Blender kerrax 4253 7

O temacie

Autor Johntsy

Zaczęty 9.04.2013 roku

Wyświetleń 4253

Odpowiedzi 7

Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio

Johntsy
RaveN Studio

Blender kerrax
2013-04-09, 18:50(Ostatnia zmiana: 2013-04-09, 18:51)
nwm czy pisze w dobrym dziale , jak w zlym do przepraszam

mam problem z kerraxem do blendera , niestety jak instaluje kerraxa  do najnowszej wersji blendera to mi ten plguin niedziala jak by byl do zlej wersji a jest do dobrej
moze mi ktos w tym pomoc rozwiązać problem
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Blender kerrax
#1 2013-04-09, 18:56(Ostatnia zmiana: 2013-04-09, 19:18)
Zły dział, ale żeby pluginy działały w tak nowej wersji to pewnie musisz je włączyc tak jak to było w wersji 2.60 czyli oto moja własna instrukcja którą napisałem dla mnie aby pamiętać jak to zrobić:

Cytuj
aby pluginy działały to musisz je włączyć w tym celu wybierz w blenderze
(File\UserPreferences), wybieramy zakładkę addons i klikamy na all, zamykamy okno
robimy sobie skrót klikając klawisze (ctrl+u)i wtedy klikamy save przeferencesz czy jakoś tak
no i mamy zrobione

DAWAJ PROPSA!! hahaha żartuję ale temat mógłbys zamknąć
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
wielkie dzieki za to nwm jak mam sie odwdzięczyc
jescze raz dzieki :D
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Toworish = |

To co mówisz jest poprawne... ale po kiego groma włączać wszystkie pluginy? Zgaduję że 90% z nich nigdy nie skorzysta, a przez to znalezienie czegokolwiek w liście będzie trudniejsze.

Na górze po lewej masz szukajkę, wpisz "ker" i już powinno pokazywać tylko Kerraxa, po prawej obok jego nazwy zaznacz checkboxa.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Jakiś rok temu to pisałem bo tak gdzieś przeczytałem, Nie poprawiłem tego tylko skopiowałem z notatnika i wrzuciłem tutaj Tak jak napisałem instrukcja dla samego mnie dawno temu, mam ją w instalkach tam gdzie blendera żeby w razie czego jak się napalę i znowu będe chciał przejść z wingsa na blendera to żebym sobie w razie czego przypomniał, jak mi wyjebało kiedyś listę do importu dziwnych plików to doszedłem do tego że wystarczy sam kerrax xD ale wyjebałem litanię
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
Na górze po lewej masz szukajkę, wpisz "ker" i już powinno pokazywać tylko Kerraxa, po prawej obok jego nazwy zaznacz checkboxa
gdzie ta szukajka? bo jej niewidze
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio

Johntsy
RaveN Studio

Blender kerrax
#7 2013-04-10, 19:45(Ostatnia zmiana: 2013-04-10, 19:45)
no patrz jak klikam w opcje blender preferens to mam caly czarny ekran i nic :(
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry