Tak to znowu Ja... Sory za tyle problemów, ale chciałbym się tylko zapytać czy w tym momencie dialogu jest coś źle bo w modzie czyta tylko do połowy i daje item
{
AI_Output (other, self, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_15_00"); //Niech no zgadne... Masz dla mnie jakąś pracę tak?!
Ai_Output (self, other, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_5001_01"); //Ho ho ho! Skąd wiedziałeś?!
Ai_Output (other, self, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_15_02"); //Intuicja...
Ai_Output (self, other, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_5001_03"); //No więc tak...
Ai_Output (self, other, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_5001_04"); //Gobliny z twojego świata ukradły mi prezenty!
Ai_Output (self, other, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_5001_05"); //A bez prezentów nie ma świąt.
Ai_Output (other, self, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_15_06"); //Hmmm... I pewnie chcesz abym je odzyskał?!
Ai_Output (self, other, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_5001_07"); //How How How! Znów zgadłeś!
Log_CreateTopic (TOPIC_PrezentMikolaja,LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_PrezentMikolaja ,LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_PrezentMikolaja ,"Nie dość, że ponoć nie żyję, to jeszcze każa mi uganiać się za goblinami!!! Musze ich poszukać!");
Ai_Output (other, self, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_15_08"); //Tak...
Ai_Output (self, other, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_5001_09"); //Dobra! Idź do miejsca w którym znika świat. Tam jest teleport do twojego świata.
Ai_Output (self, other, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_5001_10"); //Tylko nie możesz zostać zauważonym przez twoich bliskich, bo pomyślą, że zmartwychwstałeś jak Jezus!
Ai_Output (self, other, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_5001_11"); //Tak... Mój pan!
Ai_Output (self, other, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_5001_12"); //Syn prawdziwego boga, który obchodzi niedługo swoje święto!
Ai_Output (other, self, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_15_13"); //Dobra... A czym mam pokonać te gobliny?
Ai_Output (self, other, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_5001_14"); //Ahh tak... Masz!
CreateInvItems (self, itmw_1h_bau_mace, 1);
B_GiveInvItems (self, other, itmw_1h_bau_mace, 1);
};
INSTANCE DIA_Santa_5001_Mikolaj_Patyk (C_INFO)
{
npc = Santa_5001_Mikolaj;
nr = 1;
condition = DIA_Santa_5001_Mikolaj_Patyk_Condition;
information = DIA_Santa_5001_Mikolaj_Patyk_Info;
permanent = FALSE;
description = "PATYK?!";
};
FUNC INT DIA_Santa_5001_Mikolaj_Patyk_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Santa_5001_Mikolaj_Quest))
&& (Npc_HasItems (other, ItMw_1h_bau_mace) >= 1)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Santa_5001_Mikolaj_Patyk_Info()
{
Ai_Output (other, self, "INSTANCE DIA_Santa_5001_Mikolaj_Patyk_15_15"); //PATYK?!
Ai_Output (self, other, "INSTANCE DIA_Santa_5001_Mikolaj_Patyk_5001_16"); //A co? Nie starczy?!
Ai_Output (other, self, "INSTANCE DIA_Santa_5001_Mikolaj_Patyk_15_17"); //Liczyłem, że skoro jesteś Mikołajem to dasz mi coś... Lepszego...
Ai_Output (self, other, "INSTANCE DIA_Santa_5001_Mikolaj_Patyk_5001_18"); //Nie marudź! Leć!
Ai_Output (self, other, "INSTANCE DIA_Santa_5001_Mikolaj_Patyk_5001_18"); //Aha! A te gobliny znajdziesz w jaskini nie daleko miasta khorins... Tak gdzie jest teleport!
AI_StopProcessInfos(self);
Wld_InsertNpc (Santa_Gobbo, "NW_CITY_TO_FOREST_04_08");
Wld_InsertNpc (Santa_Gobbo, "NW_CITY_TO_FOREST_04_08");
Wld_InsertNpc (Santa_Gobbo, "NW_CITY_TO_FOREST_04_08");
Wld_InsertNpc (Santa_Gobbo, "NW_CITY_TO_FOREST_04_08");
};
I jeszcze raz przepraszam. A dla tych co mi radzą czytać tutki: Robię to cały czas, ale często mi cos nie wychodzi, a filmiki czipa17 oglądałem także nie raz, ale nie sposób tak od razu wszystko zapamiętać.