Ok, więc chciałem zrobić retopologię sculptu zrobionego w Zbrush'u. Po męczarniach z funkją retopolgy w tmże programie, zdecydowałem się na Topogun. Mam wersję 2.00 (beta). Zrobiłem LP model, eksportowałem do .obj, import w Max'ie, i patrzcie jaki syf wyszedł:

Podczas retopo w TG miałem ~200 poligonów, tutaj mam ich ~2000. Czy TG używa się do robienia ektremalnie LP meshów? Bo wygląda na to, że podczas ekportu zwiększa zagęszczenie siatki kilkukrotnie. Nie usuwałem HP modelu w TG przed ekportem (nie wiem nawet czy było to koniecznie i czy się da tak zrobić). W subdivision>preferences mam wartość Levels: 1, więc syf, bo zagęszcza siatkę tak czy siak. A ja chcę wyekportować model przy wartości 0 ( czego nie moge zroibc, najmniej jest 1). Ktoś używa tego programu? Jakieś rady?
Co do wyboru softu: czytałem parę tematów na polycouncie, i goscie zachwalali ten program. Wymieniali jeszcze 3Dcoat, ale jakoś sceptycznie na to patrze
WIELKI UP!! :
Jesli ktos uzywa tego programu do czegokolwiek (

):
aby zapisać model w takim stanie poligonów jaki jest ukazany w Viewporcie, to robicie:
File>Save Scene As... i wybieracie drugi format, jakim jest .obj
Temat można już albo zamknąć, albo wywalić jesli administracja tak uwaza, bo tylko spam zrobilem, w sumie sam ze sobą ten spam przeprowadziłem