Warband 7829 21

O temacie

Autor Thoro

Zaczęty 3.06.2013 roku

Wyświetleń 7829

Odpowiedzi 21

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Zamierzam znowu zmarnować trochę życia przy tym słynnym mount i blade i tutaj mam parę pytań. Podstawową wersję gry znam aż nadto. Czy polecacie jakieś mody wpływające bądź zmieniające rozgrywkę? Interesuje mnie tematyka wikingów i pokrewne. Chętnie zagrałbym również w moda, który oferuje nowe królestwo czy cośtam cokolwiek. No piszcie wszystko warte polecenia.
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
W tej chwili gram w Ogniem i Mieczem. Wikingów jeszcze nie znalazłem i mam wrażenie, że może ich tam nie być, jednak broń palna zmienia naprawdę sporo w kwestii walki w tej grze - chyba na lepsze. A i poza tym jest ogólnie fajnie, rzadko spotykany klimat, jakaś w miarę wyraźna linia fabularna, droga broń na zamówienie, inny system jednostek (już nie zrobisz z wieśniaków elitarnej kawalerii) i to uczucie kiedy Skrzetuski czy inny rycerz bez skazy każe Ci wymordować wioskę :lol2:
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Oto jestem ja, forumowy główny gracz M&B.
Przejdźmy od razu do konkretów:

- ulepszenie podstawowej gry- Floris Expanded Mod Pack. W skrócie- poskładane darmowe modele do M&B, nowe skrypty itd, świat zostaje stary.

- nowe realia- Brytenwalda- wczesne średniowiecze, zawierucha na Wyspach Brytyjskich- SinglePlayer i Multi

- nowe realia- Vikingr- tutaj nie muszę zbytnio tłumaczyć, nazwa wszystko mówi- tylko Multi

- nowe realia- Prophesy of Pendor- całkowicie nowy świat, rozbudowany system królestwa, pełno zadań nowych

- realia średniowiecza- tutaj musisz sam wybrać pomiędzy 1257 AD a Europe 1200, nie wiem który lepszy

- nowe realia- Sword of Damocles:Warlords- dużo by pisać, dobry mod, ja grałem tylko w wersję na podstawę M&B. http://forums.taleworlds.com/index.php?topic=159860.0

- nowe realia- The Deluge- dawne Ogniem i Mieczem(mod), niestety z dostosowaniem gry aby móc grać w moda jest trochę pierdolenia z tego co wiem(a wiem niewiele): http://themodders.org/index.php?/topic/16681-the-deluge/

- nowe realia- 1794- kończą się betatesty, można brać w nich udział- http://themodders.org/index.php?/topic/12611-1794mb-warband/


Jedyne czego nie mogę obiecać, to pełnych serwerów.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
nie gram w  gry przez internet
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Z tych co wymieniłem jedynie Vikingr i The Deluge są tylko multi, w resztę możesz spokojnie grać na singlu.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
a działającego cracka do ogniem i mieczem masz?
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Ściągnąłem pierwszy z góry torrent z pajretbeja, wszystko tam działało. Jak chcesz, to mogę cracka wyciągnąć z płyty i podrzucić, ale nie wiem jak będzie działał z teoretycznie inną wersją.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Multi na warbamd rozpoerdalalo. Goście dobrego skilla maja, fajnie się gra. Dla mnie singiel jest średni jeśli chodzi o mb.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Ściągnąłem pierwszy z góry torrent z pajretbeja, wszystko tam działało. Jak chcesz, to mogę cracka wyciągnąć z płyty i podrzucić, ale nie wiem jak będzie działał z teoretycznie inną wersją.

uznałem, że jednak nie jest to w porządku. w końcu połamana płyta dopiero co nabytej oryginalnej wersji gry to nie jest wina producenta ani dystrybutora a jedynie wyłącznie mojej własnej głupoty. już zamówiłem nowy egzemplarz :ok: .

Spoiler
ściągne jeszcze raz. i tak mało zajmuje
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
ogniem i mieczem - gówno
mody - dlaczego wszystko musi być tak maksymalnie przegięte i przekombinowame?

więc gram w native. do tego jako że dynamika gry ssie pałę to wpisałem sobie w chuj kodów na awanse szołnieszy i hajs, stworzyłem własne państwo a teraz jebie szuszwoli :ok: . kiedyś grałem parę miesięcy i nigdy nie doszedłem do takiego bogactwa co teraz w parę godzin. polecam grę na kodach :ok: .
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
nie
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
 mody - dlaczego wszystko musi być tak maksymalnie przegięte i przekombinowame?  
Podaj argumenty.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Podaj argumenty.
Po co podejmujesz temat? Wiem że dla ciebie to "jedyna słuszna gra", ale to jego opinia, nie rozumiem próby zmiany jej w tym momencie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Chciałem wiedzieć co mu nie pasuje, bo być może trafił na mody niepasujące mu i pominął takie jakie by mu przypasował. Ale oczywiście musisz szukać zwady, nawet gdy nie obrażam muslimów. Odpuść sobie.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ale oczywiście musisz szukać zwady, nawet gdy nie obrażam muslimów.
Spierdalaj z tym swoim "szukasz zwady", parokrotnie mnie zaczepiałeś bez większego rezultatu ty, jakbyś nie zauważył w podobny sposób komentuję większość wypowiedzi które uznaje za głupie.

Nie pomyślałem o tym że jako modder M&B mogłeś mieć na myśli "podam ci bardziej pasujące ci mody", ale styl wypowiedzi wskazywał na co innego, więc czuję się usprawiedliwiony.
Koniec tematu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Warband
#15 2013-06-06, 22:23(Ostatnia zmiana: 2013-06-06, 22:27)
Podaj argumenty.

bo taka jest tendencja dotycząca większości modów, nie tylko tych do mib. jest to opinia subiektywna. zwyczajnie zmiany, które prowadza wiele modów nie odpowiadają mi, bądź są zbyt przekombinowane. miałem kiedyś moda, który lekko naginał rozgrywkę, poprawiał kilka rzeczy, dodawał nowe jednostki itp pierdoły ale nieważne. i tak chyba szybko zakończ granie w warbanda bo rozgrywka w tej grze to syzyfowa praca, nawet na kodach. wiele rzeczy jest zjebanych ale przede wszystkim wkurwia mnie chujowa inteligencja sojuszniczych lordów, brak logiki i konsekwencji w tych wszystkich wojnach, wkurwia mnie mozolne rekrutowanie jednostek, które co prawda może być polepszone poprzez zwiększenie reputacji u wiesniorów poprzez napierdalanie ich kijem w ramach "szkolenia" oraz przypędzanie bydła (super kurwa misja jak z 40 zbrojnymi gonisz 5 krów gdzieś pod zamość :facepalm: ) - to też mnie wkurwia. ogólnie osiągnąć cokolwiek w tej grze jest trudno i trzeba grać długo a wszystko może się spierdolić w moment nawet nie z winy gracza a poprzez losowość i durnotę tej gry. najbardziej wkurwia mnie jednak możliwość sterowania tylko jednym lordem bo to mocno ogranicza teatr działań w grze w której potrafi cię przypierdolić armia 800 ludzi złożona z kilku lordów.


sawik ogarnij się. wszędzie i we wszystkim szukasz problemów.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
btw idzie zrobić polished landspapes do warbanda po polsku?
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Warband
#17 2013-06-06, 22:38(Ostatnia zmiana: 2013-06-06, 22:42)
Coś w tym jest :lol2:

Mi w sumie i tak najbardziej podobał się mod Europe 1200(pod podstawkę). Poza zmienionymi realiami i dodanym zarządzaniem królestwem niewiele się zmieniło. Jednak zarządzanie królestwem było na tyle proste że świetnie mi się grało i podbiłem całą Danię, Cesarstwo Niemieckie, Polskę i połowę Rusi. Nie podbijałem dalej i skończyłem grać bo jest durne ograniczenie ilości lordów(parenaście albo 20). Wydawanie rozkazów lordom polegało na pogadaniu z nim i rozkazaniu chodzenia za tobą, jeśli chcesz żeby wszyscy za tobą poszli wybierałeś opcję organizowania wyprawy wojennej. Tylko tyle i aż tyle. Gdyby jeszcze były nowe zadania, a nie tylko stare i brak tego durnego ograniczenia ilości lordów to mod byłby całkiem świetny.

Cytuj
                  btw idzie zrobić polished landspapes do warbanda po polsku?                                       
To jest tylko mod graficzny, powinneś mieć wszystko po polsku. Dla pewności możesz wejść w <folder_gry>/Modules/Native i skopiować stamtąd folder languages do folderu polished landspapes.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Ogólnie rozrywka w mib powinna być znacznie bardziej rozbudowana a dużo opcji zarządzania królestwem, kampanią itd dostępne z poziomu menu. wkurwia mnie te jeżdżenie po mapie i szukanie przypadkowych lordów, podczas kiedy ktoś grabi ci wieś albo chuj wie co.
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Witam. Odkopuje temat, ponieważ nie ma sensu zakładać nowego. Mam podobne pytanie do Thora. Szukam jakieś modyfikacji, która zmieniła by Warbanda na lepsze(lepsza grafa, ciekawsza gra) Proszę o linki i pomoc w instalacji.:)
*Przez ciekawsza gra mam na myśli wyrwanie się z tej monotonii Warbandowej  :lol:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry