Blender - rendering tekstur 3471 0

O temacie

Autor chicken

Zaczęty 29.04.2013 roku

Wyświetleń 3471

Odpowiedzi 0

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Blender - rendering tekstur
2013-04-29, 15:38(Ostatnia zmiana: 2013-05-01, 12:03)
Otóż mam taki problem : Importuje np. OLDCAMP.3DS potem jak dodam nowy obiekt i wyeksportuje ten OLDCAMP.3DS to ten nowy obiekt nie ma tekstur. Wygląda tak jakbym go modelował. W opcjach shading mam zaznaczone textures, a w mapping mam ustawione na UV. HELP!
I mam pytanie : czy jak podmienie OLDCAMP.3DS na przerobione to musze usuwać jakiś stary plik? Pamiętam, że jak się robiło jakąś itemke to tak trzeba było. Jak coś mam Blendera 2.66


//edit.aztek: nie usuwamy tematów, zamykamy je.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry