Promocje 395802 959

O temacie

Autor SoMe

Zaczęty 1.05.2013 roku

Wyświetleń 395802

Odpowiedzi 959

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Zapomniałem wspomnieć. Kupując grę na gogu, nie dość, że dostajesz grę bez DRMów którą możesz pobrać albo z ich strony, albo przy użyciu ich download menadżera(nie, nie doinstalowuje żadnych gówien xD). Dodatkowo dostajesz materiały dodatkowe, takie jak soundtracki, artbooki i wiele więcej. Piękna rzecz.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Leinnan, you had my curiosity, now you have my attention.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jedyna! wada GOG to że gry są często tylko po ang.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Leinnan, you had my curiosity, now you have my attention.

Dobra, to ogarnij jeszcze to. Masz klucze do Stalkera, które były m.in. za darmo na stronie CD-Action? Aktywuj je tutaj: http://www.gog.com/reclaim
Masz klucze do Wiedźminów? Aktywuj je tutaj: http://www.gog.com/redeem

Mało?

Dodatkowo czasem gog organizuje jakieś zabawy w których możesz za darmo dostać gry jeśli np przez 7 dni codziennie wejdziesz na ich stronę i klikniesz, że byłeś. Tak można było swego czasu Wiedźmina 2 zdobyć.


 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jedyna! wada GOG to że gry są często tylko po ang.
Przecież na dłuższą metę to plus, ale wiele osób tego nie dostrzeże.

Leinnan, gdyby nie to że na chwilę obecną nie planuję zakupu żadnych gier poza być może Wieśkiem 3 - rzucałbym się na GoG. Chociaż w sumie może W3 będzie moją pierwszą grą na GoG, fajny akcent, w końcu GoG to własność CDP.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jedyna! wada GOG to że gry są często tylko po ang.
Przecież na dłuższą metę to plus, ale wiele osób tego nie dostrzeże.
Dlatego powinno być jak w niektórych grach na gogu, że masz do wyboru PL albo ANG. Profit  :cool:
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Jedyna! wada GOG to że gry są często tylko po ang.
A nie bardzo ograniczona oferta gier? :v
 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Jedyna! wada GOG to że gry są często tylko po ang.
Przecież na dłuższą metę to plus, ale wiele osób tego nie dostrzeże.
Dlatego powinno być jak w niektórych grach na gogu, że masz do wyboru PL albo ANG. Profit  :cool:

No ale właśnie o to chodzi. Kiedy będziesz miał grę po angielsku, będziesz w nią grać, bo nie będziesz miał innego wyjścia.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Dlatego powinno być jak w niektórych grach na gogu, że masz do wyboru PL albo ANG. Profit  :cool:
Na Steamie masz kilka wersji językowych i w dowolnym momencie możesz zmienić swoją wersję językową gry.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Promocje
#349 2015-05-01, 12:07(Ostatnia zmiana: 2015-05-01, 12:30)
@Fareus

Jest cos takiego jak spolszczenie. A po drugie, co to za mania aby narzucac gre innym po ang  :facepalm:
A niektore gry maja dubbing pl lepszy.

Adanos, wiem, ale mowa tu o GoG :|

Aztek, w sumie tez prawda :v


@ DOWN
Najglupszy argument jaki w zyciu slyszalem.  :pokerface:
 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Chodzi o to, że na dłuższą metę granie w gry po angielsku daje coś poza graniem (chodzi o naukę języka). Jeśli masz do wyboru język polski i angielski raczej wybierzesz polski, więc się nie nauczysz angielskiego, a jeśli masz tylko angielski, chcąc czy nie chcąc będziesz grał po angielsku (prościej nie da się wytłumaczyć).
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

batu222

batu222

Użytkownicy
"I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
posty135
Propsy32
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • "I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
Chodzi o to, że na dłuższą metę granie w gry po angielsku daje coś poza graniem (chodzi o naukę języka). Jeśli masz do wyboru język polski i angielski raczej wybierzesz polski, więc się nie nauczysz angielskiego, a jeśli masz tylko angielski, chcąc czy nie chcąc będziesz grał po angielsku (prościej nie da się wytłumaczyć).

Analogicznie w podobnej sytuacji lepiej też wybrać język chiński albo rosyjski, bo też się masz szansę czegoś nauczyć   -_-  Nie no, pewnie, w CS GO akurat słysząc tłumy Rosjan da się czegoś nauczyć, ale to wyjątek  :F

Tak czy siak, gry ciebie języka nie nauczą.. Jedynie będziesz kojarzył pojedyncze słowa i tyle, co oczywiście jest przydatne, ale mówienie o nauce to już przesada.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
ale mówienie o nauce to już przesada.
If you say so, I'm not going to argue much however, I would highly advice you to try it yourself before making any judgments.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

batu222

batu222

Użytkownicy
"I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
posty135
Propsy32
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • "I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
ale mówienie o nauce to już przesada.
If you say so, I'm not going to argue much however, I would highly advice you to try it yourself before making any judgments.

Cóż, zależy jeszcze kiedy się urodziłeś i jak długo grasz w dane gry. Być może nie powinienem za dużo o tym mówić, bo większość rzeczy nauczyłem się w szkole, bądź dodatkowej szkółce j. angielskiego. Nie mniej, ciężko mi w to uwierzyć, że grając w same gry nauczysz się perfekcyjnie gramatyki.. Jakieś podstawy - możliwe, ale więcej wątpię..

Może, a raczej na pewno nie jestem z tego rocznika, który grał na archaicznych konsolach i zwyczajnie u mnie to wyglądało tak, że jak się tu i ówdzie nauczyłem pewnych rzeczy, to dopiero wtedy rozumiałem wszystko w grze. Rzecz jasna zawsze znajdzie się coś, czego domyślisz się sam, ale na pewno nie można tu mówić o całości.   

 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tylko że właśnie nauka angielskiego gdzie zdania składa się inaczej niż w polskim - tak właśnie wygląda. Mówię to jako osoba od sześciu lat mieszkająca w Anglii, posługująca się tym językiem biegle na co dzień. Pojedynczych słówek uczyłem się w szkole, lub ze słownika, ale ich zastosowania - z książek i gier. Jeżeli zaś chodzi o wymowę - native speaker. W Polsce może być z tym ciężko, ale większość gier ma dubbing angielski. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Tak pomyslalem, ze moze to kogos zainteresować. W tym Wiedzmin 3: Dziki Gon

http://lowcygier.pl/giveawaye/kultowe-gry-komputerowe-za-1-zl/
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ruszyła letnia wyprzedaż promocyjna steama. Póki co z ciekawych jest jeno Metro Redux i Homeworld Remastered.


http://store.steampowered.com/



Ktoś się orientuje kiedy muve.pl robi jakąś taką wyprzedaż?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Pewnie pod koniec czerwca rusza na Steam to tego promocja nazwać nie można kurwa w sklepie taniej idzie kupić ach te ich zjebane euro
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Pewnie pod koniec czerwca rusza na Steam to tego promocja nazwać nie można kurwa w sklepie taniej idzie kupić ach te ich zjebane euro
Weź też pod uwage, że gry na Polski rynek w ogole nie są dostosowane do gospodarki. W USA, UK przeciętny dzieciak ktory nie bedzie sobie kupował przez tydzień bułki w szkole bedzie mógł kupić każdą grę, jak w Polsce jest to wiemy. Dlatego ceny w euro nie są zjebane i w innych krajach nikt nie narzeka na to.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
No  ale Polska jest Polska, my narzekamy i będziemy narzekać i uważać ze steam promocji nie robi bo nie robi, my przeliczymy i dalej wychodzi drożej niż w sklepie wiec sry ale to jest gówno a nie promocja żyję w Polsce patrze przez Polski pryzmat.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry