Nie da się zapisać edytowanego skryptu. 2995 6

O temacie

Autor Jarlownia

Zaczęty 5.05.2013 roku

Wyświetleń 2995

Odpowiedzi 6

Jarlownia

Jarlownia

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Witam jako że jestem nowy,

Mam problem gdy zapisuje skrypt to wyskakuje błąd że plik jest używany przez inny program , lub odmowa dostępu (nie nie mam włączonego gothica).

Jak coś są to skrypty gothica 1.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Skrypty można nawet nadpisywać, gdy ma się włączoną grę. W jakim edytorze masz ten skrypt?
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk

Darkmodders
DarkModders Team

Nie da się zapisać edytowanego skryptu.
#2 2013-05-06, 19:43(Ostatnia zmiana: 2013-05-07, 07:59)
Jaki skrypt edytujesz bo po tym co piszesz to wnioskuje że moze on miec ustawione tylko do odczytu co blokuje możliwość jego edycji.  :wink:  
 :lol:
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Jedyna możliwa opcja to plik tylko do odczytu, gdyż innej opcji nie widzę tak jak mówi ziomek wyżej lecz za to sępienie propsa mu nie dam  :lol2:
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jak pomogłem odwdzięcz się.  :ok:
Bo pomaganie za propsa jest takie cool...
W twoim następnym temacie nie pomogę dopóki nie postawisz mi browara :ok:  
Z browara mam przynajmniej pożytek, a props mi raczej zbędny.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Ale z tego co widze i tak go dostałeś więc nici z browca. :pokerface:
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Jest to częsty błąd na systemach Vista i 7, sam miałem z tym problem. Na 90% twój folder z grą jest wewnątrz Program Files, co powoduje iż nie można zapisywać edytowanych plików znajdujących się tam. Solucja? Przenieś skrypt na pulpit.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry