Gra o Tron - Mod na podstawie sagi Pieśni Lodu i Ognia - Świata stworzonego przez znanego amerykańskiego pisarza fantasy Georg'a Martin'a R. R.
Mod dzieje się w świecie podobnym do średniowiecznej europy, lecz w zupełnie innej krainie z innymi prawami natury. W świecie rycerzy, dam, turniejów, magi, bankietów oraz bitew o władze, sławę i honor... Oops chyba zacząłem mówić o serii Mount & Blade

. Lecz wróćmy na równiny Westeros. Zobaczymy, że świat nie jest taki fantastyczny. Jest pełny nędznych i tchórzliwych rycerzy pamiętających o honorze tylko przed kobietami. Pięknych kobiet trujących swoich mężów gdy dopuścili się zdrady. Turniejów które mają zwycięzcy przed swoim rozpoczęciem. Otrutych ostrz i morderstw. Bitew wygranych przez zdradę tych, którzy poprzysięgli przyjaźni i wierności. Są w nim gwałty oraz eksterminacje dzieci i kobiet. Ten świat nie wydaje się fantastyczny po tym wszystkim? Nie zgadzasz się? To znaczy, że powinieneś przeczytać serię książek na których ten mod jest bazowany. W tym modzie wydarzenia nie będą się toczyć tak jak w książce ponieważ gry komputerowe które na razie nie są wstanie modelować w pełni funkcjonalnej sztucznej inteligencji, tak więc wiele rzeczy zostanie uproszczone i zmienione w celu dopasowania do realnych możliwości w grze.
Zacznijmy od najważniejszych punktów które przytrzymają nas przy rzeczywistości1. Mod jest na podstawie książki
2. Westeros nie jest całą ziemią.
3. Martin jest autorem książki, a nie jednym z twórców moda i generatorem naszych pomysłów. Więc cokolwiek on myśli lub mówi poza powieścią jest drugorzędne, gdyż jest to sprzeczne z tym co robimy. Interesuje nas tylko to co znajduje się w książce.
4. Zespół robi mod (postacie, miejsca, zbroje) takie jak widzimy to w książce. Jeśli widzisz to inaczej zalecamy ci ponowne czytanie książek, aż zobaczysz to na nasz sposób, inaczej mod nie będzie wyglądał tak jak to sobie wcześniej wyobrażałeś.
5. Mod jest rozwijany z uwzględnieniem pierwszych 2 książek. To co dzieje się później, jest poza naszym problemem.
6. Historia moda zaczyna się po śmierci
Spoiler
Renly'ego Baratheona
2 godziny później będąc precyzyjnym.
7. Wszystko co stanie się po punkcie wspomnianym powyżej jest to nasz wybór, aczkolwiek staramy się aby wszystko potoczyło się jak w książce.
8. Wszystko co stało się później powinno w teorii odbyć się w modzie.
9. Mamy dużo własnych pomysłów, a pomysłów innych ludzi potrzebujemy tylko w postaci gotowych produktów (modele, skrypty, sceny itd.)
10. Zespół tworzy tą grę, ponieważ kocha modowanie i realizacje własnych pomysłów, a nie z powodu altruistycznego wniesienia radości do innych graczy.
11. Reasumując. Zespół składa się z wysoce inteligentnych trolli, którzy są niezainteresowani opiniami ludzi.
MOD JESZCZE NIE WYSZEDŁ. Jak wyjdzie to dam wam znać.Mod będzie oryginalnie w języku angielskim i rosyjskim. Jeśli chcesz mieć po polsku to zrób tłumaczenie, lub kogoś przebłagaj aby zrobił to za ciebie.
Herby - Rodu Starków
- Rodu Lannisterów i Baratheonów (Joffreya)
- Rodu Tullych
- Rodu Greyjoyów
- Rodu Martellów
- Rodu Tyrellów
- Rodu Baratheonów z Dragonstone
- Rodu Arrynów
- Dziwne Herby których nie poznaje (pewnie dzikich)
Lordowie wraz z lennami (niestety po angielsku)Spoiler
House Stark of Winterfell
King Robb Stark - Winterfell
Ser Wylis ManderlyWhite - Harbor
Lord Roose Bolton - The Dreadfort
Lady Maege Mormont - Bear Island
Castellan Carol Snow - Barrowton
Lord Cley Cerwyn - Castle Cerwin
Ser Robin Flint - Widow's Watch
Castellan Bryan Coldhill - Hornwood
Lord Rickard Karstark - Karhold
Ser Donnel Locke - Oldcastle
Lord Howland Reed - Greywater Watch
Lord Rodrik Ryswell - Castle Rills
Lord Jon Umber - Last Hearth
Lord Galbart Glover - Deepwood Motte
Ser Helman Tallhart - Torhhen's Square
Lord Meriadoc Flint - Flint's Finger
Warden Nomar Sharplcaw - Moat Cailin
House Greyjoy of Pyke
King Balon Greyjoy - Pyke (Pyke)
Lord Rodrik Harlaw - Ten Towers[/b] (Harlaw)
Lord Gorold Goodbrother - Hammerhorn (Great Wyk)
Lord Baelor Blacktyde - Blacktyde (Blacktyde)
Lord Sawane Botley - Lordsport (Pyke)
Lord Wilhelm Sparr - Castle Sparr (Great Wyk)
Lord Ragnar Stonehouse - Stonehouse Keep (Old Wyk)
Lord Dunstan Drumm - Drumm Castle (Old Wyk)
Lord Triston Farwynd - Sealskin Point (Great Wyk)
Captain Sigfry Stonetree - Stonetree Fort (Harlaw)
Lord Ejnar Sunderly - Sunderly Hall (Saltcliff)
Lord Waldon Wynch - Iron Holt (Pyke)
Lord Donnor Saltcliffe - Saltcliffe Castle (Saltcliff)
Lord Meldred Merlyn - Pebbleton (Great Wyk)
Lord Gram Orkwood - Orkmont Castle (Orkmont)
Captain Jon Myre - Myre Keep (Harlaw)
Lord Robar Tawney - Tawney Hall (Orkmont)
Lord Captain Victarion Greyjoy - No fiefs
Captain Theon Greyjoy - No fiefs
Captain Asha Greyjoy - No fiefs
House Lannister of Casterly Rock
Lord Tywin Lannister - Casterly Rock
King Joffrey Baratheon - King's Landing
Lord Leo Lefford - Golden Tooth
Ser Kevan Lannister - Lannisport
Lord Roland Crakehall - Crakehall
Ser Harys Swyft - Cornfield
Lord Frederic Serrett - Silverhall
Lord Lewys Lydden - Deep Den
Lord Tytos Brax - Hornvale
Ser Melwyn Sarsfield - Sarsfield
Lord Damon Marbrand - Ashemark
Lord Gawen Westerling - The Crag
Lord Quenten Banefort - Banefort
Lord Gyles Rosby - Rosby
Lord Renfred Rykker - Duskendale
Lord Alfred Buckwell - The Antlers
Lord Sebaston Farman - Faircastle
Lord Terrence Kenning - Kayce
Lord Garrison Prester - Feastfires
Ser Gregor Clegane - Clegane Hall
Ser Amory Lorch - Harrenhall
House Arryn of Eyrie
Lord Yohn Royce - The Eyrie
Lord Lyonel Corbray - Heart's Home
Lord Triston Sunderland - Sisterton
Lord Gerold Grafton - Gulltown
Lord Nestor Royce - Runestone
Lord Royce Coldwater - Coldwater Burn
Lord Benedar Belmore - Strongsong
Lord Brad Elesham - The Paps
Lord Fred Hersy - Newkeep
Lord Uthor Tollett - Grey Glen
Ser Morton Waynwood - Ironoaks
Lord Horton Redfort - Redfort
Lord Gilwood Hunter - Longbow Hall
Lord Patrick Melcolm - Old Anchor
Lord Jon Lynderly - Sunkenwood
Lord Harold Pryor - Pebble
Ser Edmund Waxley - Wickenden
Ser Symond Templeton - Ninestars
Ser Damon Shett - Gull Tower
Knight of the Gate Donnel Waynwood - Bloody Gate
House Martell of Sunspear
Prince Oberyn Martell - Sunspear
Lord Dagos Manwoodу - Kingsgrave
Ser Ryon Allyrion - Godsgrace
Lord Anders Yronwood - Yronwood
Ser Cletus Yronwood - Boneway Keep
Ser Dezial Dalt - Lemonwood
Lord Tremond Gargalen - Saltshore
Castellan Torio Sand - Ghost Hill
Lord Trebor Jordayne - The Tor
Ser Perros Blackmont - Blackmont
Lord Harmen Uller - Hellholt
Lord Quentyn Qorgyle - Sandstone
Castellan Kerem Clearsky - Starfall
Lord Franklyn Fowler - Skyreach
Ser Gerris Drinkwater - Vulture's Roost
Lord Sadik Wyl - Wyl
Lord Daeron Vaith - Vaith
Ser Gerold Dayne - High Hermitage
Ser Symon Santagar - Spottswood
House Baratheon of Dragonstone
King Stannis Baratheon - Dragonstone
Ser Gilbert Farring - Storm's End
Lord Casper Wylde - Rain House
Lord Selwyn Tarth - Evenfall Hall
Lord Davos Seaworth - Castle Wrath
Lord Ardrian Celtigar - Claw Castle
Lord Monford Velaryon - Driftmark
Lord Martin Staunton - Rook's Rest
Lord Duram Bar Emmon - Sharp Point
Ser Justin Massey - Stonedance
Lord Tobian Errol - Haystack Hall
Lord Ralph Buckler - Bronzegate
Lord Harwood Fell - Felwood
Ser Ronnet Connington - Griffin's Roots
Lord Lester Morrigen - Crow's Nest
Lord Gulian Swann - Stonehelm
Ser Axel Mertyns - Mistwood
Ser Eldon Estermont - Greenstone
Castellan Rickard Storm - Blackhaven
Lord Bryce Caron - Nightsong
Lord Alester Florent - No fiefs
House Tully of Riverrun
Lord Edmure Tully - Riverrun
Lord Jason Mallister - Seaguard
Lord Malcolm Roote - Lord Harroway's Town
Ser Quincy Cox - Saltpans
Ser Stevron Frey - The Twins
Lord Jonos Bracken - Stone Hedge
Castellan Ben Rivers - Darry
Lord Tytos Blackwood - Raventree Hall
Lord William Mooton - Maidenpool
Ser Marq Piper - Pinkmaiden castle
Ser Robin Ryger - Willow Wood
Lord Theomar Smallwood - Acorn Hall
Ser Ronald Vance the Bad - Atranta
Lord Karyl Vance - Wayfarer's Rest
Ser Raymond Nayland - Hag's Mire
Ser Ryman Frey - No fiefs
Black Walder Frey - No fiefs
House Tyrell of Highgarden
Lord Mace Tyrell - Highgarden
Lord Paxter Redwyne - Arbor
Lord Orton Merryweather - Longtable
Lord Leyton Hightower - Oldtown
Lord Elwood Meadows - Grassy Vale
Lord Mathis Rowan - Goldengrove
Lord Tomas Footly - Tumbleton
Lord Branston Cuy - Sunhouse
Ser Kevin Oakheart - Old Oak
Lord Randyll Tarly - Horn Hill
Lord Tommen Costayne - Three Towers
Lord Martyn Mullendore - Uplands
Castellan Jory Flowers - Blackcrown
Lord Leo Blackbar - Bandallon
Ser Garlan Tyrell - Brightwater Keep
Lord Lorent Caswell - Bitterbridge
Ser Tanton Fossoway - Cider Hall
Lord Osbert Serry - Southshield
Lord Moribald Chester - Greenshield
Lord Guthor Grimm - Greyshield
Lord Humfrey Hewett - Oakenshield
Ser Vortimer Crane - Red Lake
KompaniSpoiler
Hibald
Gendry Byk
Ser Сreighton Longbough
Ser Illifer The Penniless
Bronn
Shagga Syn Dolfa
Qyburn
Dick Crabb (Nimble Dick)
Xhondo
Anguy Łucznik
Elitarni kompani
Ser Wendel Manderly (Ród Starków)
Ser Archibald Yronwood (Ród Martellów)
Ser Garth Hightower called Greysteel (Ród Tyrellów)
Ser Brynden Tully called Blackfish (Ród Tully'ch)
Ser Lyle Crakehall called Strongboar (Ród Lannisterów)
Ser Mychel Redfort (Ród Arrynów)
Ser Dermot of the Rainwood (Ród Baratheonów)
Dagmer Cleftjaw (Ród Greyjoyów)
Pomniejsze FrakcjeSpoiler
- Nocna Straż
- Dzicy Ludzie
- Bractwo Bez Chorągwi
Bandyci :
- Dezerterzy
- Błędni Rycerze
- Dezerterzy z Nocnej Straży
- Piraci
- Górskie Klany
- Żelaźni Łupieżcy (w sensie, że żelaźni ludzie którzy łupią)
- Dothraccy Łupieżcy
Sygnaturki: Mapa ŚwiataSceny i Architektura (Dużo!) Co nowego w Modzie?- Nowa mapa.
- Dużo nowych frakcji.
- Nowe menu gry i tła .
- Nowe rozpoczęcie gry i możliwość wyboru fabuły.
- Mnóstwo nowych udogodnień w wioskach i miastach. Dodatkowe lokacje jak na przykład kopalnie.
- Parę nowych umiejętności.
- Kilka nowych właściwości politycznych które wpłyną na świat.
- Morskie przygody i handel. Duże zyski dla piratów. Możliwość najmowania piratów i handlowania z nimi. Możliwość wyboru taktyki by ulepszyć swoje statki, drużynę i prędkość łodzi. Możliwość przenoszenia dużej liczby towarów na statkach.
- Masa losowych wydarzeń.
- Dwa scenariusze inwazji. Inwazja innych i
Spoiler
Poważny Spoiler dla kogoś kto nie czytał Tańca ze Smokami, a zamierza (a warto) ! Robisz to na własne życzenie.
Spoiler
Aegon'a Targaryen'a
- Nowa rasa - Inni.
- Nowy system osiągnięć.
- Kilka nowych sposobów rekrutacji jednostek:
Zwyczajny sposób rekrutowania jednostek się zmienił. Są teraz 3 poziomy jednostek. Chłopi, wojacy z zamku i wojacy z miasta. Żeby ulepszyć jednostkę z chłopa na wojownika musisz zapłacić za jego szkolenie w jakimś ośrodku szkoleniowym i spełnić niewiadome mi (narazie) wymagania. To samo trzeba zrobić żeby dostać elitarną jednostkę, lecz wymagania będą większe. Zatem będziesz mógł dowolnie ulepszać tylko jednosteki chłopskie. Będzie możliwość ulepszenia chłopów np. Starków na wojowników np. Tullych, ale to zależy od: sławy, osiągnięć, relacji z lordami, wykonanych questów itp.. Będziesz mógł rekrutować najemników tradycyjnie, w obozach najemników, lub całe kompanie za wielkie sumy pieniędzy. Tutaj na przykład jednostki z rodu Lannisterów. Pierwszy rząd to chłopi, drugi to wojownicy i trzeci to jednostki elitarne
- Duży wybór uzbrojenia.
- Nowy system turniejów.
Jeden na jednego. Będą 3 etapy z obstawianiem wyniku. Twoimi wrogami będą elitarne jednostki z miasta. Będziesz mógł wybrać jedną z broni: miecz i tarcza l dwuręczny miecz l topór i tarcza l dwuręczny topór. Gdyby udało ci się wygrać wszystkie 3 pojedynki będziesz mógł wyzwać lorda znajdującego się w mieście, lub strażnika miasta (takiego super koksa). Przegranie ostatniego pojedynku nie będzie miało wpływu na poprzednie 3, ale stracisz relacje z lordem, lub z miastem (w wypadku gdybyś walczył ze strażnikiem). Wygrana w ostatnim pojedynku da ci pieniądze i zwiększenie relacji z pokonanym.
Walka wręcz. Jedna bitwa z wielką ilością graczy i stawek.
Pojedynek na kopie Nie będzie żadnego obstawiania. 4 rundy z lordami znajdującymi się w mieście lub rycerzami z frakcji do której należy miasto. Przeciwnik będzie wybierany losowo. Stawką będzie koń i zbroja. Przeciwnik po przegranym pojedynku zaproponuje ci odkupienie swojego ekwipunku. Jeśli się zgodzisz polepszysz sobie z nim relacje, a jeśli przegrasz bardzo je obniżysz. Jeśli ty przegrasz pojedynek też będziesz mieć możliwość wykupienia swojej zbroi. Dźwiękiem rozpoczynającym jazdę będzie dźwięk dmienia w róg

.
Turniej łucznictwa i miotania Niestety na razie o tym nic nie wiadomo.
- Ponad 30 nowych misji.
- Ciekawsze i trudniejsze oblężenia.
Nie będzie łatwo zdobyć zamek. Każdy będzie miał unikalny, nowy wygląd na podstawie książki (Ciekawe jak będzie zbudowane Eyrie

). Będziesz musiał mieć wysoki poziom inżynierii i przygotowane wcześniej materiały. O wiele opłacalniejsze będzie wykonanie wcześniej wież oblężniczych i drabin w swoim warsztacie lub obozie i przeniesienie ich pod zamek niż wykonanie nowych przed oblężeniem. Jednak drużyna która ma machiny oblężnicze straci prędkość i morale.
- Nowy system polowań z nowymi umiejętnościami i bonusami. Ponadto nowa jednostka - myśliwy.
- Całkowicie nowa ścieżka dźwiękowa i nowe odgłosy.
- Dołączenie 3 nowych modów. Diplomacy v.4.3, Freelancer v.1.5, oraz Pre-Battle Orders & Deployment v.0.96.3 (z naprawionymi formacjami).
- System bankowy z kredytami i lokatami.
- Nowi słudzy jak: mistrz broni, maester, myśliwy, doktor, prostytutka i wiele innych. Będziesz mógł doskonalić ich funkcje. Dadzą ci oni nowe możliwości, a niektóre czyny bez nich nie będą możliwe.
- Wiele innych udoskonaleń, lecz nie wypiszemy ich wszystkich bo lista robi się długa.
Gdybyście chcieli więcej informacji o modzie zapraszam na stronę:
http://forums.talewo...c,194575.0.htmlAutorem tłumaczenia opisu moda jest kalev z forum Tawerny Four Ways.