Problem z handlarzem 5070 17

O temacie

Autor ChetnikPL

Zaczęty 20.01.2013 roku

Wyświetleń 5070

Odpowiedzi 17

ChetnikPL

ChetnikPL

Użytkownicy
posty86
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam problem gdyż dodałem Zenka do gry który też sprzedaje lecz jest błąd. Kiedy biorę opcje Pokaż mi swoje towary Zenek wyświetla tylko te rzeczy które ma w ekwipunku a nie te które wpisałem aby sprzedawał. Dlaczego tak się dzieje? Jak to naprawić? Ma to związek z tym że nie wypaliłem paczki z modem tylko włączam reparse scripts?
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Problem z handlarzem
#1 2013-01-20, 19:00(Ostatnia zmiana: 2013-01-20, 19:13)
Chętniku, myślę że twój problem bardziej nadaje się do problematyki a nie tutaj pod tutkiem, gdybyś trochę poczytał na forum dowiedziałbyś się że trzeba zrobić nowe pliki OU.BIN oraz OU.CSL a robi się to za pomocą spacera, myślę że w tym tkwi twój problem, radzę pooglądać uważnie filmy czipa17 na youtube :)

@down
Tak kojarzę cię, domyślałem się że to ty Tylko hmmm radziłbym ci poprosić któregoś z adminów o połączenie kont gdyż bez sensu mieć dwa konta na themodders
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

ChetnikPL

ChetnikPL

Użytkownicy
posty86
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Właśnie o to mi chodziło, dzięki Toworish  :wink:  , oglądałem jego filmy i to pierdyliard razy, wiem jak to się robi.

PS: Pewnie znasz Chetnika? Tego od GTA San Andreas. Tak więc Chetnik i ChetnikPL mają coś ze sobą wspólnego. Mianowicie osobą, czyli mnie xd
 

ChetnikPL

ChetnikPL

Użytkownicy
posty86
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wypaliłem dialogi. Problem się powtórzył. Rozmawiam normalnie z Zenkiem, a potem kiedy jest opcja: Pokaz mi swoje towary, Zenuś pokazuje tylko to co ma w ekwipunku a nie te itemy które mu napisałem aby sprzedawał  :[  !
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
To posprawdzaj wszystkie skrypty i w ogóle to tak jak ci mówię Napisz temat w problematyce pokaż swoje skrypty, może ktoś ci pomoże, a nie spamujesz tutaj :ayfkm:
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

ChetnikPL

ChetnikPL

Użytkownicy
posty86
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy

ChetnikPL

Problem z handlarzem
#5 2013-01-20, 19:33(Ostatnia zmiana: 2013-01-20, 19:50)
Siema,
Do rzeczy: robiłem dzisiaj dialog do Zenka który miał sprzedawać itemy. Wzorowałem się na tutorialu KLIKNIJ A ZADZIAŁA :D . Problem jest w tym że kiedy wybieram opcję; Pokaż mi swoje towary, Zenuś pokazuje to co ma w eq a nie to co ma sprzedawać. Oczywiście dam skrypty:
DIA_MOD_5000_Zenek
// ************************************************************
//     EXIT
// ************************************************************
INSTANCE DIA_MOD_5000_Zenek_EXIT(C_INFO)
{
npc = MOD_5000_Zenek;
nr = 999;
condition = DIA_MOD_5000_Zenek_EXIT_Condition;
information = DIA_MOD_5000_Zenek_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};                      
FUNC INT DIA_MOD_5000_Zenek_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_MOD_5000_Zenek_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
// ************************************************************
//     Hello
// ************************************************************
INSTANCE DIA_MOD_5000_Zenek_Hello(C_INFO)
{
npc = MOD_5000_Zenek;
nr = 1;
condition = DIA_MOD_5000_Zenek_Hello_Condition;
information = DIA_MOD_5000_Zenek_Hello_Info;
permanent = FALSE;
important   = TRUE;
};                      
FUNC INT DIA_MOD_5000_Zenek_Hello_Condition()
{
if (Npc_IsInState (self,ZS_Talk))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_MOD_5000_Zenek_Hello_Info()
{
AI_Output (self ,other,"DIA_MOD_5000_Zenek_Hello_03_00"); //Witaj, nieznajomy!
AI_Output (self ,other,"DIA_MOD_5000_Zenek_Hello_03_01"); //Chciałbyś coś kupić? Mogę ci zaoferować świetne towary!
};
// ***************************************************************
// YourOffer
// ***************************************************************
INSTANCE DIA_MOD_5000_Zenek_YourOffer(C_INFO)
{
npc = MOD_5000_Zenek;
nr = 2;
condition = DIA_MOD_5000_Zenek_YourOffer_Condition;
information = DIA_MOD_5000_Zenek_YourOffer_Info;
permanent = FALSE;
description = "Co sprzedajesz?";
};                      
FUNC INT DIA_MOD_5000_Zenek_YourOffer_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_MOD_5000_Zenek_YourOffer_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_MOD_5000_Zenek_YourOffer_15_00"); //Co sprzedajesz?
AI_Output (self ,other,"DIA_MOD_5000_Zenek_YourOffer_03_01"); //Sprzedaję żywność. Jednak, jeśli znajdę jakąś broń, próbuję ją sprzedać.
};

// ************************************************************
// Trade
// ************************************************************
INSTANCE DIA_MOD_5000_Zenek_Trade (C_INFO)
{
npc = MOD_5000_Zenek;
nr = 900;
condition = DIA_MOD_5000_Zenek_Trade_Condition;
information = DIA_MOD_5000_Zenek_Trade_Info;
permanent = True;
trade = TRUE;
description = "Pokaż mi swoje towary.";
};
func int DIA_MOD_5000_Zenek_Trade_Condition ()
{


return TRUE;
};
func void DIA_MOD_5000_Zenek_Trade_Info ()
{
B_GiveTradeInv (self);
AI_Output (other, self, "DIA_MOD_5000_Zenek_Trade_15_00"); //Pokaż mi swoje towary.
};

B_GiveTradeInv
// **********************************************
// B_GiveTradeInventory
// --------------------
// Verteiler. Aufruf aller B_GiveTradeInv-Befehle
// **********************************************

func void B_GiveTradeInv (var C_NPC slf)
{
//******************************************************************
// Hier muss jeder Händler eingetragen werden!!!!!!!
//******************************************************************

//ADDON
var C_NPC Trd_Cronos_NW; Trd_Cronos_NW = Hlp_GetNpc (KDW_1401_Addon_Cronos_NW);
var C_NPC Trd_Cronos_ADW; Trd_Cronos_ADW = Hlp_GetNpc (KDW_14010_Addon_Cronos_ADW);
var C_NPC Trd_Martin; Trd_Martin = Hlp_GetNpc (Mil_350_Addon_Martin);
var C_NPC Trd_Garett; Trd_Garett = Hlp_GetNpc (PIR_1357_Addon_Garett);
var C_NPC Trd_Fisk; Trd_Fisk = Hlp_GetNpc (BDT_1097_Addon_Fisk);
var C_NPC Trd_Huno; Trd_Huno = Hlp_GetNpc (BDT_1099_Addon_Huno);
var C_NPC Trd_Erol; Trd_Erol = Hlp_GetNpc (VLK_4303_Addon_Erol);
var C_NPC Trd_Juan; Trd_Juan = Hlp_GetNpc (BDT_10017_Addon_Juan);
var C_NPC Trd_Lucia; Trd_Lucia = Hlp_GetNpc (BDT_1091_Addon_Lucia);
var C_NPC Trd_Samuel; Trd_Samuel = Hlp_GetNpc (PIR_1351_Addon_Samuel);
var C_NPC Trd_Miguel; Trd_Miguel = Hlp_GetNpc (BDT_10022_Addon_Miguel);
var C_NPC Trd_Scatty; Trd_Scatty = Hlp_GetNpc (BDT_1086_Addon_Scatty);

// GOTHIC2
var C_NPC Trd_Engor; Trd_Engor = Hlp_GetNpc (VLK_4108_Engor);
var C_NPC Trd_Matteo; Trd_Matteo = Hlp_GetNpc (VLK_416_Matteo);
var C_NPC Trd_Halvor; Trd_Halvor = Hlp_GetNpc (VLK_469_Halvor);
var C_NPC Trd_Bosper; Trd_Bosper = Hlp_GetNpc (VLK_413_Bosper);
var C_NPC Trd_Harad; Trd_Harad = Hlp_GetNpc (VLK_412_Harad);
var C_NPC Trd_Brian; Trd_Brian = Hlp_GetNpc (VLK_457_Brian);
var C_NPC Trd_Brahim; Trd_Brahim = Hlp_GetNpc (VLK_437_Brahim);
var C_NPC Trd_Constantino; Trd_Constantino = Hlp_GetNpc (VLK_417_Constantino);
var C_NPC Trd_Kardif; Trd_Kardif = Hlp_GetNpc (VLK_431_Kardif);
var C_NPC Trd_Zuris; Trd_Zuris = Hlp_GetNpc (VLK_409_Zuris);
var C_NPC Trd_Baltram; Trd_Baltram = Hlp_GetNpc (VLK_410_Baltram);
var C_NPC Trd_Canthar; Trd_Canthar = Hlp_GetNpc (VLK_468_Canthar);
var C_NPC Trd_Sarah; Trd_Sarah = Hlp_GetNpc (VLK_470_Sarah);
var C_NPC Trd_Jora; Trd_Jora = Hlp_GetNpc (VLK_408_Jora);
var C_NPC Trd_Hakon; Trd_Hakon = Hlp_GetNpc (VLK_407_Hakon);
var C_NPC Trd_Coragon; Trd_Coragon = Hlp_GetNpc (VLK_420_Coragon);
var C_NPC Trd_Gorax; Trd_Gorax = Hlp_GetNpc (KDF_508_Gorax);
var C_NPC Trd_Orlan; Trd_Orlan = Hlp_GetNpc (BAU_970_Orlan);
var C_NPC Trd_Bennet; Trd_Bennet = Hlp_GetNpc (SLD_809_Bennet);
var C_NPC Trd_Bennet_DI; Trd_Bennet_DI = Hlp_GetNpc (SLD_809_Bennet_DI);
var C_NPC Trd_Elena; Trd_Elena = Hlp_GetNpc (BAU_911_Elena);
var C_NPC Trd_Sagitta; Trd_Sagitta = Hlp_GetNpc (BAU_980_Sagitta);
var C_NPC Trd_Kjorn; Trd_Kjorn = Hlp_GetNpc (DJG_710_Kjorn);
var C_NPC Trd_Rethon; Trd_Rethon = Hlp_GetNpc (DJG_709_Rethon);
var C_NPC Trd_Rosi; Trd_Rosi = Hlp_GetNpc (BAU_936_Rosi);
var C_NPC Trd_Ignaz; Trd_Ignaz = Hlp_GetNpc (VLK_498_Ignaz);
var C_NPC Trd_Milten_DI; Trd_Milten_DI = Hlp_GetNpc (PC_Mage_DI);
var C_NPC Trd_Vatras_DI; Trd_Vatras_DI = Hlp_GetNpc (VLK_439_Vatras_DI);
var C_NPC Trd_Diego_DI; Trd_Diego_DI = Hlp_GetNpc (PC_Thief_DI);
var C_NPC Trd_Tandor; Trd_Tandor = Hlp_GetNpc (PAL_260_Tandor);
var C_NPC Trd_Sengrath; Trd_Sengrath = Hlp_GetNpc (PAL_267_Sengrath);
var C_NPC Trd_Isgaroth; Trd_Isgaroth = Hlp_GetNpc (KDF_509_Isgaroth);
var C_NPC Trd_Fenia; Trd_Fenia = Hlp_GetNpc (VLK_476_Fenia);
var C_NPC Trd_Khaled; Trd_Khaled = Hlp_GetNpc (SLD_823_Khaled);
var C_NPC Trd_Karras; Trd_Karras = Hlp_GetNpc (KDF_503_Karras);
var C_NPC Trd_Salandril; Trd_Salandril = Hlp_GetNpc (VLK_422_Salandril);
var C_NPC Trd_Gaertner; Trd_Gaertner = Hlp_GetNpc (VLK_411_Gaertner);
var C_NPC Trd_Lutero; Trd_Lutero = Hlp_GetNpc (VLK_404_Lutero);

//**************MOD****************

var C_NPC Trd_Zenek; Trd_Zenek = Hlp_GetNpc (MOD_5000_Zenek);

//********************************************************************
// Hier auch!!!
//********************************************************************

B_ClearRuneInv (slf);

if (slf.aivar[AIV_ChapterInv] <= Kapitel)
{
//ADDON
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Cronos_NW) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Addon_Cronos_NW (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Cronos_ADW) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Addon_Cronos_ADW (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Martin) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Addon_Martin (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Garett) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Addon_Garett (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Fisk ) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Addon_Fisk (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Huno) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Addon_Huno (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Erol) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Addon_Erol (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Juan) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Addon_Juan (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Lucia) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Addon_Lucia (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Samuel) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Addon_Samuel (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Scatty) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Addon_Scatty (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Miguel) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Addon_Miguel (slf);};


//GOTHIC 2
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Engor) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Engor (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Matteo) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Matteo (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Halvor) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Halvor (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Bosper) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Bosper (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Harad) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Harad (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Brian) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Brian (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Brahim) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Brahim (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Constantino) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Constantino (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Kardif) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Kardif (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Zuris) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Zuris (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Baltram) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Baltram (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Canthar) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Canthar (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Sarah) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Sarah (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Jora) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Jora (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Hakon) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Hakon (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Coragon) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Coragon (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Gorax) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Gorax (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Orlan) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Orlan (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Bennet) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Bennet (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Bennet_DI) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Bennet_DI (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Elena) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Elena (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Sagitta) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Sagitta (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Kjorn) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Kjorn (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Rethon) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Rethon (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Rosi) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Rosi (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Ignaz) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Ignaz (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Milten_DI) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Milten_DI (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Vatras_DI) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Vatras_DI (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Diego_DI) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Diego_DI (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Tandor) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Tandor (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Sengrath) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Sengrath (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Isgaroth) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Isgaroth (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Fenia) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Fenia (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Khaled) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Khaled (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Karras) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Karras (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Salandril) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Salandril (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Gaertner) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Gaertner (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Lutero) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Lutero (slf);};

//**************************************************MOD**************************************

if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Gorax) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Zenek (slf);};

slf.aivar[AIV_ChapterInv] = (Kapitel +1);
};

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Handelsware Clearen und Ambientstuff in die Tasche, wenn Trader Unconscious oder Dead
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

if (Npc_IsInState (slf, ZS_Dead))
|| (Npc_IsInState (slf, ZS_Unconscious ))
{
//Addon
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Cronos_NW) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Cronos_ADW) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Martin) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Garett) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Fisk) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Huno) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Erol) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Juan) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Lucia) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Samuel) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Miguel) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Scatty) {B_ClearDeadTrader (slf);};

//GOTHIC 2
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Engor) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Matteo) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Halvor) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Bosper) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Harad) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Brian) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Brahim) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Constantino) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Kardif) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Zuris) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Baltram) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Canthar) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Sarah) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Jora) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Hakon) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Coragon) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Gorax) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Orlan) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Bennet) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Bennet_DI) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Elena) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Sagitta) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Kjorn) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Rethon) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Rosi) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Ignaz) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Milten_DI) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Vatras_DI) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Diego_DI) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Tandor) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Sengrath) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Isgaroth) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Fenia) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Khaled) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Karras) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Salandril) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Gaertner) {B_ClearDeadTrader (slf);};
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Lutero) {B_ClearDeadTrader (slf);};

//*************************************mod*********************************

if Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Zenek) {B_ClearDeadTrader (slf);};
};

};



B_GiveTradeInv_Zenek
var int Zenek_ItemsGiven_Chapter_1;

FUNC VOID B_GiveTradeInv_Zenek (var C_NPC slf)
{
if ((Kapitel >= 1)
&& (Zenek_ItemsGiven_Chapter_1 == FALSE))
{

CreateInvItems (slf, ItMi_Gold, 100);

CreateInvItems (slf,ItFo_Water , 5);
CreateInvItems (slf,ItFo_Bread , 3);
CreateInvItems (slf,ItFo_Cheese, 2);
CreateInvItems (slf,ItMw_ShortSword5, 1);
CreateInvItems (slf,ItBe_Addon_STR_5, 1);

Zenek_ItemsGiven_Chapter_1 = TRUE;
};
};

Co jest nie tak?

EDIT: Właśnie sie zorientowałem że dałem problem nie do tego tematu co trzeba  :facepalm:  (idiota ze mnie) prosiłbym Kogoś o przeniesienie tematu do problematyki...

EDIT: Dziękuję za przeniesienie tematu  :ok:
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Hehe ale ten temat teraz wygląda, jakbym był debilem i kazał gościowi przenieść temat z problematyki do problematyki xD

Dobra słuchaj spróbuj zmienić Zenek_ItemsGiven_Chapter_1 = TRUE; Na Zenek_ItemsGiven_Chapter_1 = FALSE; i pamiętaj że zawsze musisz compilować skrypty w spacku
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

ChetnikPL

ChetnikPL

Użytkownicy
posty86
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dalej nie działa  :[  
Za każdym razem pokazuje mi się jego ekwipunek!
Spróbuję zrobić wszystko jeszcze raz.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Hmm ciekaw jestem czy dobrze kompilujesz skrypty
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

ChetnikPL

ChetnikPL

Użytkownicy
posty86
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak. Robię wszystko dokładnie jak na filmiku Czipa17 i nie wyskakują mi żadne błędy.
 

ChetnikPL

ChetnikPL

Użytkownicy
posty86
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy

ChetnikPL

Problem z handlarzem
#10 2013-01-20, 20:29(Ostatnia zmiana: 2013-01-20, 20:35)
KURDE ! Zrobiłem wszystko od nowa, wzorowałem się skryptami innych NPC (między innymi Jora, Gorax) i dalej jest to samo ! Co robię źle ?  :[

EDIT: Mam pomysł! Niżej pod tym tutkiem jest tutek innego gościa, zastosuje sie do tego i napisze czy sie udało
 

ChetnikPL

ChetnikPL

Użytkownicy
posty86
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ręce opadają... Korzystałem z tamtego poradnika i wyskakują błędy... Chyba nie zrobie sobie handlarza w modzie.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Problem z handlarzem
#12 2013-01-20, 21:04(Ostatnia zmiana: 2013-01-20, 21:05)
Używaj opcji EDYTUJ a nie piszesz post pod postem, przeczytaj Ten temat kilka razy linijka po linijce i zrób to tak jak jest tam napisane a potem sprawdź w gothic'u resztę
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

ChetnikPL

ChetnikPL

Użytkownicy
posty86
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wiem wiem, każdy idiota przecież to wie.
 

Pablo21293

Pablo21293

Użytkownicy
posty82
Propsy28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wiem ze w Gothic 1 było tak ze w jakims pliku ustawiałes te rzeczy jakie handlarz mial do sprzedania (po za tymi z ekwipunku) i w postaci wpisywales odpowiedni skrypt i były nawet po parsowaniu starterem
 

ChetnikPL

ChetnikPL

Użytkownicy
posty86
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tylko że to jest GII:NK.
 

Pablo21293

Pablo21293

Użytkownicy
posty82
Propsy28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
zmien w tym trd_garax na trd_zenek
 //**************************************************MOD**************************************
               
                if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Gorax)            {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Zenek                (slf);};
 

ChetnikPL

ChetnikPL

Użytkownicy
posty86
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy

ChetnikPL

Problem z handlarzem
#17 2013-01-21, 09:33(Ostatnia zmiana: 2013-01-21, 09:43)
Hmm spróbuję, napisze kiedy sprawdzę.

EDIT: DZIAŁA  :lol:  !!!  :lol2:  Dzięki gościu! Wielkie dzięki! Jeden mały upierdliwy błąd a tyle zachodu. Wielkie dzięki! Props leci  :ok:  , a jakiegoś miłego admina proszę o zamknięcie tematu  :wink:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry