdy ja (jako bohater) będę szedł, to face helper też zacznie iść.

Czy dałbo się się zrobić takie coś?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Da sie. Z ikarusem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

damian0507

damian0507

Użytkownicy
posty20
  • Użytkownicy
A ten ikarus jest pod G2NK? Bo jak na razie tylko G1 widzę.
//edit. Chyba znalazłem, tylko nie wiem czy to to: http://themodders.org/index.php?/topic/16580-inicjowanie-pakietow-skryptowych/
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Tak, to to. Jednak uważaj, Ikarus to wyższa szkoła jazdy, jeśli nie rozumiesz b.dobrze skryptów z Gothic, z nim nie dasz sobie rady.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nie lepiej użyć wyzwalacza, który by sprawdzał, czy NPC biegnie?

damian0507

damian0507

Użytkownicy
posty20
  • Użytkownicy
Właśnie widzę, trochę to skomplikowane, chyba dam sobie na razie spokój z ikarusem.
A nie dało by się w inny sposób tego wykonać na oryginalnych skryptach?

//edit. Mogę tu uzyskać trochę więcej informacji na temat tego wyzwalacza?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Tick_tock, jest tutorial, problemem z nim jest to ze jest większym obciążeniem niż zrobienie tego ikarusem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Najprostszy sposób to stworzenie nowej rutyny.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

damian0507

damian0507

Użytkownicy
posty20
  • Użytkownicy
Cytuj
problemem z nim jest to ze jest większym obciążeniem niż zrobienie tego ikarusem.
Mocno to obciąży Gothica? Bo chcę by było w miarę wydajnie przy korzystaniu z FRAPSA?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Jeden mały wyzwalacz nie będzie obciążał.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

damian0507

damian0507

Użytkownicy
posty20
  • Użytkownicy
To może bym was jeszcze prosił o pomoc ze zrobieniem tego.
Niestety jestem na bardzo, bardzo niskim poziomie modowania i się uczę dopiero. Jakich kodów będę musiał użyć?

Logicznie myśląc to by wyglądało tak: Jeśli biegnę, on biegnie. Jeśli idę on idzie.
Tylko jak to zapisać jako kod..
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Rutyną to chyba tak ciężko trochę bo i tak byś musiał sprawdzać czy my idziemy, czy nie można tego zrobić jakoś nowymym perceptionem i zsem ?

O ile to jakoś wykonalne :X Bo nie wydaje mi się że trzeba koniecznie z tick tocka czy ikarusa korzystać.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry