Dialog 3115 7

O temacie

Autor Nekron197

Zaczęty 5.12.2012 roku

Wyświetleń 3115

Odpowiedzi 7

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy

Nekron197

Dialog
2012-12-05, 20:03(Ostatnia zmiana: 2012-12-05, 20:05)
Tak to znowu Ja... Sory za tyle problemów, ale chciałbym się tylko zapytać czy w tym momencie dialogu jest coś źle bo w modzie czyta tylko do połowy i daje item
{
AI_Output (other, self, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_15_00"); //Niech no zgadne... Masz dla mnie jakąś pracę tak?!
Ai_Output (self, other, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_5001_01"); //Ho ho ho! Skąd wiedziałeś?!
Ai_Output (other, self, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_15_02"); //Intuicja...
Ai_Output (self, other, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_5001_03"); //No więc tak...
Ai_Output (self, other, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_5001_04"); //Gobliny z twojego świata ukradły mi prezenty!
Ai_Output (self, other, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_5001_05"); //A bez prezentów nie ma świąt.
Ai_Output (other, self, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_15_06"); //Hmmm... I pewnie chcesz abym je odzyskał?!
Ai_Output (self, other, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_5001_07"); //How How How! Znów zgadłeś!
Log_CreateTopic (TOPIC_PrezentMikolaja,LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_PrezentMikolaja ,LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_PrezentMikolaja ,"Nie dość, że ponoć nie żyję, to jeszcze każa mi uganiać się za goblinami!!! Musze ich poszukać!");
Ai_Output (other, self, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_15_08"); //Tak...
Ai_Output (self, other, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_5001_09"); //Dobra! Idź do miejsca w którym znika świat. Tam jest teleport do twojego świata.
Ai_Output (self, other, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_5001_10"); //Tylko nie możesz zostać zauważonym przez twoich bliskich, bo pomyślą, że zmartwychwstałeś jak Jezus!
Ai_Output (self, other, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_5001_11"); //Tak... Mój pan!
Ai_Output (self, other, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_5001_12"); //Syn prawdziwego boga, który obchodzi niedługo swoje święto!
Ai_Output (other, self, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_15_13"); //Dobra... A czym mam pokonać te gobliny?
Ai_Output (self, other, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_5001_14"); //Ahh tak... Masz!

CreateInvItems (self, itmw_1h_bau_mace, 1);
B_GiveInvItems (self, other, itmw_1h_bau_mace, 1);
};
INSTANCE DIA_Santa_5001_Mikolaj_Patyk (C_INFO)
{
npc = Santa_5001_Mikolaj;
nr = 1;
condition = DIA_Santa_5001_Mikolaj_Patyk_Condition;
information = DIA_Santa_5001_Mikolaj_Patyk_Info;
permanent = FALSE;
description = "PATYK?!";
};                      

FUNC INT DIA_Santa_5001_Mikolaj_Patyk_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Santa_5001_Mikolaj_Quest))
&& (Npc_HasItems (other, ItMw_1h_bau_mace) >= 1)
{
return TRUE;
};
 };
FUNC VOID DIA_Santa_5001_Mikolaj_Patyk_Info()

{
Ai_Output (other, self, "INSTANCE DIA_Santa_5001_Mikolaj_Patyk_15_15"); //PATYK?!
Ai_Output (self, other, "INSTANCE DIA_Santa_5001_Mikolaj_Patyk_5001_16"); //A co? Nie starczy?!
Ai_Output (other, self, "INSTANCE DIA_Santa_5001_Mikolaj_Patyk_15_17"); //Liczyłem, że skoro jesteś Mikołajem to dasz mi coś... Lepszego...
Ai_Output (self, other, "INSTANCE DIA_Santa_5001_Mikolaj_Patyk_5001_18"); //Nie marudź! Leć!
Ai_Output (self, other, "INSTANCE DIA_Santa_5001_Mikolaj_Patyk_5001_18"); //Aha! A te gobliny znajdziesz w jaskini nie daleko miasta khorins... Tak gdzie jest teleport!
AI_StopProcessInfos(self);

Wld_InsertNpc (Santa_Gobbo,        "NW_CITY_TO_FOREST_04_08");
Wld_InsertNpc (Santa_Gobbo,        "NW_CITY_TO_FOREST_04_08");
Wld_InsertNpc (Santa_Gobbo,        "NW_CITY_TO_FOREST_04_08");
Wld_InsertNpc (Santa_Gobbo,        "NW_CITY_TO_FOREST_04_08");


};
I jeszcze raz przepraszam. A dla tych co mi radzą czytać tutki: Robię to cały czas, ale często mi cos nie wychodzi, a filmiki czipa17 oglądałem także nie raz, ale nie sposób tak od razu wszystko zapamiętać.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ja oglądałem czipa17 3 razy (poradnik do G2NK) i udało mi się opanować gothic`a 1 Co do dialogu pewnie się źle zaktualizował usuń OU.bin daj refresh i potem update.

trojaq

trojaq

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
Przecież powinno być dobrze, pewnie w czymś innym masz błąd..
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Tak jak rafał nawinął
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy

Nekron197

Dialog
#4 2012-12-06, 07:37(Ostatnia zmiana: 2012-12-06, 07:38)
Taa... Tylko pytanie w czym? Próbowałem tak jak mi napisał RafalBudzis i nic...
 

Rahim

Rahim

Użytkownicy
Perma ban xD
posty32
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Perma ban xD
Taa... Tylko pytanie w czym? Próbowałem tak jak mi napisał RafalBudzis i nic...
Może dialog pokrywa się z jakimś innym?
Ogólnie jak uczyłem się modować nie było tych Chipów itd. było trochę tutków na TM a resztę uczyłem się sam na skryptach z Gothic.
 
Zapraszam na forum Opactwo RPG Makera.

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy

Nekron197

Dialog
#6 2012-12-06, 15:46(Ostatnia zmiana: 2012-12-06, 19:58)
Co rozumiesz w słowie
Cytuj
pokrywa się z jakimś innym?


EDIT____
Odpowie mi ktoś? Sprawdziłem w spacerze, to w dialogach czyta mi tylko linijkę dialogu 00 a reszty już nie. W pliku OUINFO.INI Dialogi normalnie są!
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Może tak : zamień z

"DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_5001_01"
na

"DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_5_01"
przed ostatnia liczba miała oznaczać numer głosu a zadeklarowanych głosów jest chyba tylko do 15 od 1 strzelam i nie wiem czy coś to da ale te przedostatnie 5001 zamieniaj na 5

AI_Output (other, self, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_15_00"); //Niech no zgadne... Masz dla mnie jakąś pracę tak?!
Ai_Output (self, other, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_5_01"); //Ho ho ho! Skąd wiedziałeś?!
Ai_Output (other, self, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_15_02"); //Intuicja...
Ai_Output (self, other, "DIA_SANTA_5001_Mikolaj_Quest_5_03"); //No więc tak...


w nastepnym dialogu wywal te instance i spacje

Ai_Output (other, self, "INSTANCE DIA_Santa_5001_Mikolaj_Patyk_15_15"); //PATYK?!
na

Ai_Output (other, self, "DIA_Santa_5001_Mikolaj_Patyk_15_15"); //PATYK?!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry