miecz 4022 11

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 6.04.2013 roku

Wyświetleń 4022

Odpowiedzi 11

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Witam

Wczoraj sciągłem miecz z wordofgothic i dałem go do gothica i tekstura jest szara.Co mam z tym zrobić?
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Wiec choć pomaluj mój miecz, na żółto i na niebieskooo
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Witam

Wczoraj sciągłem miecz z wordofgothic i dałem go do gothica i tekstura jest szara.Co mam z tym zrobić?
A teksturę do odpowiedniego folderu wrzuciłeś?
Daj linka do tego miecza z woga.
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Witam

Wczoraj sciągłem miecz z wordofgothic i dałem go do gothica i tekstura jest szara.Co mam z tym zrobić?
A teksturę do odpowiedniego folderu wrzuciłeś?
Daj linka do tego miecza z woga.

Prosze oto ten miecz http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=893&cat=11&page=0&order=0 a co z tym mieczem zrobic ?  gdyz niema tekstury.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Pliki PNG zamień na .tga i wrzuć do G2NK\_Work\data\Textures
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Pliki PNG zamień na .tga i wrzuć do G2NK\_Work\data\Textures
okey sprobuje.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Zrobilem tak jak mowiles lecz miecz znikl nie widac go i nie ma jego nazwy lecz mozna go wziasc
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

miecz
link do działającego miecza : http://www.sendspace.pl/file/8827bacb3c2f73d9bc5062f
"Daj człowiekowi rybę, a będzie najedzony przez jeden dzień ,Daj człowiekowi wędkę, a będzie najedzony przez lata."
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Gizborn dzięki za miecz.
A tak a propo Sawik jestem ciekawy dlaczego chcial zniknąć ten miecz.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Gizborn dzięki za miecz.
A tak a propo Sawik jestem ciekawy dlaczego chcial zniknąć ten miecz.
Nie wiem czemu kierujesz to akurat do mnie, ale spoko: jak się nie mylę nie przeprowadziłeś żadnej konwersji tylko zmieniłeś w nazwie pliku z PNG na TGA.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Niestety mylisz sie bo nie jestem taki glupi .  otworzylem to w gimpie i weksportowalem do tga pozdrawiam :lol:
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry