Problem ze Startup.d 4080 11

O temacie

Autor ChetnikPL

Zaczęty 22.01.2013 roku

Wyświetleń 4080

Odpowiedzi 11

ChetnikPL

ChetnikPL

Użytkownicy
posty86
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siema,
Zrobiłem kilka osób to swojego moda i dodałem ich instance do Startup.d. Nie wiem dlaczego, lecz zawsze gdy się pojawią, nie umieją dobrze władać bronią. Tzn, np. jednemu NPC wpisałem talent do broni 60% a on walczy jakby miał 10%. Pamiętam, że zawsze, gdy tworzyłem mody i dodawałem NPC-e, był ten sam problem. JEDNAK gdy przywołuję NPC-e za pomocą konsoli, walczą normalnie, zgodnie z wpisanymi atrybutami. Skrypt Startup.d (oczywiście przewinięty na dół): //**************************************MOD************************************************
FUNC VOID STARTUP_MINIMOD()  // Minimod to nazwa zena
{
// ------ StartUps der Unter-Parts ----
// ------ INTRO - muss ganz am Ende der startup stehen ------
Kapitel = 1;
PlayVideo ("INTRO.BIK");

Hero_HackChance = 10;


Wld_InsertNpc (MOD_5000_Zenek,"ZENEK");
Wld_InsertNpc (MOD_5001_Straznik,"WEG_01");
Wld_InsertNpc (MOD_5002_Straznik,"DJG_STRAZ");
Wld_InsertNpc (MOD_5003_Bezi,"DANIEL");
Wld_InsertNpc (MOD_5004_Rick,"DJG_KUZNIA");
Wld_InsertNpc (Sheep,"OWCA1");
Wld_InsertNpc (Sheep,"OWCA2");
Wld_InsertNpc (Sheep,"OWCA3");
Wld_InsertNpc (MOD_5005_Strzelec,"DJG_STRZELEC");
Wld_InsertNpc (MOD_5006_Niko,"SCAVENGER_2");
};

FUNC VOID INIT_MINIMOD()
{
B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
B_InitNpcGlobals ();
};
 

dezerter

dezerter

Użytkownicy
posty147
Propsy39
  • Użytkownicy

dezerter

Problem ze Startup.d
#1 2013-01-22, 17:17(Ostatnia zmiana: 2013-01-22, 17:22)
Siema,
Zrobiłem kilka osób to swojego moda i dodałem ich instance do Startup.d. Nie wiem dlaczego, lecz zawsze gdy się pojawią, nie umieją dobrze władać bronią. Tzn, np. jednemu NPC wpisałem talent do broni 60% a on walczy jakby miał 10%. Pamiętam, że zawsze, gdy tworzyłem mody i dodawałem NPC-e, był ten sam problem. JEDNAK gdy przywołuję NPC-e za pomocą konsoli, walczą normalnie, zgodnie z wpisanymi atrybutami. Skrypt Startup.d (oczywiście przewinięty na dół): //**************************************MOD************************************************
FUNC VOID STARTUP_MINIMOD()  // Minimod to nazwa zena
{
// ------ StartUps der Unter-Parts ----
// ------ INTRO - muss ganz am Ende der startup stehen ------
Kapitel = 1;
PlayVideo ("INTRO.BIK");

Hero_HackChance = 10;


Wld_InsertNpc (MOD_5000_Zenek,"ZENEK");
Wld_InsertNpc (MOD_5001_Straznik,"WEG_01");
Wld_InsertNpc (MOD_5002_Straznik,"DJG_STRAZ");
Wld_InsertNpc (MOD_5003_Bezi,"DANIEL");
Wld_InsertNpc (MOD_5004_Rick,"DJG_KUZNIA");
Wld_InsertNpc (Sheep,"OWCA1");
Wld_InsertNpc (Sheep,"OWCA2");
Wld_InsertNpc (Sheep,"OWCA3");
Wld_InsertNpc (MOD_5005_Strzelec,"DJG_STRZELEC");
Wld_InsertNpc (MOD_5006_Niko,"SCAVENGER_2");
};

FUNC VOID INIT_MINIMOD()
{
B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
B_InitNpcGlobals ();
};




Usuń bądz zwiększ wartość    tej linijki      "Hero_HackChance = 10;"    ustaw wartość 100  lub całkowicie usuń tą linijkę ponieważ ogranicza ona talenty npców.

Ta linijka odpowiada za talenty pc_hero tak więc dlatego jak przełanczasz się w grze na daną postać to ma ona atrybuty na 10 % ponieważ są to atrybuty pc_hero możesz to olać zmienić wartość bądz usunąć całkiem npc tak naprawdę ma swoją wartość ustaloną w swoim skrypcie.
 


Żeby nie było to ja Lynx z GMP

ChetnikPL

ChetnikPL

Użytkownicy
posty86
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Po 1. Ja się nie przełączam tylko bije ich i patrze jak oni mi oddają.  :ayfkm:  
Po 2. Nawet bez tego ten problem jest taki sam.  :ayfkm:
 

dezerter

dezerter

Użytkownicy
posty147
Propsy39
  • Użytkownicy

dezerter

Problem ze Startup.d
#3 2013-01-22, 17:29(Ostatnia zmiana: 2013-01-22, 17:47)
Po 1. Ja się nie przełączam tylko bije ich i patrze jak oni mi oddają.  :ayfkm:  
Po 2. Nawet bez tego ten problem jest taki sam.  :ayfkm:


Chym dziwne, spróbuj nie usuwać i zmienić wartość na 100


DOWN:  Nie mam więcej pomysłów ;/
 


Żeby nie było to ja Lynx z GMP

ChetnikPL

ChetnikPL

Użytkownicy
posty86
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy

ChetnikPL

Problem ze Startup.d
#4 2013-01-22, 17:38(Ostatnia zmiana: 2013-01-22, 21:24)
Dalej to samo.

EDIT: Żyje ktoś? Odpowiedzcie proszę.
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy

Jaeger

Problem ze Startup.d
#5 2013-01-22, 22:19(Ostatnia zmiana: 2013-01-22, 22:20)
To akurat problem samego Gothica 2, najprawdopodobniej tkwi to coś w mdsach lub niepoprawnym aplikowaniu. W G2 zwykłym nieraz miałem styczność z podobnymi problemami, pamiętam że wystarczyło chyba wczytać save tudzież wczytanie chyba powodowało takie problemy.

Proponuję zrobić zapis, i wczytać i sprawdzić czy problem ten dalej występuje.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Hmm dziwna opcja, gdzieś czytałem kiedyś na forum że ktoś zamiast dawać nowej gry to wczytywał i miał problem z npc że dopiero po przyzwaniu kodem działoało wszystko dobrze i wyszło na to że zamiast nowej gry dawał wczytaj
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
A może zrób to na spokojnie od nowa? :ok:
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Procenty nie oznaczają władania bronią !!! Masz coś takiego jak poziomy władania bronią oprócz procentów. Procenty określają tylko zdolność zadawania obrażeń krytycznych ale nie maja nic wspólnego z animacjami.

dla G1:
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H, 1);
ostatnia liczba (1) to umiejętniej posługiwania się bronią można wpisywać
0 - zielony
1 - adept
2 - mistrz (??)

nie jestem pewny czy któregoś nie pominąłem ;)

konsola inserując NPC może analizować procenty i dawać większy poziom i dlatego tak się to zachowuje.

ChetnikPL

ChetnikPL

Użytkownicy
posty86
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co do tego wczytywania, to sprawdzałem kilka razy i po wczytaniu już jest dobrze, a co do tego co napisał RafałBudzis to zaraz sprawdzę
 

Pablo21293

Pablo21293

Użytkownicy
posty82
Propsy28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W g2 w skrypcie postaci jest takie cos    B_SetFightSkills (self, 60); po self wpisujesz jakąs liczbe odpowiadającą procentowi broni 30-adept, 60-mistrz i to tu ustawiasz jak npc ma posługiwac sie bronią a skrypty reprasujesz w spacerze  czy z pomocą startera
 

ChetnikPL

ChetnikPL

Użytkownicy
posty86
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
no WoW ;d  przecież ja to zawsze robię to skryptu  :ayfkm:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry