Topogun 1873 0

O temacie

Autor Damian94

Zaczęty 10.03.2013 roku

Wyświetleń 1873

Odpowiedzi 0

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Topogun
2013-03-10, 19:11(Ostatnia zmiana: 2013-03-10, 20:55)
Ok, więc chciałem zrobić retopologię sculptu zrobionego w Zbrush'u. Po męczarniach z funkją retopolgy w tmże programie, zdecydowałem się na Topogun. Mam wersję 2.00 (beta). Zrobiłem LP model, eksportowałem  do .obj, import w Max'ie, i patrzcie jaki syf wyszedł:



Podczas retopo w TG miałem ~200 poligonów, tutaj mam ich ~2000. Czy TG używa się do robienia ektremalnie LP meshów? Bo wygląda na to, że podczas ekportu zwiększa zagęszczenie siatki kilkukrotnie. Nie usuwałem HP modelu w TG przed ekportem (nie wiem nawet czy było to koniecznie i czy się da tak zrobić). W subdivision>preferences mam wartość Levels: 1, więc syf, bo zagęszcza siatkę tak czy siak. A ja chcę wyekportować model przy wartości 0 ( czego nie moge zroibc, najmniej jest 1). Ktoś używa tego programu? Jakieś rady?

Co do wyboru softu: czytałem parę tematów na polycouncie, i goscie zachwalali ten program. Wymieniali jeszcze 3Dcoat, ale jakoś sceptycznie na to patrze :D



WIELKI UP!! :

Jesli ktos uzywa tego programu do czegokolwiek ( :lol:  ):

aby zapisać model w takim stanie poligonów jaki jest ukazany w Viewporcie, to robicie:
File>Save Scene As... i wybieracie drugi format, jakim jest .obj

Temat można już albo zamknąć, albo wywalić jesli administracja tak uwaza, bo tylko spam zrobilem, w sumie sam ze sobą ten spam przeprowadziłem :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry