3ds Max 5040 3

O temacie

Autor Wowoz

Zaczęty 23.03.2013 roku

Wyświetleń 5040

Odpowiedzi 3

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

3ds Max
2013-03-23, 16:42(Ostatnia zmiana: 2013-03-23, 16:42)
1. Jeśli poczas wypalania AO/Normala z HP z użyciem Supersamplinu, pojawiają ci się losowo czarne kropki - zresetuj XFORMS,
2. Jeżeli nie widzisz cage mimo, że zaznaczyłeś "shaded", spróbuj nacisnać shift+f3 - powinno pomóc...


Mam nadzieje, że również podzielicie się dobrymi sposobami na rozwiązanie tego typu problemów. Ja dzis musiałem się z nimi uporać. Dopisujcie :)
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Jeśli uważasz, że coś się spierdoliło, wciśnij O. Nieraz mnie ludzie o to pytali :lol2:
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Wiecie jaki jest skrót, to wyrównania vertexów wg. osi? Widziałem to na tutku, bardzo przydatne, ale nie mogę sobie przypomnieć.


Czy w maxie jest możliwość zrobienia czegoś takiego, jak w 8:10? Bawiłem się loftem, ale to jednak nie to. Głównie chodzi mi o takie płynne połączenia spline'u okręgu z np trójkątem.
https://www.youtube.com/watch?v=8hYHj2Dy49s
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

3ds Max
#3 2013-03-23, 23:04(Ostatnia zmiana: 2013-03-23, 23:31)
Veq nie odpalalem filmu bo jestem na komie, ale jeśli chodzi o przechodzenie w różne kształty na spline to jest to możliwe. Poszukaj na cg tuts plus. Co do skrótu to możesz ustawić.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry