Height mapa i displace w 3D Max'ie 2011. 2950 6

O temacie

Autor Damian94

Zaczęty 30.12.2012 roku

Wyświetleń 2950

Odpowiedzi 6

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Witam. Otóż chcę zrobic taka powierzchnię kostki w 3D Max'ie:

http://3.bp.blogspot.com/-TPAXmISmWgY/T_1oBhPpkCI/AAAAAAAAC50/HCoM8QOsr_w/s1600/viewer.png

http://www.pcgames.de/screenshots/667x375/2012/08/Curiosity__Video_zeigt_das_erste_von_22_Experimenten_HWC_StartScreen.jpg

Zrobiłem height mapę w PS, oto ona:



Gdy dodaje modyfikator Displace i wybieram jako bitmapę moją height map'ę, zwiększam "natężenie" tego Displace, wytwarzają mi się "fale" zamiast kanciastych "wypustek", takich jak są w linkach. Jak takie coś zrobić bez ręcznego zaznaczania i ekstrudowania poligonów? Tych poligonów mam w cholerę i nie bardzo widzi mi się zaznaczanie ich i ekstruodowanie. Zajmie mi to wieki   :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Oj height mapą takiego czegoś to chyba nie da rady :D

Wyekstrudować można szybko - nie musisz przecież wyciągać oddzielnie każdego poligonu, możesz zrobić mały kwadrat np. 5x5 lub 10x10, pokopiować, poprzesuwać, poobracać - niemożliwe będzie wychwycenie tego, że jest skopiowany.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
musiałbyś mieć grubo więcej trójkątów niż pikseli tutaj.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
ŻGS w sumie musiałbym to cholernie poupychać, aby nie było widać przerw. Zrobię to modułowo raczej: zrobie kilkanaście takich kwadratów i skopiuje taki moduł kilkukotnie. Dzięki za pomysł  :ok:
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
tak je pozagęszczać, aby nie było widać dziur pomiędzy każdym szescianem. Pokażę jak skończę. Wyjdzie dużo więcej poligonów niż normalnie, ale co tam :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Niby czemu miałoby być widać dziury?
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry