Problem: postać nie zaczepia 7178 21

O temacie

Autor Zucklov

Zaczęty 11.05.2013 roku

Wyświetleń 7178

Odpowiedzi 21

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Po otrzymaniu świeżego PC_Hero zostawiłem ID tak jak było (0)
Ogólnie to się trochę jebłem, nie jebłem.

Panie Jasiu, pana "nieważne warunki" mogą być jednak potrzebne.

ZivilAnquatschDist - podaj nam jej wartość, bo jak jest to zero to się nie dziw że nie działa.

Jak nie działa Ci jakiś warunek, po prostu komentuj po kolei każdy warunek i sprawdź który robi problem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko

Zucklov
Quest Pack Team

Problem: postać nie zaczepia
#21 2013-05-14, 21:28(Ostatnia zmiana: 2013-05-14, 21:30)
\_Work\data\Scripts\content\AI\AI_Intern\AI_Constants.d
Line 439: const int ZivilAnquatschDist = 400;
Poza tym ta linijka występuje tylko w tym dialogu.
Tak, skompilowałem skrypty, zrobiłem nawet nową paczkę.
Reszta warunków odpowiada za to iż nie możemy przynależeć do gildii, a podchodzę tuż po uzyskaniu możliwości wejścia do miasta.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry