Nemrok Kawarok z G1 5243 17

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 8.04.2013 roku

Wyświetleń 5243

Odpowiedzi 17

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Siema. Pamiętacie w G1 tekst orka gdy wyciagalismy bron, tak właśnie Nemrok Kawarok otoz chce wyciagnac ten tekst tylko nie wiem gdzie jest oraz nie wiem gdzie go dac w G2 i jak wpisac to do gry aby ork_friendly mowil tak gdy go uderzymy. Oraz jak wyciagnac orkowe bebny i animacje grania na nich aby dzialaly w G2.
Z gory dziekuje za pomoc. :ok:
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Nemrok Kawarok z G1
#1 2013-04-09, 14:04(Ostatnia zmiana: 2013-04-09, 14:21)
Jedyne co znalazłem to tyle:

INSTANCE SVM_17 (C_SVM)

{
StopMagic = "SVM_17_OrcSound01" ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
ISaidStopMagic = "SVM_17_OrcSound02" ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
WeaponDown = "SVM_17_OrcSound03" ;//NEMROK KA VARROK
};
W pliku SVM.d ale gdzie to jest wpisane że ma tego używać to już nie wiem, A co do bębnów to in extremo ma przecież w g2 podobne bębny chyba on "PIR_1391_Addon_InExtremo_TheFlail" tylko nie wiem czy ma ustawioną rutynę "TA_Concert" w twoich skryptach więc sprawdź sobię

Wiem jednak że w g2 w pliku SVM jest 19 instance więc twój powinien być 20 a jak to jest zrobione to nie wiem bo słowo np StopMagic występuje w tym pliku kilka razy że ludzie reagują na cb jak wyciągniesz broń to i prawdopodobnie jak to wkleisz do tego pliku to zwykły npc będzie ci mówił abyś schował broń aż wkońcu wypowie te orcowe słowa
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Spróbuje bo jest to ciekawe a tego pliku dźwiękowego się poszuka w g1.
I ja chciałem żeby to ork grał na bębnach tak jak w G1 a nie in extremo.
Czy orkowie w G2 mogą tańczyć tak jak w 1 ?
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Dajesz orkowi bęben i rutynę ta_concert i gra xD chyba mogą musiałbys posprawdzać wszystkie animacje tańczenia
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
HEHE Nie wiedziałem że orkowi można dać ludzką rutyne,
a propo tego tańczenia poprostu wyciągne z G1 animacje tańca orków.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Spoko możesz wyciągnąć, a czemu nie tak był ur shark zrobiony przecież
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
a propo tego tańczenia poprostu wyciągne z G1 animacje tańca orków.
Prawdopodobnie nie musisz, sprawdź w animacjach, t_dance jak dobrze pamiętam.

"Ludzkie rutyny" możesz dać nawet wilkowi czy owcy, po prostu jeśli nie ma on animacji - nie wykona jej, będzie stał jak słup.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy

Jaeger

Nemrok Kawarok z G1
#7 2013-04-09, 20:37(Ostatnia zmiana: 2013-04-09, 20:38)
MDS orka nie posiada większości animacji z G1, dlatego wątpię by wyżej wymieniony pomysł zadziałał. Trzeba wyciągnąć je bezpośrednio z Gothic 1 i zaimplementować dodając kilka linijek do mdsa i wrzucając animacje, lub stworzyć nowego.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
MDS orka nie posiada większości animacji z G1, dlatego wątpię by wyżej wymieniony pomysł zadziałał. Trzeba wyciągnąć je bezpośrednio z Gothic 1 i zaimplementować dodając kilka linijek do mdsa i wrzucając animacje, lub stworzyć nowego.

Ej Jaeger co należaloby dopisac do mdsa? Nie prosciej wziasc mds z 1? A tak nie na temat to dlaczego w G2NK jest inextremo ? skoro nigdy nie graja.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Kyniu

Kyniu

Użytkownicy
posty112
Propsy8
  • Użytkownicy
MDS orka nie posiada większości animacji z G1, dlatego wątpię by wyżej wymieniony pomysł zadziałał. Trzeba wyciągnąć je bezpośrednio z Gothic 1 i zaimplementować dodając kilka linijek do mdsa i wrzucając animacje, lub stworzyć nowego.

Ej Jaeger co należaloby dopisac do mdsa? Nie prosciej wziasc mds z 1? A tak nie na temat to dlaczego w G2NK jest inextremo ? skoro nigdy nie graja.

To jeden z Easter Eggów Twórców o ile się nie myle ; )
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Hehe moze i tak lecz to bardziej easter egg dla grajacych na kodach i analizujacych skrypty niz zwyklych graczy.
A tak apropo analizowania skryptow to znalazlem w it_meeleweapon skrypty broni nie uzytych w grze byly one napisane po // a wiec czy one juz sa gotowe do gry mozna je dodac ?
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Sprawdź a się dowiesz co do tych mieczy xD

A in extremo nie zostało skończone może termin ich gonił czy coś, jak ich wszystkich użyjesz to dużo nie posłuchasz, ogólnie to nie wiem może oni chcieli zrobić je bardziej żywo że jeden gra na bębnach drugi na trąbce i tak każdy po koloei wydaje dźwięk, bo w g1 to chyba była podłożona muza i grała xD
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
A tak apropo analizowania skryptow to znalazlem w it_meeleweapon skrypty broni nie uzytych w grze byly one napisane po // a wiec czy one juz sa gotowe do gry mozna je dodac ?
Możliwe że to były skrypty z alphy Gothic 2.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
sa gotowe do gry mozna je dodac ?
Są, jak im dorobisz modele.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk

Darkmodders
DarkModders Team

Nemrok Kawarok z G1
#14 2013-04-10, 15:13(Ostatnia zmiana: 2013-04-10, 15:16)
Te miecze maja modele wpisane po niemiecku wiec pefnie dzialaja. ;d
Ale wrocmy do tematu, załózmy ze znalazlem te pliki dźwiekowe co z nimi zrobic?.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Nemrok Kawarok z G1
#15 2013-04-10, 15:55(Ostatnia zmiana: 2013-04-10, 16:02)
Myślę że wkleić tutaj:
Cytuj
JoWood\Gothic II\_Work\Data\SOUND\SPEECH

Aha i jakim chujem ty tam widzisz "Modele wpisane po niemiecku"? Nazwy są niemieckie a nie modele, plus to że jak sawik powiedział musiałbyś im dorobic modele ponieważ niema takich mesh'ów w folderze meshes
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
spoko dzięki za pomoc.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
[quote author=toworish#msg date=1365923378ic               =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   ISaidStopMagic            =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   WeaponDown               =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
};[/code]
W pliku SVM.d ale gdzie to jest wpisane że ma tego używać to już nie wiem, A co do bębnów to in extremo ma przecież w g2 podobne bębny chyba on "PIR_1391_Addon_InExtremo_TheFlail" tylko nie wiem czy ma ustawioną rutynę "TA_Concert" w twoich skryptach więc sprawdź sobię

Wiem jednak że w g2 w pliku SVM jest 19 instance więc twój powinien być 20 a jak to jest zrobione to nie wiem bo słowo np StopMagic występuje w tym pliku kilka razy że ludzie reagują na cb jak wyciągniesz broń to i prawdopodobnie jak to wkleisz do tego pliku to zwykły npc będzie ci mówił abyś schował broń aż wkońcu wypowie te orcowe słowa
[/quote]

Podejrzewam że to chodzi o voice ktory sie daje npcowi bo voice tez jest 19 wiec chyba trafiles w 10tke dam sb voice 20 i pewnie zadziala
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry